Skocz do zawartości

Michalos7

Zarejestrowani
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 316D 2009

Ostatnie wizyty

103 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Michalos7

  1. Mam błędy na dwóch cylindrach 4A6E oraz 4A5E wystarczy wymiana sterownika czy jeszcze najlepiej jakieś przewody? Przy tych błędach kupować od razu sterownik czy najpierw go sprawdzić miernikiem bo te błędy mogą oznaczać inną usterką?
  2. Ok, dziękuje za informacje.
  3. Michalos7

    F20 114i pompa wody

    Witam, czy po uruchomieniu silnika rolka która powinna napędzać koło od pompy wody powinna od razu się załączyć, czy dopiero po jakimś czasie ? Pompa wody nie jest napędzana paskiem wielorowkowym tylko poprzez rolke przylegająca do koła pasowego.
  4. Czy czujnik biegu jałowego mógł mieć na to wpływ?
  5. Witam, przypadek dotyczy braku możliwości wbicia biegów 3,4,5,6. Na 1 biegu auto wogóle nie ruszyło to samo na wstecznym, bieg jałowy oraz 2 auto trochę ciągnęło ale bardziej tak jakbym ruszał z 4 lub 5. Auto było holowane do mechanika, gdzie dopiero bo wjeździe na podnośnik ponoć biegi się odblokowały i każdy wchodzi bez problemu. Czy jest taka możliwość aby biegi tak się zakleszczyła i odblokowały? Przypadek może się powtórzyć?Ostatnio robiony był olej w skrzyni po wymianie zimmeringa na wybieraku.
  6. nie kupuj Ze względu na sam silnik czy błędy? Wersja fajnie doposażona jak na 1er ale nie chce wpakować się w koszty silnika.
  7. Witam, przymierzam się do kupna e87 116i z 2010 roku, silnik 122KM. W aucie jest ponoć na świeżo zrobiony rozrząd. Po podpięciu pod bimmer tool wyskoczyły błędy: 1. 30EA katalizator DeNox, zasiarczonej 2. 2F9E czujnik poziomu oleju, termiczny 3. 3104 nierównomierna praca, tryb uwarstwiony Pytanie czy te błędy mogą oznaczać wysokie koszty napraw? 1. czytam tak ze trzeba wypalić katalizator, pytanie czy można to zrobic samemu. 2. jeśli to tylko kwestia czujnika to pewnie drobnostka 3. może coś być nie tak z wtryskami albo świecami?
  8. Witam, przymierzam się do kupna e87 116i z 2010 roku, silnik 122KM.(kod silnika N43B20A) W aucie jest ponoć na świeżo zrobiony rozrząd. Po podpięciu pod bimmer tool wyskoczyły błędy: 1. 30EA katalizator DeNox, zasiarczonej 2. 2F9E czujnik poziomu oleju, termiczny 3. 3104 nierównomierna praca, tryb uwarstwiony Pytanie czy te błędy mogą oznaczać wysokie koszty napraw? 1. czytam tak ze trzeba wypalić katalizator, pytanie czy można to zrobic samemu. 2. jeśli to tylko kwestia czujnika to pewnie drobnostka 3. może coś być nie tak z wtryskami albo świecami?
  9. Czy ktoś jeszcze miał taki błąd i jednocześnie miał problem z kontrola trakcji, tzn. Kontrola Włączała się podczas jazdy i odcinała moc(szarpało autem, bo włączała się i gasła kulka razu)?
  10. Jak można sprawić poprawność działania przekaźnika świec multimetrem lub przez bimmer tool? Druga sprawa to czy jak zaadoptuje nowy DPF bez czyszczenia to czy nie stracę cennych danych do jego dalszej diagnozy?
  11. Jaka jest graniczna wartość popiołu przed czyszczeniem DPF woda lub chemicznie? Pytam bo mam 70,8 g popiołu , sadza ok 7g. Dodatkowo błędy 452A - wyczytałem iż serwisowo kończy się żywotność DPF, 4D4A tez od DPF i 4A6E sterowanie świecy żarowej na 1 cylindrze. Można dalej jeździć i wypalać DPF czy trzeba już czyścić woda lub chemia przed resetem DPF?
  12. Posiadam kabel OBD II i wyskakuje komunikat nie można połączyć z ECU(brak odpowiedzi z ECU). Kabel mam z 2012 roku jeszcze z czasów E46.możliwe ze nie ma opcji sie na nim połączyć?
  13. Mam problem z wyborem portu w ustawieniach. Nie ma tam tej opcji portu szeregowych do wyboru.
  14. Ok, może ja źle napisałem, nie widzi żadnych błędów na DPF, jak kinsor zapali kontrolka podjade do niego. Mam kabel OBD, tylko nie działają poprawie INPA.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.