Żeby uniknąć niepotrzebnej dezinformacji, chciałbym sprostować parę informacji: Po co? Skrzynia S6S 560G wytrzymuje 900 Nm bez problemu. A jakiej? Bo 4HP24 z Alpiny B12 5.0 ma jedynie zmienione sprzęgła (nota bebe na identyczne ze skrzynią 4HP22 z 911 Carrery). Po pierwsze dlaczego chcesz "zakuwać" zakute? Po drugie skąd masz informację, że nie wytrzyma? Dół M70 jest pancerny, w serii wytrzymuje 1200KM i ponad 1400 Nm momentu. Jeździ taka E34 w Finlandii. Nie ma takiej potrzeby. Chyba, że masz na myśli podłączenie chłodzenia turbosprężarek. Ale też nie jest to konieczne, wrecz warto uniknąć podłączenia turbin do układu chłodzenia, jeśli szofer jest choć odrobinę rozumny. ??? Z 8.8:1 na ile? Trochę bez sensu korekta gniazd bez innych ingerencji w głowicę, nieprawdaż? Nie chcę tutaj Cię atakować, ani pokazać, jaki to fachura jest ze mnie. Celem mojego postu jest jedynie uniknięcie późniejszych postów "...że ktoś kiedyś napisał, że trzeba zmodyfikować gniazda, bo inaczej to silnik wybuchnie na bank...", itd. BTW jeśli chciałbyś jakieś info na temat doładowania M70, to służę pomocą. Jan