Skocz do zawartości

520i

Zarejestrowani
  • Postów

    498
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana 520i w dniu 28 Marca

Użytkownicy przyznają 520i punkty reputacji!

O 520i

  • Urodziny 22 Kwietnia

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    520i e39 1999 touring norek

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia 520i

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

  • Reacting Well Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat

Najnowsze odznaki

12

Reputacja

  1. tego nie wiem. natomiast jak wbiłem w YT jak zdjąć logo, wyświetlił mi się film. Facet próbuje zdjąć to logo i efektownie wybucha poduszka. Nie wierząc (czego ludzie nie zrobią dla chwili "sławy"), zacząłem szukać w internecie na forach i znalazłem identyczne pytanie z odpowiedzią- przestrogą - poduszka wybucha.... więc temat odpuściłem i nakleiłem nowe na stare. W kraju, mam dodatkową poduszkę, więc w lipcu jak będę w chacie to spróbuję zdjąć to logo....
  2. ponoć próba zdjęcia tego kapsla, kończy się wybuchem poduszki.... Też to chciałem zrobić, ale trzyma mocno, więc odpuściłem i przykleiłem nowy znaczek na stary - nie widać różnicy
  3. u mnie jest tak samo. Każdy czujnik pokazuje inną wartość. Sprawdź czy masz włączoną opcję Transport Mode - jeśli tak, to ją wyłącz. Wejdź w ustawienia zawieszenia i tam skalibruj oba miechy - jest to opisane na forum.
  4. ja wspomogłem się cieniuteńką taśmą dwustronną klejoną na wieniec i klejem butaprenopodobnym którego użyłem na ramiona kierownicy. I też obszywałem na starą skórę. Nieco "pogrubasiło" wieniec, ale mi to odpowiadało.
  5. ciśnienie na listwie paliwowej? wtryski? filtr paliwa?
  6. 520i

    Jaka kierownica

    o ile się nie mylę,w przedlifcie była jedno nabojowa
  7. 520i

    Jaka kierownica

    Przede wszystkim zdejmij poduszkę i zobacz jak masz wycięty otwór na kable - jaki masz kształt tego otworu i w jakim miejscu się znajduje. Z takim otworem musisz szukać nowej kierownicy.... w tym temacie - zdj 1 masz otwór z kierownicy przedlifta ewentualnie mogę ci zrobić zdjęcie jak wygląda ten otówór w polifcie (mam gdzieś dwie kierownice z polifta)
  8. 520i

    e39 99 i grzana kierownica

    ok,,,ja miałem starą kierownicę obszytą chińską formatką made in ali........ mogę porobić zdjęcia jak wygląda. Co do jakości skóry - zastrzeżeń nie miałem....co do formatu wycięć- mhmmmm
  9. 520i

    e39 99 i grzana kierownica

    co to jest?
  10. odbojnik jest tylko z maxgear. reszta to meyle
  11. 520i

    e39 99 i grzana kierownica

    250 pln Gdynia
  12. 520i

    e39 99 i błotnik

    nie tu. auto od razu idzie na złom. Policja robi adnotację stosowną. Byłoby po kolizji i wszystkie elementy pasują bez przeróbki????? Mam nowy zderzak (widać po kolorze farby), reflektory pasują na fabryczne otwory, błotniki które wymieniałem - akurat prawą stronę tam gdzie jest czujnik temperatury... wszystko pasuje w oryginalne otwory....
  13. 520i

    e39 99 i grzana kierownica

    doczytałem teraz że to jest też przełącznik obiegu powietrza i włącznik grzania kierownicy. Faktycznie przełączanie obiegu powietrza działa. Czyli wychodzi na to że narobiłem rabanu, nie mając świadomości że auto nie jest wyposażone w grzaną kierownicę, ale gdzieś tam wyczytałem (kiedyś za czasów pierwszej granatowej e39 która miała ten przycisk i grzanie kiery) że to grzanie kiery......
  14. Czy żeby wymienić amortyzatory, trzeba zbijać ze sworznia? Tak wyglądają p złożeniu moje amory. Jak przymierzyłem nie zdejmując koła- wydają się za wysokie. ale kiedy zmierzyłem (pi razy oko) stare, to wydają się mieć taką samą wysokość. Jutro zdejmę koło i pomierzę dokładnie.....
  15. 520i

    e39 99 i błotnik

    normalnie brazylijski serial o moim aucie..... :-) Zachciało mi się wymienić prawy błotnik- bo se zgnił- choć mu nie kazałem..... Podczas montażu nowego - ustawianiu szpar - trzeba było go nagiąc dośc mocno w okolicach reflektora. Widać wyrażnie to na zdjęciu - w okolicacjh otworu montażowego - oryginalnego jest dziura zrobiona przez norweskiego idiotę. O co chodzi? Wymieniłem zderzak latem - pasował jak ulał bez naginania - po prostu plug'n'play. reflektory pasują plug'n'play. to dlaczego ten idiota zrobił drugi otwór i gdy przykręcę ten błotnik na ten otwór właśnie - szpary pasują idealnie? nie krytykujcie kolorów. Elementy maluje sprayem z kolorem dorobionym w PL. Auto niedługo powinno pójśc do odświeżenia... Tak nawiasem: całkiem niedawno odkryłem skąd ucieka mi olej z silnika. Okolice podstawy filtra oleju mokre - dodam dla ułatwienia... Nie zgadliście.... Uszczelka wymieniona. tyle że mi osobiście nie chciało się robić, to zleciłem warsztatowi w PL. Zrobili , ale nie dokręcili śruby na przewodzie olejowym Vanosa....... k..wa m....ć .....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.