Skocz do zawartości

xrogeros

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E91 320D LCI

Osiągnięcia xrogeros

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. muszą być, bo jak dasz 10mm dystans bez kołnierza na piaste, ktora ma raptem 12 bodajze, to koła nie zcentruje i bedzie bicie :/ niektórzy oferują dystans 10mm z kołnierzem, bo zazwyczaj od 13mm są z kołnierzami :wink:
  2. Witam wszystkich! Mam taki oto problem w swoim samochodzie E91 lci 320d automat. A mianowicie przedstawię sytuację - czasem jak chce jej mocno depnąć gaz od 0 to samochód jakby przyśpieszy, ale pojawiaja sie jakies kopnięcia, przeciągnięcie, dziwne redukacje. Jadąc ze stałą prędkością np 120km/h zbieram sie do wyprzedzania i wciskam gaz a ona mi redkukuje i od razu wrzuca znowu wyższy bieg i ja zamula, bądź w ogóle nie chce zredukować, ale na obrotomierzu od paliwa wskazowka pokazuje full jakbym jej doptał. Zazwyczaj gdy w ogóle nie zredukuje to odpuszczam pełny gaz i znowu wraz z kickdown i juz załapuje. Niedawno miałem jeszcze problem z falującymi obrotami podczas stalej jazdy, wiec zregenerowałem konwerter (+wymiana oleju) i obroty ustały. Problem jest z szybszym przyspieszeniem, redukcją biegów, moze jakies te wibracje powstają. Moze się ktoś wypowiedziec na ten temat? ktoś miał podobne objawy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.