Skocz do zawartości

lukaszewski

Zasłużeni forumowicze
  • Postów

    1 286
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana lukaszewski w dniu 1 Maja

Użytkownicy przyznają lukaszewski punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 330i N53B30, 2012
  • Lokalizacja
    Inna

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia lukaszewski

  1. BZDURA. Zapchane wtryski w n43 i n53.. mhm
  2. Masz zajechany samochod. Chcesz wiedziec co w trawie piszczy to zapraszam.
  3. Szukaj zestawu.. Ten docisk 11 4 461 współpracuje z pozostałymi elementami zestawu, to nie jest „samotne” narzędzie. Opisy producentów wyraźnie wskazują komplet 461/462/463.
  4. Rob jak uważasz:-) ja zajmuję się tymi silnikami na codzień, a sam jestem posiadaczem od 12 lat silnika n53 Tak, sonda widzi uboga mieszankę, ale to nie ona jest problemem..
  5. Ps: popełniłeś najgorsze błędy w n53 jakie można zrobic. Po pierwsze wysłałeś wtryski do pseudo czyszczenia (zapomnij...) po drugie wlałeś dodatek.. dawno juz takiego combo nie widziałem.
  6. Musisz mieć inpa I kabel kdcan. Bez tego ani rusz. Jak cos moge pomoc lub zapraszam stacjonarnie
  7. @lord_Simon i tak i nie, sonda standardowa nie pminie bledu starzenia i zasiarczenia.
  8. Przecież to jest marnej jakości zamiennik, ktory padnie.. ty wiesz w ogóle jaka jest idea NOXEM czy nie bardzo? Bo skoro zestawiasz go ze zwykłą sondą nox to chyba nie bardzo?
  9. Dobra tarcza, dobry klocek i zregenerowany zacisk.
  10. Ciężko cokolwiek odpisać na to, co napisałeś. Ale doceń, ze marnuję moj cenny czas, zeby zdementować bzdury, które ktos ci próbuje wcisnąć, krojąc cie jednocześnie jak za zboże. Na jakiej podstawie xD? W taką nieudolną, jak właśnie on próbuje ci zrobic.. Xddddd.... Xdddd.... Boże, zabieraj samochod i uciekaj stamtąd. Xd chryste panie, mocniejsze świece? Xd tam są jedne, jedyne dedykowane tylko do tego silnika. Świetna diagnoza, jedyne 10tys zl sie należy za czesci. Uzywki w tym samochodzie to proszenie sie o kłopoty. Klasyk xd bierze pieniądze. Ale nie bierze odpowiedzialności:-)
  11. Jak jest inpa I kabel kdcan to daj znać, podziałamy
  12. Jak pisze @kkx5 Właśnie tak powinno się zrobić
  13. Dobra, skoro masz już zdjętą pokrywę i odkręcone te dwie śrubki silniczka Valvetronic (VVT), to jesteś blisko – ale teraz trzeba uważać, żeby nic nie uszkodzić. Jak wyjąć silniczek Valvetronic (BMW N46): krok po kroku 1. Ustaw pozycję, żeby silniczek nie był pod naprężeniem Najlepiej przekręć wałek excentryczny ręcznie, żeby silniczek nie był wciśnięty pod kątem. Można to zrobić np. za pomocą klucza 10 mm na samym końcu wałka przez otwór w głowicy (czasem trzeba ruszyć wałkiem przez inne narzędzie – zależy od dostępu). Nie musisz trafić w konkretną pozycję – chodzi o to, żeby zębatki nie były maksymalnie wysunięte ani wciśnięte. 2. Delikatne poruszanie – w lewo i prawo Złap silniczek ręką i lekko poruszaj nim w lewo/prawo (obrotowo), jakbyś chciał go odkręcić, ale NIE siłuj się – on ma delikatne zęby. Te ruchy pomagają odłączyć zębatkę silniczka od zębatki wałka – jak się dobrze ustawią, silniczek sam „puści”. 3. Jednoczesne wysuwanie Gdy czujesz, że zaczyna "luzować", to delikatnie wyciągaj go na zewnątrz, cały czas poruszając obrotowo. Trzymaj prosto, bo jeśli pójdziesz pod kątem, możesz uszkodzić łożysko lub plastikową zębatkę. 4. Sprawdź gwint i oś Po wyjęciu sprawdź, czy: zębatka nie ma ułamanych zębów gwint na osi nie jest wyrobiony ośka chodzi płynnie (lekki opór sprężynki to norma) --- Czego nie robić Nie podważaj niczego śrubokrętem – można łatwo uszkodzić gniazdo Nie wyrywaj siłą – jak nie chce wyjść, to coś jest zaparte. Ustaw inny kąt excentryka i spróbuj ponownie. Nie kręć silniczkiem przy podłączonym zasilaniu – bez sensu, a możesz rozjechać pozycję.
  14. Może pogodzę was i rozwieje troche mitów:-) N53 aktualnie lepiej toleruje 98 głównie ze względu na niższy dodatek etanolu w wysokości 5 procent. Moja instrukcja samochodu podaje 95, wiem, ze te przed 2008 podają 98 jako podstawowe. Niech każdy leje, co uwaza za stosowne przy aktualnej ch*jni związanej z etanolem lepiej lac 98 e5 mimo wszystko U mnie niestety dziwnie wzrasta spalanie na 98. Potwierdzone kilkudziesięcioma tankowaniami. Ja leję 95 e10 aktualnie i Oilsyn Petrol Power DNA w proporcji 1:1000. Choć jako tako nie zalecam dodatkow do paliwa w przypadku n53 i n43, a juz szczególnie one shotów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.