Skocz do zawartości

gregziel

Zarejestrowani
  • Postów

    44
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW i3 94Ah, 2017
    BMW F31 320d 2015 LCI Sportline

Osiągnięcia gregziel

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. gregziel

    I3 jak ładujecie ?

    Sądzę, że można ładować do pełna, najlepiej na domowej ładowarce. Bateria w samochodzie ma ok. 10% więcej pojemności niż można naładować, zapewne dlatego żeby zwiększyć jej żywotność. pozdr
  2. U mnie funkcja przestaje działać jak pada deszcz - może gdzieś tam woda się dostaje? Macie jakieś doświadczenie w tym temacie, jak to ogarnąć?
  3. miałeś rację - trzeba ostro je potraktować i wtedy cicho pracują, dzięki.
  4. gregziel

    Ladowanie 230v

    zerknij na ten filmik, może masz ładowarkę przestawioną na minimalny amperaż:
  5. gregziel

    Posiadacze i3?

    Sprawdź sobie stan baterii jest na to łatwy patent: Moja i3 94Ah z rocznika 2017 z przebiegiem 55 tys km pokazuje stan baterii fabryczny - czyli bez degradacji. Nigdy nie ładowałem auta na szybkich ładowarkach - tylko 230v 12A lub czasem 16A ładuje już jak zasięg jest w okolicy 40-50%. pozdr
  6. Hejka Moja i3 wydaje okropne dźwięki skrzeczenia podczas cofania kiedy hamuję do zatrzymania. Podejrzewam, że to hamulce wydają taki dźwięk. Ma ktoś ten sam problem i może podzieli się radą jak to zlikwidować. pozdr
  7. a jak schowasz się za ciężarówką to też hałasuje (mniejszy opór powietrza)?
  8. Ja mam wersję LCI z 2015 i są precyzyjne czujniki ciśnienia w felgach podają wartość ciśnienienia w każdym z kół. W wersji z przed liftu nie było w felgach czujników tylko inny rodzaj pomiaru wykrywającego spadek ciśnienia.
  9. a jak wygląda manualna klima w f30? w standardzie jest przecież klimatronik, ale temp ustawia sie pokrętłem bez wyświetlacza i nie ma 3 stref nawiewu - 2 z przodu i jedna z tyłu.
  10. ja mam najechane 186 tys i nic nie stuka - tylko słychac głuchą pracę zawieszenia np. po przejechaniu przez studzienke, ale to przyjemny stłumiony dźwięk.
  11. skręć koło i zerknij pomiędzy amortyzator i krawędź nadkola - łączą się tam przewody wychodzące z zacisku hamulca. plastikowe pudełlo może 4x2 cm - z przodu jest klapka na zatrzask.
  12. Jakby kogoś interesowało wyciszenie wycia dochodzącego z przedniej części nadwozia przy wyższych prędkościach to powinien sprawdzić czy ma zamkniętą klapkę we wnęce nadkola - jest to taka puszeczka w której łączą się przewody hamulcowe i przewody czujnika klocków. U mnie klapka była niezamknięta i powodowała wydawanie nieprzyjemniego dźwięku. Innym pomaga docięcie elementu nadkola, aby nie wpadało w rezonans na wietrze. W pierwszych f30 nie było również uszczelnienia pomiędzy przednim błotnikiem i drzwiami i dlatego było głośno jak w starym golfie. Czytałem również o w pierwszym roczniku o lusterkach, w których drobny element powodował gwizdanie wiatru. Ja mam 2013 rocznik i w moim jest uszczelnienie między błotnikiem i drzwiami oraz lusterka nie gwiżdżą. Natomiast prawie rok zajeło mi zlokalizowanie tej cholernej niedomkniętej klapki. Teraz jest cicho jak w premium być powinno. pozdrawiam Grzegorz
  13. mój kot robi dokładnie to samo i dobrze wie, że nie może skakać po samochodzie, bo jak mnie widzi to nie wejdzie na auto, dopiero włazi jak zniknę z pola widzenia. Łapki są non stop, ale nie ma żadnych zadrapań :-).
  14. Moim zdaniem funkcja automatycznego włączania świateł jest zbędna jeśli zakodujemy na stałe włączanie ledów tylnych lamp. W połączeniu z przednimi ledami auto jest w ciągu dnia i podczas pochmurnej pogody dobrze widoczne, a jak komuś zrobi się zbyt ciemno do jazdy to sobie zapala światła mijania.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.