Skocz do zawartości

Kamil6969

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia Kamil6969

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. A czy zepsuty czujnik temp spalin może mieć jakiś wpływ na to? Niestety nie ma u mnie żadnego warsztatu który by się wziął za ten samochód , najbliższy dobry mechanik jest 100km a auto nie jest zarejestrowane…
  2. Wlasnie, czy ktoś rozwiązał ten problem?
  3. Nie wiem, nie znam się na tym. Elektryk który mi to robił kodowal go na 3 różne sposoby, mape ze starego, male oryginalna itd itp z elektryki jestem ciemny wiec się na ten temat nie wypowiem. Ale na 3 różne sposoby kodowania tego nowego sterownika , odpala tylko na jednym
  4. Wtryski przypisane tak jak powinny być bo były pomylone ale nadal to samo, błąd przy 3-4 biegu przy wciśnięciu gazu na maxa. 1-2 można mielić i nic. Dawka paliwa zresetowana
  5. Przed wymianą sterownika tego błędu nie było, a jak jeszcze jeździła i paliła normalnie to ją upalalem i nie było tego błędu , na 1 jeździe po wymianie sterownika zaczęło go wywalać
  6. Po wymianie i kodowaniu sterownika , auto pali jeździ ale podczas mocnego przyspieszania wywala check engine i tryb awaryjny. Zgasze i zapale i błędu nie ma do ponownego mocnego przyspieszenia. Błędy to : 4560 wiarygodność ciśnienia listwy z regulacją ilości… po prostu ręce opadają do tego auta. Co teraz się zesralo? Filtr paliwa nowy Mann
  7. Po którymś już z rzedu kręceniu silnikiem wywaliło błąd Imo . Po zakodowaniu go przez komputer który mam w pracy Texa auto od razu zaczęło odpalać bez problemu, pochodziła z 4 minuty zgasła i ten sam cyrk od nowa
  8. Wtryski zamienione tez miejscami i zadnej różnicy, błędy te same
  9. 4413 wtryskiwacz cylindra 1 4433 wtryskiwacz cylindra 3 4423 wtryskiwacz cylindra 2
  10. Witam, może ktoś z was mnie poratuje i w końcu pomoże… auto przestało palić. Najpierw było tak że zapaliło zgasło, zapaliło i chodziło, potem zapalało dopiero za którymś razem aż w końcu przestalo. Pod kompem wyrzuca błąd wtryskiwaczy 1 - 2 i 3 , oraz błąd DPF ale błąd DPF był już wcześniej , wiec go wyciągałem i czyscilem i jest drożny. Wszystkie wtryski wyjąłem i oddałem do sprawdzenia. Wszystkie wg zakładu są w 100% sprawne. Wszystkie piny w kostkach wyglądają Ok, żadnych innych błędów poza tymi od wtryskiwaczy 1-2-3 i dpf nie ma. A jezeli auto odpali bo na plaka odpala i chodzi i jeździ idealnie , i błędów nie generuje. Pompa wstępna paliwa podaje jak trzeba. Już ręce mi opadają a dobrych mechaników u w mnie w mieście niestety brak. Będę bardzo wdzięczny za pomoc. Auto dokładnie z 2008r przedlift 325D M57
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.