Skocz do zawartości

bmwmef

Zarejestrowani
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bmwmef

  • Urodziny 04.03.1985

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW
  • Lokalizacja
    Legionowo
  • Zawód
    Elektromechanik

Osiągnięcia bmwmef

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Kolego masz racje. Tyle że powinien dostać się do klem i upewnić że pluskwa klema do niczego nie dotknie i nie będzie zwory.
  2. Dokładnie jak piszą koledzy alternator się konczy i nie dopasowuje zawsze a samochód swoje ciągnie. Pozatym po co zabawy z jakimiś cudami. Znajdź kogoś kto ma INPE DIS albo ISTE i dokonuje Ci bez problemu na tyle ile potrzeba. A dla elektroniki te 10 ah robi już różnice.
  3. Kolego masz wypadające zapłony na prawie wszystkich cylindrach. Dodatkowo jest błąd od 1 wtrysku i sondy. Do sprawdzenia wtrysk np. Podmianka wtrykòw miejscami. Błąd od sondy może efektem nie dopalania na cylindrach paliwa. A co do zapłonòw to szczelność całego dolotu dosprawdzenia, podciśnienia uszczelki kolektora itd. Jak bedzie dolot łapał lewe powietrze to właśnie taki będziesz miał efekt. Może bc również tak jak pisze kolega ale wtedy problem przeciwnej oleju do komór świec musialby na kazdym cylindrze ale wyjac cewki i wykręcić świece nie zaszkodzi. Pozdrawiam.
  4. Kolego niestety wygląda po błędzie że tak. Z używkami tak czasem bywa. Możesz jeszcze dla pewności wyjąć i poruszać klapka czy się zacina ale jeśli będziesz czuł przycięcia czy opór to już po przepustnicy.
  5. Czasami jak czytam opinie ludzi to zastanawiam się skąd się urwali. Kolego trafiłeś na dobrego fachowca i nie oszczędzaj na oleju bo to nie wspolmierny koszt do remontu skrzyni. Czy to skrzynia czy silnik w każdym zespole gdzie są nowe elementy które ze sobą współpracują zachodzi proces układania się i docierania. Ja w starej firmie montowałem nowe silniki i po remontach fabrycznych i zawsze klient dostawał informacje że musi się dotrzeć i ułożyć. Nieraz nawet trzy wymiany co 1000km. Dopiero normalny przebieg na oleju. Dziś często się o tym zapomina i w nowych autach także. Stan później wychodzi trwałość. Pozatym nawet jak coś się stanie że skrzynią to jeśli olejesz sprawę uwierz mi że z jakąkolwiek gwarancja możesz się pożegnać, bo każdy mechanik wykorzysta fakt że nie zastosowałes się do zaleceń. Ja sam tak bym zrobił bez skrupułów. I nie zapominaj o regularnych wymianach oleju w skrzyni razem z filtrem. Przebieg to w zależności od typu skrzyni od 40 do 60 tys.km. To zapewni Ci dłuższą bezawaryjną pracę. Zresztą pogadaj z tym fachowcem od skrzyń co ile on by zalecał wymianę. Pozdrawiam i mam nadzieję że rozwiążemy Twoje wątpliwości. Pozdrawiam
  6. Kolego wskazanie na nie odpalonym aucie powinno być plus minus 5 stopni względem zewnętrznej. To co podajesz to stanowczo za dużo i napewno ma wpływ na dawki paliwa.
  7. Zacznij od tego palenia bezpiecznika. Albo coś uszkodziło się w nastawnika przez Twoje sprawdzanie albo samoistnie dokonał żywota. Jeśli pali bezpiecznik to jakiś obwód nastawnika idzie na pełne zwarcie. Wymień nastawnik i potem weź się na nowo za diagnozowanie. Adaptacje należy wykonac zawsze jeśli jest taka opcja dla elementu. Ja czasem wymieniałem bez ale to trochę wbrew sztuce.
  8. Napewno coś wyjdzie. A stawiam na immobilizer bo one często lubiły gubić synchronizację i to właśnie przy braku zasilania. Błąd o którym piszesz jeśli auto jeździło raczej nie powinien mieć wpływu na nie odpalanie. Ale wszystko wyjdzie pod kompem. Pozdrawiam.
  9. Obawiam się że tylko podłączenie komputera i diagnostyka. Najlepiej ktoś kto ogarnia BMW. Prawdopodobna przyczyna padła synchronizacja EWS DDE. Trzeba na nowo zgrać immobilizer ze sterownikiem silnika. Jeśli tak jest to dla kogoś ogarniętego parę minut roboty. To dość częsty problem w starszych BMW. Komp prawde Ci powie. Pozdro.
  10. Kolego miedziane przewody hamulcowe są praktycznie wieczne więc myślę że piszesz o stalowych. A przewody w oplocie stosuje się jako zamiennik fabrycznych przewodów elastycznych. Głównie w sporcie, duże obciążenia mechaniczne i ciśnieniowe. Oplot obniża spadek ciśnienia i gwarantuje lepszą siłę hamowania do tego jest bardziej odporny na częste zgiecia. Także taka wymiana to bezsens. Strata tylko pieniedzy. Tam gdzie sztywne to sztywne miedź. Elastyki możesz wymienić na oplot ale w normalnych warunkach jazdy nie będzie mega różnicy. Pozdrawiam
  11. Kolego problem leży w czujniku wybieraka biegów. Nie będę się za mocno rozpisywał bo zależy jaki rocznika auta. Ale do sprawdzenia regulacja linki, wybierak jeśli jest elektroniczny - moduł EGS lub szwankuje da mechatronika w skrzyni. Generalnie weryfikacja po parametrach INPA lub ISTA D. Tutaj podrzucam obszerny wątek na ten temat myślę że wiele wyjaśni i pomoże: http://dziadkowozy.com/viewtopic.php?f=12&t=1387&sid=5b3ee53496146a9f00c12ad198e8d96c&start=10
  12. Witam. Jeśli problem aktualny to Twój błąd ma kilka tłumaczeń. Nie tylko chodzi o trzeci rząd. Musiałbym zrobić diagnostykę swoim kompem, żeby szczytał VIN. Jestem z Legionowa także jeśli byłbyś zainteresowany to mogę pomóc. Pozdrawiam
  13. Niestety bez diagnostyki nie da się tematu przeskoczyć. Jak jesteś z mazowieckiego to odezwij się na priv pomogę.
  14. Dokładnie tak :). A jakby ktoś potrzebował pomocy to jest naprawdę ogarnięty gość od automatów w Żurominku. Polecam bo robił mnie i znajomym niejedną skrzynie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.