Skocz do zawartości

E34 M60 B30 jak ominac alarm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam wszystkich od paru dni stałem się posiadaczem E34 touring v8 i mam problem z odpaleniem auta nie mam pilota tylko jeden kluczyk. Po przekreceniu ustacyjki wlacza sie alarm i nie podaje pompka i brak iskry. Moduł za siedzeniem odpinalem bezp. wyciagalem ale nic to nie daje czy nie da się tego jakoś omiinąć
Opublikowano
Sprzedawca powinien ci dac dwa komplety kluczy i pilot do alarmu, pytaj u niego a a jak nie to oddaj mu samochod i zazadaj zwrotu kasy

KLIMATYZACJA SAMOCHODOWA, THERMO KING, CARRIER

DIAGNOSTYKA BMW, VAG tel. 500 236 866

Opublikowano

no wiem ale czy nie da się tego jakoś obejść, podać napięcie w odpowiednie miejsce, czytałem też że da się dokupić pilot i zaprogramować go do danego auta?

Znalazłem coś jakby pilota w aucie tyle że bez obudowy i nie wiem czy sprawny na płytce pisze siemens B19 jedna dioda taka przezroczysta druga taka malutka czerwonano i taki plasticzek na baterie tylko nie wiem czy jedna a czy 2

Opublikowano
Witam.Z tego co piszesz wynika,że alarm nie jest fabryczny.Obejść się da.Wybacz,ale ja nie napisze publicznie gdzie i jak.Podjedź do pierwszego lepszego elektryka znajdzie na pewno i fachowo poskłada do kupy.Pozdrawiam.
Opublikowano
Zaniosłem pilota(płytke) do naprawy bo nie działał no i teraz śmiga ale niestety samochód nie reaguje. Próbowałem go zakodować naciskając 1 przycisk i potem 3 razy ten drugi ale nic to nie daje, dioda na pilocie po tej operacji zaczyna sobie pulsować przez pewien czas ale zamki w aucie nie reagują. :mad2: dioda w samochodzie nie świeci natomiast świeci jak wyciągam bezpiecznik z tego modułu schowanego pod siedzeniem.
Opublikowano
Jak to jakiś zwykły alarm typu allegro, to poszukaj głównej centralki. Dobrze by było gdybyś przesłał fotkę tej centralki, chyba że będziesz widział kable które idą często do stacyjki. Zabezpieczenie typowych alarmów polega na tym że, przecinasz kabel np. od stacyjki, pompki paliwa, czy też czujnika potrzebnego do uruchomienia silnika, wpinasz się z tym alarmem, a on po prostu złącza i rozłącza za pomocą przekaźnika dany obwód. Często te kable są najgrubsze i łatwo je zlokalizować, połączenie ich ze sobą pozwala uruchomić auto.
Opublikowano
raczej to będzie oryginalny alarm bo mam 2 e 32 i są takie same te moduły z tym ze ten w e 34 ma 2 takie szerokie kostki wpiete jedna biala druga czarna a w e32 mam tylko jedna. Dziwne jest jeszcze to ze jak wyjme bezpiecznik z tego modułu to wtedy świeci się ta kontrolą przy nawiewie a jak wloże :oops: go powrotem to nie świeci.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
:D Dzisiaj wreszcie udało się odpalić tego potworka. Udało mi się od znajomego pożyczyć komputer i czujnik położenia wału. Komputer podmieniłem i nic, czujnik podpiąłem na szybko w kostke też nic, ale włożyłem go na swoje miejsce rozruch a tu bestia odpaliła bez najmniejszego problemu tak więc jak ktoś ma podobne problemy to będzie wiedział gdzie szukać. Dobrze koledzy podpowiadali z tym czujnikiem tyle że nie chciałem w ciemno kupować dopóki nie będe wiedział co jest. Teraz jeszcze musze powalczyć z nivo bo mało jest oleju gdzieś wycieka chyba i dzisiaj jak troche pojeździłem wyskoczył mi komunikat nivo i od tej pory zrobił sie przymulony rozkręca się po dłuższym czasie, już sie nie da przywalić z miejsca, :mrgreen: ale najważniejsze że śmiga.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.