Skocz do zawartości

Jakie obniżenie do 320i?


Marko84s

Rekomendowane odpowiedzi

Witam chciał bym założyć do swojego auta sztywniejsze i nieco niższe zawieszenie firmy MTS sporo znajomych je ma i poleca tylko że na E36, a ja zastanawiam się jakie obniżenie zamówić żeby z auta jeszcze jakieś walory użytkowe zostały :). Widziałem już foty E30 obniżonych na MTSach nawet 80/60 i jakoś bardzo nisko nie były ale nie wiadomo czy zawiecha już ułożona. Macie jakieś doświadczenia z obniżaniem na MTS jakieś foty? ja myślę nad 40/20 lub 60/40 ale nie wiem czy ta druga opcja nie będzie za nisko.
BMW forever!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie jest -40 przód/tył i jest elegancko :)

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Również miałem -40/-40 w 316i niegdyś i było bardzo fajnie, bez utraty komfortu, a jednak lepiej się auto prowadziło.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie nie ma obcierania, nie ma podskakiwania, jest luxius :)

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie mam zestaw -40/-40 firmy Supersport. Moim zdaniem jest po prostu idealny. Wysokość jest optymalna na tyle jeżdżę już 2 miesiące i jeszcze o nic nie otarłem spodem chociaż mogłoby być niżej z przodu, nie są za twarde tzn. nie obijam sobie nerek na wertepach ale czuć nierówności poza tym nikt z moich pasażerów nie narzekał, a właściwości jezdne to bajka.

 

Co do firmy MTS to poczytałem na różnych forach że nie warto tego kupować bo to chińszczyzna jest i ogólnie ludzie nie polecają tak samo jak TA-Technix.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do firmy MTS to poczytałem na różnych forach że nie warto tego kupować bo to chińszczyzna jest i ogólnie ludzie nie polecają tak samo jak TA-Technix.

Heh z tymi firmami typu MTS, TaT i cała reszta co przypływa do nas w kontenerach jest tak ze na każdym forum piszą ze to tani bubel... Ale jak by się w temat zagłębić to wyjdzie ze z 50% użytkowników tych for jezdzi właśnie na takich zawieszeniach... I jakoś kół nie gubią... Nie mam akurat nic wspólnego z żadnym z tych producentów ale takie moje zdanie.

Osobiście sam jestem przed zmianą zawieszenia w swoim Cabrio, i tak naprawde nie wiem. czy mam wydać 2tys zł i kupić jakiegoś weiteca, czy koni lub B6, B8 z Bilszteina. Czy może jednak wydać 600zł na MTS a resztę włożyć do skarpety bo przeciesz nie pojadę tym autem ani na tor, ani na żadnego typu upalanie. Bo auto służy mi do weekendowego objazdu miasta bez dachu... :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siema.. ja mam 60 /60 na kolach 15--195/45 przod i 195/50 tyl i powiem ci ze no juz musisz uwazac przy czyms takim.. wydech trze na wiekszych koleinach.. wczesniej mialem 60/40 na oponach 50 przod i 55 tyl to jezdzilem jak seria. tylko na progach wiadomo zwalnialem ale nie tarlem a teraz musze jezdzic technika ukosem :D i przewaznie nie przycieram. :mrgreen: ale widok auta bezcenny..
Nie wazne przy czym stoisz.. Wazne jak tym jezdzisz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak naprawde nie wiem. czy mam wydać 2tys zł i kupić jakiegoś weiteca, czy koni lub B6, B8 z Bilszteina. Czy może jednak wydać 600zł na MTS a resztę włożyć do skarpety

 

Ja poszedłem na kompromis i kupiłem Supersport'a za 1000zł. Jest to ta sama firma co produkuje zawiasy SPAX(coś na poziomie Bilstein) będąc przy tym połowe tańsze niż SPAX. Wiadomo, jakość będzie niższa niż SPAX albo Bilstein bo dostaje się to za co się płaci ale wolałem zaufać takiej marce niż jakiejś pseudo-niemieckiej chińszczyźnie. Ale właśnie ta zasada jest najważniejsza dostajesz to za co płacisz, jeśli zawias "sportowy" taki jak MTS jest 2 razy tańszy niż seryjne zamienniki to to nie może być dobre.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam silnik m50b25 przejechałem już z 500km więc trochę się ułożyło, fakt, nie mam dokładki bo nie było ale się zastanawiam jaką ale na pewno nie rieger... raczej is albo mt2, nie jest źle z tym zawieszeniem bo progi osiedlowe przejeżdżam a przejazdy kolejowe które w okolicach wrocławia wyglądają nie zbyt obiecująco też biorę bez tarcia. a najniższym punktem u mnie jest tłumik środkowy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na -80/60 da się latać normalnie na co dzień, ponad rok latałem i nic nie urwałem

oczywiście nasze krawężniki to porażka i omijamy je z daleka, ale śpiące policjanty itp nie stanowią problemu

mowa o m20, e30stka ładnie się glebuje i nic nie przeszkadza w położeniu jej na glebę

 

w e34 było gorzej bo wahacze dolne się przy tulei wycierały i trza było zmieniać :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja przy 80/60 miałem 16stki z oponami przód 215/45 a tył 225/40 :)

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To widzę że z kołami nie powinno być problemu :) trzeba się tylko na jakieś obniżenie zdecydować. Założę pewnie dopiero na wiosnę bo autko i tak zimę odpocznie w suchym garażu przygotowywane do małych poprawek blacharskich. Narazie najbardziej przekonuje mnie 60/35 wydaje się optymalne i w razie za niskiego przodu pozwala na zakup samych sprężyn przednich -40 jeśli uznam że przód jest za nisko zwłaszcza że nie planuje zmian na większe koła a na 15kach za duże obniżenie wygląda dziwnie.
BMW forever!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.