Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam chciał bym założyć do swojego auta sztywniejsze i nieco niższe zawieszenie firmy MTS sporo znajomych je ma i poleca tylko że na E36, a ja zastanawiam się jakie obniżenie zamówić żeby z auta jeszcze jakieś walory użytkowe zostały :). Widziałem już foty E30 obniżonych na MTSach nawet 80/60 i jakoś bardzo nisko nie były ale nie wiadomo czy zawiecha już ułożona. Macie jakieś doświadczenia z obniżaniem na MTS jakieś foty? ja myślę nad 40/20 lub 60/40 ale nie wiem czy ta druga opcja nie będzie za nisko.
BMW forever!!!
Opublikowano
u mnie jest -40 przód/tył i jest elegancko :)

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Opublikowano

Witam

 

Również miałem -40/-40 w 316i niegdyś i było bardzo fajnie, bez utraty komfortu, a jednak lepiej się auto prowadziło.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
dokładnie nie ma obcierania, nie ma podskakiwania, jest luxius :)

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Opublikowano

Ja u siebie mam zestaw -40/-40 firmy Supersport. Moim zdaniem jest po prostu idealny. Wysokość jest optymalna na tyle jeżdżę już 2 miesiące i jeszcze o nic nie otarłem spodem chociaż mogłoby być niżej z przodu, nie są za twarde tzn. nie obijam sobie nerek na wertepach ale czuć nierówności poza tym nikt z moich pasażerów nie narzekał, a właściwości jezdne to bajka.

 

Co do firmy MTS to poczytałem na różnych forach że nie warto tego kupować bo to chińszczyzna jest i ogólnie ludzie nie polecają tak samo jak TA-Technix.

Opublikowano

Co do firmy MTS to poczytałem na różnych forach że nie warto tego kupować bo to chińszczyzna jest i ogólnie ludzie nie polecają tak samo jak TA-Technix.

Heh z tymi firmami typu MTS, TaT i cała reszta co przypływa do nas w kontenerach jest tak ze na każdym forum piszą ze to tani bubel... Ale jak by się w temat zagłębić to wyjdzie ze z 50% użytkowników tych for jezdzi właśnie na takich zawieszeniach... I jakoś kół nie gubią... Nie mam akurat nic wspólnego z żadnym z tych producentów ale takie moje zdanie.

Osobiście sam jestem przed zmianą zawieszenia w swoim Cabrio, i tak naprawde nie wiem. czy mam wydać 2tys zł i kupić jakiegoś weiteca, czy koni lub B6, B8 z Bilszteina. Czy może jednak wydać 600zł na MTS a resztę włożyć do skarpety bo przeciesz nie pojadę tym autem ani na tor, ani na żadnego typu upalanie. Bo auto służy mi do weekendowego objazdu miasta bez dachu... :cool2:

Opublikowano
siema.. ja mam 60 /60 na kolach 15--195/45 przod i 195/50 tyl i powiem ci ze no juz musisz uwazac przy czyms takim.. wydech trze na wiekszych koleinach.. wczesniej mialem 60/40 na oponach 50 przod i 55 tyl to jezdzilem jak seria. tylko na progach wiadomo zwalnialem ale nie tarlem a teraz musze jezdzic technika ukosem :D i przewaznie nie przycieram. :mrgreen: ale widok auta bezcenny..
Nie wazne przy czym stoisz.. Wazne jak tym jezdzisz
Opublikowano

tak naprawde nie wiem. czy mam wydać 2tys zł i kupić jakiegoś weiteca, czy koni lub B6, B8 z Bilszteina. Czy może jednak wydać 600zł na MTS a resztę włożyć do skarpety

 

Ja poszedłem na kompromis i kupiłem Supersport'a za 1000zł. Jest to ta sama firma co produkuje zawiasy SPAX(coś na poziomie Bilstein) będąc przy tym połowe tańsze niż SPAX. Wiadomo, jakość będzie niższa niż SPAX albo Bilstein bo dostaje się to za co się płaci ale wolałem zaufać takiej marce niż jakiejś pseudo-niemieckiej chińszczyźnie. Ale właśnie ta zasada jest najważniejsza dostajesz to za co płacisz, jeśli zawias "sportowy" taki jak MTS jest 2 razy tańszy niż seryjne zamienniki to to nie może być dobre.

Opublikowano
Założę MTS bo narazie nie potrzebuje nie wiadomo czego i nie jestem pewien jakie obniżenie mnie zadowoli. Jak padną amory to sobie e wymienię na Bilsteiny, a narazie wypróbuje obniżenie 40/35 na MTSach.
BMW forever!!!
Opublikowano

Nie jest tak bardzo nisko widzę, ale ja mam dokładkę z ISa z przodu więc może być na 60 za nisko najpierw przetestuje 40mm potem zobaczymy.

To zawieszenie masz już ułożone czy dopiero założone?

BMW forever!!!
Opublikowano
mam silnik m50b25 przejechałem już z 500km więc trochę się ułożyło, fakt, nie mam dokładki bo nie było ale się zastanawiam jaką ale na pewno nie rieger... raczej is albo mt2, nie jest źle z tym zawieszeniem bo progi osiedlowe przejeżdżam a przejazdy kolejowe które w okolicach wrocławia wyglądają nie zbyt obiecująco też biorę bez tarcia. a najniższym punktem u mnie jest tłumik środkowy.
Opublikowano
Kusisz kolego tą 60ką z przodu :) tylko na dokładce z ISa to krawężniki tylko tyłem można będzie robić. Chociaż E30 używam weekendowo więc nie musi być terenowe zimę też spędzi w garażu muszę się porządnie zastanowić.
BMW forever!!!
Opublikowano
Zakładaj 60, ja mam 40 z przodu i nie mam jakichkolwiek problemów z jazdą po mieście, a nawet mam wrażenie że mogłoby być niżej. Skoro nie używasz samochodu na co dzień to 60 moim zdaniem będzie spoko.
Opublikowano

na -80/60 da się latać normalnie na co dzień, ponad rok latałem i nic nie urwałem

oczywiście nasze krawężniki to porażka i omijamy je z daleka, ale śpiące policjanty itp nie stanowią problemu

mowa o m20, e30stka ładnie się glebuje i nic nie przeszkadza w położeniu jej na glebę

 

w e34 było gorzej bo wahacze dolne się przy tulei wycierały i trza było zmieniać :mrgreen:

Opublikowano
No dobra ale czy przy 60/40 zmieszczą mi się 15ki z oponami 195/55/15 czy będzie trzeba zainwestować w niski profil? ET felg mam o ile pamiętam 35.
BMW forever!!!
Opublikowano
ja przy 80/60 miałem 16stki z oponami przód 215/45 a tył 225/40 :)

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Opublikowano

sąsiad ma -80/-60 na takich samych felgach z oponami 195\55\15 i nic nie obciera chociaż et mamy 25...

a u Ciebie felga jaka szeroka? 6.5 cala?

Opublikowano
To widzę że z kołami nie powinno być problemu :) trzeba się tylko na jakieś obniżenie zdecydować. Założę pewnie dopiero na wiosnę bo autko i tak zimę odpocznie w suchym garażu przygotowywane do małych poprawek blacharskich. Narazie najbardziej przekonuje mnie 60/35 wydaje się optymalne i w razie za niskiego przodu pozwala na zakup samych sprężyn przednich -40 jeśli uznam że przód jest za nisko zwłaszcza że nie planuje zmian na większe koła a na 15kach za duże obniżenie wygląda dziwnie.
BMW forever!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.