Skocz do zawartości

Nowa F30 już w piątek


Kuniś

Rekomendowane odpowiedzi

@jceel bedzie tak; "igły golasy 1000% bezwypadkowe od pierwszego właściciela z niemiec" stanieją szybko, auta utrzymane, dobrze wyposażone normalnie użytkowane potrzymają cene dłużej. Najbardziej polecą oczywiście E46.. siłą rzeczy..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 212
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

jak myślicie, nastąpi spadek cen E90?

 

No oczywiscie, ceny E90 przed fejsem w De juz spadaja.

 

Dam przyklad, jak szukalem dla siebie benzyny (kwiecien-maj) E90 to powiedzmy :

 

- na Mobile.de na okolo 35 E90 330i z 2006r ponizej 20 tys Euro bylo zawsze okolo 15-18, a wczoraj na 45 oferowanych 30 bylo ponizej 20k Euro.

 

Od kwietnia do wrzesnia oferowanych E90 330i z 2005 bylo srednio od 40 do 50, a teraz ? Ponad 70...

 

Pojawiaja sie nawet takie oferty w Premium Selection :

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=150926569&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=15&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=PETROL&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&maxFirstRegistrationDate=2008-12-31&ambitCountry=DE&negativeFeatures=EXPORT&categories=Limousine&lang=de&pageNumber=1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie sie ten przod z przekombinowanym grillem nie podoba, pierwsza Mysl to honda civic, gdzie tez grill schodzil sie ze swiatkami. Nie jest jakos zle, linia boczna to wciaz majstersztyk, ale przed musi sie chyba jeszcze opatrzec :D

 

F10 zdecydowanie lepiej sie prezentuje jako caloksztalt,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ceny na pewno spadna - roznica miedzy przed liftingowa E90 a F30 jest dramatyczna, podobny poziom co E60 a F10

Przy takim Euro nie ma szans by utrzymac ceny E90, wiec F30 bedzie na pewno drozsze.

Przez dlugi czas nie bedzie Ex-ag'ow wiec zeby miec F30 z xenonami, lepszym radiem i polskim pakietem trzeba bedzie nawet za 320d polozyc 170 tysi.

Dilerzy BMW maja gorsze warunki zakupu testowek, rzadsza wymiane wiec i tu bedzie krucho...

BMW troche spadnie zainteresowanie F10. F30 jest rownie piekne, albo nawet ladniejsze. Jednak jak wchodzila kontrowersyjnej urody E90, E60 byla wciaz duzo lepszym samochodem.

Trzeba miec nadzieje, ze coupe i cabrio, ktore ciagle wydaja swiezo beda trzymac cene, tym bardziej ze nowe odmiany beda dopiero w 2013/14 roku.

Beste Maschine der Welt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Trzeba miec nadzieje, ze coupe i cabrio, ktore ciagle wydaja swiezo beda trzymac cene, tym bardziej ze nowe odmiany beda dopiero w 2013/14 roku.

 

Też mam taka nadzieję.Ale patrzac na możliwość F10 a F30.

Chyba nie ma sensu F10.

HUD bedzie, reg zawieszenie, i opcjonalnie cztertłoczkowe hamulce M Sport brake

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadwozie ok podoba mi się na zdjęciach,zobaczymy jak będzie na ulicy.Wnętrze hm...y.....czy ja wiem chyba zbyt bardzo podobne do tego z serii 1,seria3 to jednak segment aut skierowany do nieco innej klienteli bardziej dojrzałej a to wnętrze sory przypomina trochę jakieś Renault Clio w wersii sport szczególnie na tych zdjęciach z niebieskimi wstawkami.Wnętrze e90 tak krytykowane przez wielu ma jakiś taki smak trudno to opisać,z jednej strony klasyczne i z tonowane wręcz ascetyczne ale jednak niezwykle nowoczesne i pociągające,to tylko moje spostrzeżenia pozdr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Szybka konfiguracja 328i i wyszło mi 56 tys euro, cena zaczyna się od 37 400 euro.

 

Przyjąłem kurs 4,1 i wyszło mi za wersję podst. 163 tys zł.

Może zrobią cenę w stylu 159 900,00

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z zewnątrz jest ok ale w środku dramat, przynajmniej według mnie. O ile ten środek do serii 1 jest genialny i wygląda o niebo lepiej niż w poprzedniej Jedynce, to nie mam przekonania co do tego, i nie wygląda on dużo lepiej od mega dopasionej E9X. Poza tym według mnie trójka powinna grzeszyć większym luksusem niż jedynka, ale najwidoczniej inżynierowie uwarzają inaczej. Jak dla mnie tak wysoko postawiony klimatronik i radio wygląda prawie jak w nowych Fiatach. Kierownicę pomijam, bo ona ma fajnie leżeć w rękach a nie wyglądać.

 

Dla porównania, żeby nikt nie powiedział że prawie jak w F10...

 

Seria 1 F20

 

http://img403.imageshack.us/img403/9234/p90080500.jpg

 

Seria 3 F30 -

http://www.bimmerpost.com/forums/attachment.php?attachmentid=593187&d=1318615570

 

Seria 5 F10

http://www.bmw.pl/_common/shared/newvehicles/5series/sedan/2010/showroom/gallery/img/wallpaper_24_big.jpg

 

Jak dla mnie przepaść ogromna między F10 a F30. Natomiast bardzo duże pokrewieństwo między F20 i F30. :roll:

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

No masz trochę racji odnośnie wygladu deski rozdzielczej.

Ale zegary są już takie jak w F10

F10 ma więcej luksusu. Więcej paneli drewnianych lub alu. Też na drzwiach.

Ładniej wkomponowaną nawigacje też ma.

 

Ale technicznie F30 jest bliżej do F10 niż do F20

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KoKos 100% racji jeżeli chodzi o porównanie 1/3/5, z kierą się nie zgodzę, kiery M zawsze dobrze się trzyma a ta obecnie prezentowana jest brzydsza a patent z "wałeczkiem" jest do bani...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rufio nie dałbym ręki za te zegary, w jedynce są w pełni analogowe z małym wyświetlaczem. W F10 masz tak jak w F01 zegary z monitorem pod nimi, a po zgaszeniu samochodu "cyferki" znikają.

 

Na zdjęciach ciężko stwierdzić, ale wydaje mi się że zegary w F30 będą takie jak w F20. Mam nadzieję że się mylę...

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje obawy się potwierdziły. Ale być może będzie w opcji monitor pod całymi zegarami....

Poniżej porównanie zegary F10 vs F30. Na zdjęciu z zegarów F10 widać jakieś pionowe paski, normalnie ich nie ma. Ale chodzi mi o to że pod cyframi mamy ogromny monitorek :mrgreen: na którym mamy radio, nawigację, strzałki, dane komputera itp.

 

F30:

http://img2.netcarshow.com/BMW-3-Series_2012_800x600_wallpaper_50.jpg

 

F10:

http://www.m5board.com/vbulletin/attachments/f10-m5-discussion/61401d1207061395-interior-photos-f10-5-series-image_042.jpg

Edytowane przez KoKoS

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.