Skocz do zawartości

E39 525TDS - wasza opinia przed zakupem


K9Darek

Rekomendowane odpowiedzi

Spodobała mi się ta becia. Moją uwagę zwróciła raczej szczera informacja o przebiegu. Patrząc na foty i na stan auta w środku nawet tych km nie widać. Z zewnątrz wydaje się wyglądać idealnie.

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=ckwyvf3qfoj4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrząc na foty i na stan auta w środku nawet tych km nie widać. ]

 

Nie wiem , czy mnie oko nie myli ale na drzwiach kierowcy widze przyciski od pamieci polozenia min.foteli elektrycznych a jednak w tym aucie fotele sa recznie regulowane.

Byc moze wnetrze bylo przelozone z jakiegos swiezszego auat i stad taki dobre wrazenie.

VIN prawde Ci powie ;)

 

A pozatym to jest chyba jeszcze silnik TDS Steyera taki jak w Oplach Omaga i E34?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Jest odpowiedni dział gdzie oceniamy auta.

viewforum.php?f=44

A tak swoją drogą to takie mieszane uczucia.Nie wygląda jakoś mocno źle i na ten przebieg to też jeszcze polata,wnętrze nie zniszczone nadmiernie.Zdjęcia są słabej jakości,brak kapsli do felg.Cena przystępna,ale po opłaceniu wszystkiego to też koło 10 Ci wyjdzie.

Tak to TDS,tylko taki diesel (jedyny) był dostępny na początku.A z tymi przyciskami pamięci ustawień foteli,masz rację-jakaś kombinacja poszła.

ec2Wze6.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tds ... czyli najwiekszy szajs jakiewyprodukowalo bmw.. lepiej kup sobie stara 518 lepiej na tym wyjdziesz... moja rada.. ewentualnie 525d or 530d bo 520d ma jak dla mnie za malo mocy zbiera sie jak tds moze troszke lepiej kup tdsa a zaraz pompa glowica problem z odpaleniem cofajace sie paliwo... duzo jeszcze moge wymieniac
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
tds ... czyli najwiekszy szajs jakiewyprodukowalo bmw..

Widocznie trafiłeś zajeżdżony szajs,i dlatego tak myślisz.

To bardzo dobry silnik i nie raz potwierdziły to wypowiedzi użytkowników aut z tymi silnikami.Nie jeżdżę tym autem od wczoraj czy od tygodnia tylko parę lat-dlatego wiem coś o tym.I nie chcę innego silnika w dieslu (stara technika jest najlepsza),następne auto będzie już z silnikiem benzynowym bo nowe diesle są :mad2: ,a koszty części zawrotne.No ale niestety takie czasy,wszystko produkuje się na sztukę bo musi serwis zarobic,bo by producenci aut popadali.

A szczęśliwi to będziecie jak wam się wasze cudowne Common rail posypią wtedy porównasz koszty naprawy pompy TDS,a układu CR.

Zużycie paliwa-kto na to patrzy posiadając BMW (Będziesz Miał Wydatki) :mrgreen:

ec2Wze6.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bmw BARDZO MADRY WYBOR

 

 

TAK CZY TAK WOLE COMMON RAILA

I PAMIETAJ JAK STAC CIE NA KONIA TO I NA OWIES TEZ MUSI... A TDS TO DLA MNIE DALEJ NAJBARDZIEJ AWARYJNE SILNIKI BMW

 

 

OCZYWISCIE NIKOGO NIE CHCE URAZIC JESTESMY LUDZMI:p JEDNEMU PODOBA SIE CZARNA INNEMU RUDA TAKIE JEST MOJE ZDANIE JA OBECNIE LUBIE RUDE:p

Edytowane przez nobeli
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fotele fakt coś kombinowane chyba - materiał na fotelach od modeli krótko przed liftowych

Fotele

z 99r ,a przebieg jak jest autenytczny i auto nie skatowane to zrobisz jeszcze spokojnie 300 tys. ja mam 500 tyś i chodzi jak szpulka,tego auta nie wolno katować przy rozsądnłej eksplatacji zrobi milion km

bez problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.