Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

 

Czy ktos z Was ma w 3ce sportowe zawieszenie i moze sie podzielic wrazeniami? Ma to sens przy stanie naszych drog? Jechalem testowa 3ka coupe ze standardowym zawieszeniem i szczerze mowiac spodziewalem sie bardziej trwardego auta.

 

Czescia M pakietu jest wlasnie sportowe zawieszenie z ktorego mozna zrezygnowac. Felgi 18''.

Opublikowano
ja mam sportowe i szczerze powiedziawszy gdybym zamawial nowe auto brałbym standartowe. Bynajmniej drogi po ktorych ja jezdze nie sa jeszcze gotowe na sportowe obnizane zawiechy. Dodatkowo (prosty przyklad) przejazdy w 4 osoby przez "garba osiedlowego" bywaja czasami uciazliwe. Standartowe moze wizualnie mniej atrakcyjne, ale z pewnoscia praktyczniejsze. Jezdzilem wersja ze standartowym zawieszeniem i wcale jakiejs KOLOSALNEJ roznicy nie poczulem
Opublikowano
Ja jezdzielm testowa 3`ka na 19 ze sportowym zawieszeniem - na drodze super ale dziury i tory masakra... a niestety tego u nas wiecej :(
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Mam 19'' i sportowe zaweszenie. Na dziurach ciężko. Ale duzo lepiej się prowadzi przy dużych prędkościach.

Wcześniej miałem zwykłe zawieszenie to był lekki ponton.

18'' i sportowe zawieszenie myśle, że będzie całkiem ok.

Opublikowano
JA mam sportowe zawieszenie i felgi 18' ,wcześniej miałem w e46 gwint KW i w porównaniu do tamtego jest dużo bardziej komfortowo, chodź na dziurach przydałoby się żeby było bardziej miękkie, ale coś za coś albo fajny wygląd i lepsze prowadzenie w zakrętach albo komfort, mimo wszystko ja tego zawieszenia nie zamieniłbym na zwykłe wysokość jest odpowienia żeby pokonać większość krawężników i progów więc nie narzekam.
Opublikowano

Ja bardzo chwalę sobie sportowe zawieszenie. Mieszkam w terenie gdzie jest pełno zakrętów, mam również szczęście poruszać się głównie po drogach niedawno remontowanych. Przy dojeździe do pracy mam może odcinek kilometrowy gdzie koleiny i łaty mnie trochę wytrzęsą ale do zniesienia dla mnie i samochodu. Tak więc dla mnie, był to trafny wybór.

 

Najwięcej frajdy z jazdy daje mi właśnie zawieszenie i pewność prowadzenia. Nie spotkałem jeszcze na drodze delikwenta, który dotrzymałby mi towarzystwa na łukach. Na prostej wiadomo, nie trudno spotkać samochody które robią z 320D co chcą. Na kołach mam opony 225/45/17 nie-ROF więc nic specjalnego a mimo wszystko klei się świetnie.

 

Dziurawe drogi to inna historia. Często celowo nadrabiam kilometrów aby omijać takie odcinki. Wpadnięcie w dziurę czuć naprawdę mocno, aż człowiek rzuca łaciną mimowolnie. Taka jazda psuje humor, trzeba zwalniać blokując ruch, żal samochodu. Nie jest fajnie.

 

Odnośnie opon ROF i sportowego zawieszenia. Pierwsze dni tego sezonu letniego przejeździłem jeszcze na ROF, później zmieniłem na zwykłe. Samo wpadnięcie w dziurę czy jazda po bardzo nierównej drodze bez wyczuwalnej różnicy. Natomiast na ROF bardzo wyczuwalne były drobne nierówności, jak np. łaty na asfalcie. Trochę jak jadąc PKP na łączeniach szyn. Na oponach nie-ROF, na tej samej drodze już tego nie czułem. ROF mam wrażenie prowadziła się również odrobinę lepiej w zakręcie, ale to moje subiektywne zdanie. Jednak przenoszenie wszystkich drobnych nierówności nawet na dobrej jak na nasze warunki nawierzchni jest denerwujące.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
ja mam ROF 18'KI I 225 przod 255 tył i powiem szczerze ze na dziurach jest okropnie.. Az czuje jak tam całe zawieszenie pracuje .. Na slasku na drogi nie mamy co narzekac wiec generalnie jest super. Ale jest to fenomenalne uczucie jak sie przesiadam do miękkiego SuperB'a - przejeżdżam po przejeździe tramwajowym zaciskajac zęby a tu nie czuc nic ;)
Opublikowano

Dzieki za opinie!

Niestety wciaz mam dylemat. Widze ze sa uzytkownicy (rowniez inne watki) ktorzy bardzo sobie chwala zawieszenie M, jak rowniez osoby ktore odradzaja. Z jednej strony szkoda takiego motoru do standardowego zawieszenia, ale jesli komfort codziennej jazdy po miescie mialby bardzo sie pogorszyc to nie wiem czy jest sens... :mad2:

Czy znalazla by sie chetna osoba ze Szczecina zaprezentowac zawieszenie M w 3ce? Nie musi byc konieczine E92!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.