Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam w moim bmw pojawil sie problem. Wyglada to tak ze gdy ruszam spokojnie wszystko jest, lecz gdy rusze troche mocniej odczuwalne jest stukanie z okolic tylu samochodu po stronie pasazera. Odczuwalne jest to glownie na pierwszym biegu, troche na dwojce, wyzej juz nie czuc. Ciezko mi to opisac bo to jakby takie stukanie z szarpaniem takim lekkim. Z gory dziekuje za pomoc.
Opublikowano

Milion tulejek które są na tylnym wózku - każda może kończyć żywot. Musisz poprosić kogoś, żeby wszedł do kanału i posłuchał jak będziesz ruszał na zaciągniętym ręcznym - może wykryje która.

Ewentualnie na wahaczu tuleja, ale mi nie stukała akurat nawet jak miałem wyrwaną całkiem.

Opublikowano
No bedzie trzeba zajrzec pod spod. Ale dziwne to dla mnie bo to tylko na jedynce i dwojce stuka, a na wyzszych biegach cisza
Opublikowano

I jak mechanik będzie chciał opuszczać wózek lub zdejmować stabilizator, żeby ją wymienić to uświadom mu, że wcale nie trzeba...

Wystarczy wyjąć dyfer...

Opublikowano (edytowane)

Ale chcesz wymieniać wszystkie te tuleje?

No to raczej spory koszt, nie pchałbym się w żadne lipne zamienniki. Lepiej namierzyć, która jest zabita i tą wymienić, ale czasem nie widać, ze jest popękana w środku, więc to takie wróżenie z fusów.

Ja wyrwałem nr 9 za 56pln lemfordera, to są tuleje olejowe...ale cena standardowo to powyżej 100. Nr 2 i 17 podobnie - w dodatku każda z nich jest x2 lewa i prawa str. Tańsze są 7...

Sporo zabawy jest z wyjęciem każdej takiej tulejki i zasadzeniem nowej.

Edytowane przez TNR
Opublikowano
W poniedzialek auto do mechanika to bede wiedzial i napisze co i jak. Ale dziwne to dla mnie bo jak ruszam spokojnie to az tak bardzo nie stuka, ale przy gwaltowniejszym czuc, z tylu z miejsca gdzie znajduje sie kolo.
Opublikowano
Ale chcesz wymieniać wszystkie te tuleje?

No to raczej spory koszt, nie pchałbym się w żadne lipne zamienniki. Lepiej namierzyć, która jest zabita i tą wymienić, ale czasem nie widać, ze jest popękana w środku, więc to takie wróżenie z fusów.

Ja wyrwałem nr 9 za 56pln lemfordera, to są tuleje olejowe...ale cena standardowo to powyżej 100. Nr 2 i 17 podobnie - w dodatku każda z nich jest x2 lewa i prawa str. Tańsze są 7...

Sporo zabawy jest z wyjęciem każdej takiej tulejki i zasadzeniem nowej.

 

No własnie o to mi chodzi bo co z tego że tuleja kosztuje 50 zł jak za robocizne zapłacisz 100<.. wiec nie wiem czy nie taniej wyciagnąć całe bebechy i wymienić wszystkie na raz.

Opublikowano
http://www.realoem.com/bmw/diagrams/w/r/181.png

 

numer 9 zobacz czy nie zerwana jest guma - mam to samo.

 

 

u Ciebie objawia sie tym samym? Bo u mnie to jest tylko na dwoch biegach odczuwalne przy gwaltowniejszym ruszeniu,

Opublikowano
u mni etez dokladnie to samo.NAjgorzej jest przy wrzucaniu drugiego biegu.Wali az milo.Nikt nic nie wie co to.A juz najdziwniejsze jest to ze wali nawet przy odejmowaniu gazu w ogole nie wciskajac sprzegla.
Opublikowano
To stukanie jest gdy jedziemy na 1-2 biegu i dodajemy mocniej gazu, a następnie nagle odpuszczamy.

 

A przy spokojnym ruszaniu stuka u Ciebie bo u mnie nie.

Opublikowano
gdy silnik jest zimny nie ma praktycznie zadnego stukania.Moze dlatego ze chodzi na poczatku na wyzszych obrotch.Gdy dusze sprzeglo przy koncu podczas wysprzeglania tez jest o wiele lepiej.Ale stuk jest nawet gdy sprzeglo jest wcisniete i zmieniam z 1 na 2.Przy dwojce jest zawsze najwieksze walniecie nawet gdy sprzeglo jest wcisniete.
Opublikowano
u mnie nie ma stuków przy zmianie biegów - stuki są spowodowane luzami w układzie przeniesienia napędu (zużytymi tulejami).

 

U mnie tez nie stuka podczas zmiany biegow i przy spokojnym ruszaniu

Opublikowano

Witam podlacze sie pod temat

 

U mnie jest z kolei tak że kiedy ruszam spokojnie (znaczy na samym sprzegle) to przy 900-1000 obrotow tak jakby zadrgal tyl albo przod nie moge wlasnie tego zlokalizowac, ale raczej tyl bo bardziej slychac w tyle wiec mysle ze cos w dyfrze. Dzieje sie tylko i wylacznie na obrotach rzedu 900-1000.

Dodam także ze nawet na luzie kiedy trzymam samochod na 900-1000 obrotow to drży cos w tyle... Co o tym myślicie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.