Skocz do zawartości

330i/330 Ci zainteresowany zakupem ale...


Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No, właściciel 320d z urwanym wózkiem tego artykułu na pewno nie pisał.

 

Dla mnie almost znaczy prawie. Prawie jak fachowość wiki.

Opublikowano

MOD: jeśli myślisz, że będę tolerował OSOBISTE zaczepki On vs. Pb, to jesteś w błędzie. Za takie jazdy w tym dziale jest ban bez ostrzeżeń. EOT.

 

paw1972 nie ma aut bez wad , audi też ma swoje bolączki , a BMW ma napęd na tył a w audi to tylko qutro a to już inna bajka w kosztach eksploatacji - fanu audi nie daje a na qutro to nie wiem czy cię stać :) ,a BMW i owszem więc jak masz wytrwałość i zrobisz te bolączki to później cieszysz się na długi czas bezawaryjną jazdą

 

sam piszesz że chcesz kupić autko które ma przejechane 100-160 tys , nie oczekuj od używanego auta że będzie bezawaryjne , jedź sprawdź autko na przeglądzie , podłącz pod kompa , niech to sprawdzi osoba która się na tym zna , nie żałuj 200 zł , większość rzeczy ci tam wyjdzie , nie kupuj kota w worku bo później będziesz miał wydatki :)

 

i nie ma aut bezawaryjnych , te się nie psują co nie jeżdżą , choć fakt faktem że czasem nie jeżdżenie autem bardziej je psuje od jeżdżenia :) paradox pewien :) kupując autko musisz mieć zapas na wydatki , np na kupno zimówek :)) raczej nikt nie sprzedaje auta z dobrymi zimówkami :)

Opublikowano
Dołożę taki "drobiazg" jak korozja maski od spodu przy masie uszczelniającej, w touringu, pewnie w sedanie też, odklejający się ocynk przy masie uszczelniającej od wewnątrz, na pionowych odcinkach drzwi tylnych, przednich oraz klapa bagażnika - przy rejestracji. Przy gumowych korkach spustowych w tylnej części podwozia również może się pojawić "ruda". Jest to mój najlepszy samochód który dotąd miałem i odkąd pożegnałem się dieslami na wieki. Trzeba zaznaczyć że nie jest to samochód dla tych co liczą każdy grosz na paliwo.
Opublikowano
Mnie najbardziej irytuje jakieś huczenie nie wiadomo czy to z przodu z tyły czy na wale czy podpora czy łożysko itd itp... to jest najwiekszy minus moim zdaniem, no i silniki niema ani jednego bez wady konstrukcyjnej i to w bmw....
Opublikowano
Huczenie akurat to nie jest wada "wrodzona czy nawet charakterystyczna dla modelu" coś masz zwyczajnie do wymiany. Łożysko, może dyfer - nie wiadomo. Generalnie akurat huczenia w tym samochodzie nie ma...
Opublikowano
Zgadza sie,akurat w 46 jest cicho w środku.Trochę mniej w coupe bo wieje z braku ramek drzwi.Co do rudej na masce i klapie to sie zgadza,padający jeż dmuchawy też.Stuki w napędzie bardzo ciężko wyeliminować,można poemat o tym pisać.E46 fajne auto,przyjemnie siem prowadzi nawet 17" felgach.Ale za taką kasę nie powinno być tylu wad,e36 nie miało połowy niedoróbek co e46 :oops: mimo to ja lubię to auto :)
Opublikowano
Huczenie akurat to nie jest wada "wrodzona czy nawet charakterystyczna dla modelu" coś masz zwyczajnie do wymiany. Łożysko, może dyfer - nie wiadomo. Generalnie akurat huczenia w tym samochodzie nie ma...

 

Źle mnie zrozumieliście ja nie twierdze że w e46 jest huczenie, czy też głośno tylko jak kolega piszę w ostatniej wypowiedzi że ciężko zdiagnozować nie które stuku huki i wszystko co z tym związane dlatego napisałem że "nie wiadomo gdzie czy z przodu czy z tyłu.."

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.