Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam jak w tytule nie moge się zdecydowac jakie opony zimowe założyć do mojej betki ,chodzi mi o rozmiar no i oczywiśvcie o producenta opony co polecacie.ż góry dzięki za sugestie
Opublikowano

sezon temu załozyłem Falken. jest ok ale najbardziej bylem zadowolony jezdzac na oponach marki Kleber.

co do rozmiaru to zalecam to co fabryka stosuje 205/65/15

Opublikowano

Nokian do klasa premium.

Ja smigam na Nexenach i nie narzekam.

205/65/15 nie wejdą do 530d, a po lifcie to juz w ogole zapomnij (po lifcie stosowali 324mm)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

225/55 R16.Michelin + Pirelli jeździ się przyzwoicie.Na Michałach lubią się zdzierac kanty opon(potwierdzone przez kilka osób)

Kiedyś na innym aucie miałem Semperit nie były złe,ale co do jazdy Kleber spisywał się lepiej.

Kurde pomieszały mi się tematy,ale nie będę tego usuwał-to co wyżej to zimowe.

A na lato mam komplecik Dunlopa-bardzo przyzwoite.A na drugim mam też Dunlopki-tył (tylko inny rozmiar),a z przodu Bridgestone Potenza-przód.bardzo ok.

Poprzednio jeździłem na kierunkowych Falkenach to na deszczu auto tańczyło jak po lodzie.Musiałem bardzo uważać bo auto potrafiło bardzo nieprzyjemnie zaskoczyć(zarzucić),o hamowaniu to nawet nie napiszę.Nie polecam.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

Tak jak kolega pisal do 3.0d min 16 cali.Jezeli chodzi o najlepsze opony bez watpienia i sluchania dziwnych przypadkow MICHELIN, CONTINENTAL,PIRELLI...

I nie radze polemizowac czy najlepsze opony to michelin bo wsadzaja je do najlepszych aut na swiecie takich jak bugatti veyron ,maybach ,porshe ...od 10 lat mialem kilkanascie kompletow opon w roznych autach i roznych rozmiarach i polecam najbardziej 1.MICHELIN2.CONTINENTAL.PIRELLI

Opublikowano
No popatrzcie a BMW na 1 montaż wybrało Bridgestony!!! F1 jeździ na Pirelli, rok temu na Bridgestonach, a jeszcze wcześniej na Good-Yearach i Michelinach(które nie dawały rady). Znowuż w rajdach przoduje Michelin. I kto tu jest najlepszy? Dla nie których ten co jest najdroższy, bo BMW to nie jest tanie jeździdło i albo Cie stać, albo nie, tak samo jak z LPG. Ja osobiście jeżdżę na Good-Year EfficientGrip już 18 miesięcy i jest super, hamują jak wryte, na zakrętach tez super się prowadzą i spalanie osiągalne z instrukcją. Myślę, że opony marek z górnej półki mają parametry na tyle porównywalne, że jakość nawierzchni odgrywa większą rolę co do prowadzenia.
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.