Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

 

 

Od kilku dni walcze z Nivem, a mianowicie: auto opadlo calkowicie na dół. Porozkrecalem auto w czesci i co sie okazalo. Sprezarka chodzi, czujniki w kolach dzialaja, przekaznik w bagazniku dziala. Teraz moje pytanie, co moze byc powodem tego, ze autko samo nie chce sie podnosic? Pozdrawiam

Opublikowano
Zawory w sprezarce to masz na mysli ten elektromagnez ktory jest za sprezarką?
Opublikowano
Masz chyba na myśli wielozawór sterujący napełnianiem prawy/lewy, odchodzą od tego rurki czerwona i niebieska, ale raczej to nie to. Jeżeli wcześniej miałeś, lub masz problemy z gumową rurką pobierającą powietrze(pekniecie) to kompresor wciąga do wnetrza kurz i pyl który blokuje zawory jednokierunkowe wewnatrz kompresora, uniemożliwiając spręzanie. Sprawny kompresor powinien dmuchać cieńką czarna rurką idąca do elektrozaworów i po zatkaniu palcem dawać wyraźnie mocne cisnienie
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Podłączę się do tematu,

opadła mi prawa strona w tylnym zawieszeniu,

koło schowało się całkowicie w nadkolu

kompresor pompuje podnosi się nadkole(do połowy) po czym znowu opada

jakie mogą być tego przyczyny?

kompresor był wymieniony na nowy w 2010r

sprzedam części do bmw M5 03.2007r.
Opublikowano

Problem zdiagnozowany dziura w poduszce powietrznej,

Wie może ktoś czy poduszki trzeba zmieniać parami?

ewentualnie czy od mpaka zawieszenia będa pasować?

sprzedam części do bmw M5 03.2007r.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Problem zdiagnozowany dziura w poduszce powietrznej,

Wie może ktoś czy poduszki trzeba zmieniać parami?

ewentualnie czy od mpaka zawieszenia będa pasować?

Wymieniasz ta uszkodzona,od mpaka jest inna poduszka,bynajmniej tak jest w e39.

Opublikowano

zamówiłem już jedną prawą z rocznika 2009 a mam 2005

będzie pasować ? bo na mojej nie ma numeru cześci

sprzedam części do bmw M5 03.2007r.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Problem rozwiazany. Powodem byl sterownik EHC. Wymieniony - załatwione. Pozdrawiam!
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Czyli jak jest problem najpierw trzeba podłączyć pod kompa bo to nie oznacza ze kompresor walniety?
Opublikowano
Prościej będzie zacząć od obejrzenia go, a konkretnie rurki powietrza. Jeśli jednak jesteś na tyle doświadczony (ale nie pytałbyś o to :) to możesz próbować z kompa, obserwować jak szybko się pompuje itp. Są tam też testy szczelonosci poduszek itp.
Opublikowano
mam 1 uzywke nivo u siebie zmienialem na nowe od razu dwie. z tego co wiem to sprezarki do wrzesnia 2006 ponoc sa wadliwe wiec tez zmienialem .
Opublikowano
Czasem błędy wywala bo jest zimno jak tak mam każdej zimy. Jak jest zimniej niż -10 i auto stoi dłużej to jest duża szansa na błąd nivo w pustym aucie (tylko kierowca). A nivo jest sprawne bo np w wakacje jechałem prawie 2k km w 4 dorosłe osoby z pełnym bagażnikiem i było wszystko ok.
Opublikowano

Najbardziej wadliwa to jest tam rurka która kompresor pobiera świeże powietrze. Rurka ma bardzo cieńkie ścianki i z czasem guma pęka i kompresor zaciąga piasek, przez to sie zacina, zaciera lub ma za mała wydajność. Dlatego w pierwszej kolejności trzeba obejrzeć rurkę, nr 8 na schemacie:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=NL51&mospid=48467&btnr=33_1223&hg=33&fg=50

  • 3 lata później...
Opublikowano
panowie jak pobudzić sprężarke, kilka razy mi wywaliło błąd zawieszenia ale teraz juz nie załącza się sprężarka więc nie mogę sprawdzić co jest nie tak, w inpie mam po niemiecku akurat tę część, mogę sprawdzić na jakiej wysokości stoi auto ale nie mogę wymusić pracy sprężarki, błąd jaki sie pojawia to za małe napięcie.
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Witam podepnę się pod temat mam problem w moim e39 97r. jakiś czas temu auto opadło ale po przekręceniu kluczyka w drzwiach normalnie się podniosło. I teraz już tak na stałe przez dzień normalnie użytkuje trzyma poziom przez noc opada,co jakiś czas pojawi się kontrolka (autko ze strzałkami) i wtedy go wywinduje do góry ale wystarczy wyłączyć/włączyć zapłon i znowu dobrze.Po odłączeniu aku po nocy normalnie stało nie opadło.Gdzie szukać prawdopodobnej przyczyny?
Opublikowano
Może z tym odłączeniem aku to zbieg okoliczności, ja bym go podpompował i odłączył sterownik zawieszenia i tak pojeździł. Jak poduszki, rurki i zawory są szczelne to nie opadnie. A jeśli tak to trzeba szukać...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.