Skocz do zawartości

Problem z automatem 525 TDS


Captain18

Rekomendowane odpowiedzi

Zmieniaj olej kolego. W każdym automacie powinno robić się to regularnie co ok. 40tys. km. Tylko nie wiem co to za Pan Tkacz... Czy czasem nie wytropi Ci problemów, żeby połatać dziury w swoim budżecie....
Nic nie stuka nic nie puka...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

olej zmieniony na ten zółty specjalnie do naszych bmw wypisane modele na butelce-1L 70zł weszło 8litrów problem dalej ten sam pojawił sie po tygodniu

jutro jade na kompa i juz mi sie włos jezy co jej moze byc jak ruszam spokojnie to niekiedy wrzuci wszystkie biegi po kolei stane na swiatłach szybciej rusze i koniec wskoczy 1,2 i nic dalej, przerzuce na S na jakiejs zatoczce autobusowej poprzerzuca 1,2,3 i dalej juz tez nie powroce na D i znowu zmienia wszystkie biegi.Skubana uparta i kaprysna sztuka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem na 100% pewien,ale u siebie mam na pewno skrzynię 5hp18 i na pewno do niej leje się olej czerwony-Dextron III. Mam TDSa touring rocznik 96. Podobno olej w skrzyni musi być na bank jak Pan Bóg przykazał-tzn. kolor,specyfikacje itd. Dowiedz się. Pozdrawiam.
Nic nie stuka nic nie puka...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolor nie koniecznie, bo ostatnio był temat gdzie ktoą kupywał olej do skrzyni i w takich samych pojemnikach były różne kolory. Okazało się, że producent wypuścił serie o innym kolorze specjalnie dla jakiejś marki samochodu. Kolega dostał pisemne potwierdzenie, że właściwości oleju są takie same.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bunia podpieta pod kompa i błedy wzasadzie były wszedzie co tylko dalo sie zdiagnozowac.

Poczawszy od niskiego naladowania baterii,brak baterii,niby brak plynu w klimie,cos z abs trudno opisac cala litania by tego była.Po skasowaniu pojawiły sie tylko 2 czujnik abs w prawym przednim kole i czujnik temperatury na pompie wtryskowej-ma mi niby wiecej przez to palic.

Biegi jak wyjechalem z warsztatu nie zmienila odrazu wlasciwie dalej zatrzymala sie na 3 ale jak zatrzymałem sie na swiatłach i spowrotem ruszyłem zmieniła plynnie wszystkie po kolei.Na drugi dzień trasa do Czech i zmiana biegow bez zadnych szarpniec zas srednie zuzycie jakie pokazala 4.9 w jedna strone jechalem normalnie oscylujac w predkosciach 90-110 spowrotem na tempomacie 100.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.