Skocz do zawartości

Captain18

Zarejestrowani
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e34 525tds 1994r automat

Osiągnięcia Captain18

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Musisz ściągnąć kawałek tapicerki po stronie pasażera od lewej strony tam gdzie się trzyma nogi. I tam będzie taka żółta pokrywka daleko schowana chyba na klucze torx o ile dobrze pamiętam. Odkrecasz to, wyjmujesz i masz filtr.
  2. Ale nie ma biegów, nie da rady jechać, jest tylko wsteczny. O jaką obudowe chodzi?
  3. Ale nie ma biegów, nie da rady jechać, jest tylko wsteczny. O jaką obudowe chodzi?
  4. Jestem po wymianie ii... Niestety nic nie pomogło... Jest nadal tak jak było. Jak dam na D i wciskam gaz to coś tak jakby przeskakuje i próbuje jechać czuć to jak nie może złapać. Co dziwne jest tylko wsteczny i wsteczny działa bardzo dobrze. Co to może być? Sprzęgło? aa i jeszcze jak odkręce stan oleju w skrzyni na zapalonym silniku to wywala tamtędy olej tak jakby to było pod ciśnieniem... Co jest?
  5. I przez czyjąś głupotę muszę się teraz tyle wykosztować... A z wężyka z chłodnicy ma lecieć czyściutki czerwony olej tak?
  6. Otworzyłem i widziałem, ale nie bardzo mogłem w to uwierzyć;p Bo słyszałem że 7 inni mówili że 4 więc juz zgłupiałem...
  7. Dobra, jestem już prawie po wymianie, ale kupiłem za mało oleju bo tylko 5l i nie starczyło, wszystko poszło do chłodnicy a w misce sucho. Ktoś wie może ile w chłodnicy się mieści tego oleju?
  8. Znalazłem nalepkę na skrzyni i jest czarna. Czyli jestem teraz na 100% pewien że trzeba lać DEXTRON III. Jutro wymiana, po wszystkim napisze co i jak i czy pomogło:) Co do oleju to: Specyfikacje: GM Dexron III, GM Type A Suffix A, Allison C-4, Renk Doromat, Caterpillar TO-2, Ford M2C163-A,
  9. To mogę nalać Mobila 320? Bo on ma specyfikacje Dextron III. Czy lepiej Mobila nie lać? Jutro się tej wymiany podejmuje i nie wiem jaki olej mam kupić...?
  10. W skrzyni miałem Mobila ATF 220 a na skrzyni nie mam żadnej nalepki ani zielonej ani czerwonej nie ma nic, ale jak Mobil 220 to jest Dextron II. Wychodzi na to, że muszę zrobić wymianę dynamiczną więc mam kolejne pytanie. Jak spuścić całkowicie olej czyli również z chłodnicy? Mógłby to ktos opisac krok po kroku? (chodzi mi głownie o to, który to jest przewód powrotny oleju z chłodnicy olejowej, bo w sumie to kolega wyżej fajnie opisac wymianę dynamiczną tylko nie wiem o, który przewód chodzi bo są dwa, i czy można coś innego zrobić zamiast tych kraników?
  11. Olej docelowy czyli taki który mam zamiar Nalac? jak zrobić takie plukanie?
  12. Witam panowie mam problem i nie wiem co teraz zrobić. Mianowicie miałem mało oleju w skrzyni i auto przestało zmieniać biegi. Ktoś kto sie na tym nie znał dolał do skrzyni w, której był olej MOBIL ATF 220 2 inne rodzaje oleju Lotosa ATF i Castrola ATF. Moje pytanie jest takie: Czy muszę wymieniać teraz cały olej? Czy może one się zmieszają? Czytałem że oleje przekładniowe się nie mieszają. Dodam, że biegów teraz nie ma wgl poza wstecznym. Na D jest tak jakby ciągnęło sprzęgło i obroty idą w góre a auto stoi w miejscu. Moje BMW to 525 tds e34 z silnikiem 2,5 litra 147 KM. CHODZI O SKRZYNIĘ AUTOMATYCZNĄ. Proszę o odpowiedz:)
  13. Mam pytanie, odpaliłem auto bez kolektora, bo po ściągnięciu miałem w nim dużo oleju i zauważyłem że z dwóch pierwszych dziur w głowicy idzie dym razem z jakimś czarnym olejem (chyba). O co tu chodzi? ktoś wie?
  14. Captain18

    Servo 525tds

    A skąd w tej pompie olej?
  15. Captain18

    Servo 525tds

    Witam panowie:) Mam problem. Zauważyłem, że mam w servie dużo oleju i nie wiem skąd tam się wziął, chciałbym wyjąc servo i je wyczyścić ale nie wiem jak je wyjąć. Czy ktoś mógłby doradzić jakieś wskazówki?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.