Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Kpl łańcucha + wszystkie koła zębate + ślizgi, prowadnice i napinacz oraz uszczelki = około 2000,00 zł + robota 400-600,00 zł.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano

U mnie generalnie łańcuch i stuki było już konkretnie słychać, najbardziej na wysokości 2tyś obrotów ...po prostu było słuchać dość głośne jego rzężenie w górnych okolicach silnika, generalnie tam gdzie jest rozrząd. Stuki były nie regularne ale dość mocne. Musiałem zakupić dwie prowadniczki/ślizgi (górną i dolną) oraz dwa łańcuchy - kosztowało mnie to 480zł. Mechanik powiedział żeby wstrzymać się z zakupem napinacza bo może być dobry (i był dobry). Pamiętam, że oryginalny napinacz był dość droższy bo oryginał 220zł, a zamiennik mogłem mieć za ok 130zł. Rozkminiaj ceny oryginałów bo nieraz warto troszkę więcej dołożyć. No i nie trzeba było ściągać głowicy wbrew obiegowej opinii. Stare ślizgi miały trochę pokruszony plastik po którym suwał się łańcuch, a łańcuchy były wyciągnięte aż o jedno ogniowo(!). Auto miało 240.000km

Koszty: 480zł (części) + 300zł (robocizna) + 5l oleju + dwa paski wielowpustowe (wiadomo lepiej zmienić przy okazji) = 1000zł

 

*dodam że to było 2 lata temu

 

E36 to już stare szroty ...naprawa tych kapci nie może być już droga :]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.