Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam , mam m50b20 wiem że rozrząd to już nie zabawka ale przy wyciąganiu walka rozrządu że na regulacji na zębatce wałek "wydechowy" mam trochę opóźniony względem ssącego , głowica na pewno była już w obróbce u poprzedniego właściciela , pytanie jak ta regulacja powinna być ustawiona w seri ewentułalnie jak ustawić żeby lepiej bunia się zbierała
Opublikowano
i tutaj jest taki mały problem że poprzedni właściciel dawał głowice do obróbki i było wszystko z niej wyciągane . Jak zauważyłem to wałek ssący jest umieszczony centralnie na środku otworu regulacji a wydechowy jest opóźniony lekko w cyklu , poza tym jak ją gościu pocisnął to tłok musiał spotkać się z zaworem i uszkodziło samoregulator . Właśnie zbieram się do jego wymiany i zbieram części i wiedzę żeby nienarobic bajzlu jak poprzednio przy rozbiórce w ciemno pourywałem parę szpilek od pokrywy głowicy . Mam "sam naprawiam " ale jakieś marne bo tego tam niema
Opublikowano

jak pourywałeś śruby przy odkręcaniu to pewnie ktoś złożył ją na starych, albo za mocno dociągnął

wałki ustawiaj tak jak fabryka przykazała, jak pisałem w tym modelu jest to naprawdę łatwe

 

jak się tłok z zaworem spotkał to w najlepszym wypadku się skrzywił

Opublikowano
tak bez rozbierania głowicy to wnioskuję że zaworu nie wygieło , oglądałem je od strony kolektorów i wyglądały jakby dopiero z fabryki wyszły a po pół roku jeżdżenia to by zawór nadpaliło . Rozrząd ustawić centralnie na środku otworu regulacji ? Bo nie wiem jak fabryka przykazała a każdy jest inaczej ustawiony

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.