Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Jestem w posiadaniu E39 520i z 1998 roku. Od znajomego pożyczyłem interfejs od nerwusa.co jest świetna sprawa i chwała mu za to. Ale do rzeczy.

 

Dzieki INPIE skasowałem bład poduszki i posprawdzałem inne rzeczy wszystko of korz dzieki forum.

 

Moj problem polega na tym ze nie udaje mi sie włączyć świateł do jazdy dziennej. Probowałem na wszystkie sposoby no i nic... Nie wiem czy moja E39 posiada moduł LCM pozwalający na taki zabieg. Mam zwykłe reflektory. Probowałem w NCS-ie po prostu to aktywowac miałem I przy aktiv. i wyłączałem NCS, probowałem tez wychodząc po woli i wybierajac opcje CODE CAR. Juz naprawde nie wiem co robić... a nie chciałbym być skazany na dodatkowe światła do jazdy dziennej.

 

Oto screen z błedu po uzyciu opcji "CODE CAR" http://img820.imageshack.us/img820/716/errore39.png

 

Uploaded with foto

 

Pozdrawiam.

Opublikowano

E39 z 1998 roku powinno mieć moduł LCM II (no chyba, że ktoś zmienił).

 

Sprawdź w Inpie w module świateł (light and check module LCM) w zakładce info jaki masz moduł LCM.

 

Jeżeli masz LCM I to nie ma możliwości ustawienia świateł do jazdy dziennej.

Jeżeli masz LCM II to zmieniasz:

 

PROGRAMMPARAMETER_LCM

us

DRL_DIMMUNG

wert_02

TAGFAHRLICHT

aktiv.

 

Jeżeli masz LCM III lub LCM IV to zmieniasz:

FL_DIMMUNG_ALS_DRL

wert_02

GED_FL_ALS_DRL

aktiv

http://www.milodiagnostyka.pl/kamil/bmka2.jpg
Opublikowano
Dzieki za pomoc i powiedz mi te zmiany w kodzie moge wprowadzić w inpie ? czy disem etc?
Opublikowano
NCS w module LCM

Zajmujemy się diagnostyką, kodowaniem, programowaniem, naprawą sterowników, doposażenia w moduły BMW, konwersją BMW z importu USA. Obsługujemy samochody serii Exx/Fxx/Gxx


Naprawa Nawigacji CCC/CIC/NBT


Nasza firma posiada w BMW AG status AfterSales Online System Partner - www.serwisujemyBMW.pl

Opublikowano

Własnie wróciłem od Betki no i niestety nie udało mi się tego zrobić. Probowałem i na połozeniu kluczyka 1 i 2.

 

W inpie sprawdziłem mam LCM II

 

Probowałem różnymi sposobami.

 

1.Poprzez Car Memory zczytuje wszystko ładnie niby ustawia ale no nie idzie.

2. Również sposobami opisanymi w Tym poscie http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=97&t=108481&p=801645&hilit=wypowiedzi+ch%C5%82opak%C3%B3w#p801645 poprzez FSW_PSW.MAN wszystko jest zczytywane i niby koduje ale nie zapisuje tych ustawien... brak mi juz nerwów. I po wybraniu modułu wybierałem Basic Func. - "coapireadsggetfswpsw" i bez tej opcji również probowałem licze na waszą pomoc.

 

A tak wyglada FSW_PSW po zczytaniu.

 

CODIERUNG_ERFOLGT
codierung_erfolgt
MOTOR_ART
benziner
BREMSFLUESSIGK_INV
aktiv
GURTWARNUNG_GONG
nicht_aktiv
WARNUNG_GESCHW_LIMIT
nicht_aktiv
FEHLER_3.BREMSLEUCHTE
melden
KALTUEBERWACHUNG
wert_01
KALTUEBERWACHUNG_NSW
nicht_aktiv
ZUENDSCHLUESSEL_WARNUNG
nicht_aktiv
RDKS
nicht_aktiv
LUFTFEDERUNG
nicht_aktiv
ABBLENDLICHT_PRUEF
melden
ANHAENGERLI_PRUEF
melden
BREMSBELAG_PRUEF
melden
BREMSFLUESS_PRUEF
melden
BREMSLICHT_PRUEF
melden
EINSPRITZANLAGE
melden
FERNLICHT_PRUEF
melden
FEUERLOESCH_PRUEF
melden
FUNKSCHL_BATTERIE
melden
GETRIEBE_NOTPROGR
melden
GURT_ANLEGEN
melden
GURTWARNUNG_TEXT
nicht_aktiv
I_GONG_GURT
melden
KAT_ZU_HEISS
melden
KENNZEICHENLI_PRUEF
melden
KOFFERRAUM_OFFEN
melden
KUEHLMITTELSTAND_PRUEF
melden
KUEHLMITTELTEMP
melden
LICHT_AN
melden
LIMIT
melden
LUFTANLAGE_PRUEF
melden
MELDUNG_KATALYSATOR
nicht_aktiv
MOTOR_KENNFELD
m52b28_e39
m52b20
m52b25
MOTOR_NOTPROGRAMM
melden
MOTOR_TYP
m52b20
MOTOR_UEBERTEMP
125_grad_celsius
NEBELLI_HI_PRUEF
melden
NEBELLI_VO_PRUEF
melden
NIVEAUREG_INAKTIV
melden
OELDRUCK_MOTOR
melden
OELST_MOTOR_PRUEF
melden
PANZERTUER_OFFEN
melden
PARKBREMSE_LOESEN
melden
RUECKFAHRLICHT_PRUEF
melden
RUECKLICHT_PRUEF
melden
SCHWELLEN
m52b28_e39
m52b20
m52b25
SICHERHEITSFAHRZEUG
nicht_aktiv
STANDLICHT_PRUEF
melden
TUER_OFFEN
melden
VORGLUEHEN
melden
WASCHWASSER_FUELL
melden
ZUENDSCHL_STECKT
melden
ABFRAGEZEIT_AHM
wert_01
ABSCHALTUNG_UNTERSPG
wert_01
ENTPRELLZAHL_FEHLERERK
wert_01
FEHLER_ABBLENDLICHT
melden
FEHLER_ANHAENGER
melden
FEHLER_BREMSLICHT
melden
FEHLER_FERNLICHT
melden
FEHLER_KENNZ_LICHT
melden
FEHLER_NSL_LINKS
melden
FEHLER_NSL_RECHTS
melden
FEHLER_NSW
nicht_melden
FEHLER_RUECKFAHRSCHEINW
melden
FEHLER_RUECKLICHT_INNEN
melden
FEHLER_SCHALTER_BREMSL
melden
FEHLER_STANDLICHT
melden
KALTUEBERWACHUNG_AL
aktiv
KALTUEBERWACHUNG_FL
aktiv
MELDUNG_AENDERUNG_DIMMER
wert_01
PROGRAMMPARAMETER_LCM
ece
SCHALTER_BREMSL_SCHWELLW
wert_01
SCHALTER_BREMSL_WARTEZEIT
wert_01
TASTVERH_KL_58G_MIN
wert_01
WARNBLINKER
einfachimpuls
ZUWACHS_TASTVERH_KL_58G
wert_01
ABSTAND_HOLD_NORMAL_MODE
wert_01
BEWERTUNG_FEHLER
nicht_aktiv
BEWERTUNG_FEHLER_30
nicht_aktiv
BEWERTUNG_FEHLER_31
nicht_aktiv
BEWERTUNG_FEHLER_32
nicht_aktiv
BORDNETZ
e39_basis
DELAY
wert_01
DFAMH
wert_01
DFAMK
wert_01
DFAML
wert_01
DFAMV
wert_01
EEPROM_LCMC
melden
EINSPRITZANLAGE_CAN
nicht_aktiv
FEHLER_RUECKLICHT_AUSSEN
melden
FKT50
wert_01
GONG_1
kein_gong
GONG_2
gong_t3
GONG_3
interm_gong
GONG_4
doppelgong
GONG_5
gong_t1&t2
GONG_6
gong_t2
HALB/VOLLSCHRITT
vollschritt
HEIZK
wert_01
HEIZW
wert_01
HYSTERESE_STARTBEDINGUNG
wert_01
HZMAX_H
wert_01
HZMAX_L
wert_01
HZMIN_H
wert_01
HZMIN_L
wert_01
I_GONG_PARKBREMSE
melden
KALTUEBERWACHUNG_BLK_HI
aktiv
KALTUEBERWACHUNG_BLK_VO
nicht_aktiv
KUEHLMITTELUEBERTEMP_CAN
nicht_aktiv
KUMAX_H
wert_01
KUMAX_L
wert_01
KUMIN_H
wert_01
KUMIN_L
wert_01
MANUELLE_LWR
aktiv
MOTKALT
wert_01
MOTOR_NOTPROGRAMM_CAN
nicht_aktiv
NNORM
wert_01
NORMH
wert_01
POSITION_0
wert_01
POSITION_2
wert_01
R_POTI_STELLUNG_0
wert_01
R_POTI_STELLUNG_2
wert_01
R_V
wert_01
REIFEN_DEFEKT
melden
SCHN._KLEMMENW-ERKENNUNG
3_sec
SCHN._KLEMMENW-UNT.DRUECK
2_sec
SCHRITTABSTAND_GRENZE
wert_01
SCHRITTABSTAND_STARTPHASE
kennlinie_01
SENKO_H
wert_01
SENKO_L
wert_01
SENMUL
wert_01
SENTG
wert_01
TEMPERATUR_GRENZE
grad_-20
TESTBETRIEB
nicht_aktiv
TOGKALTS
wert_01
TOKRI
wert_01
TOMAX
wert_01
TTX_S_(CODE)
melden
TTX_S1_1
melden
TTX_S1_2
melden
TTX_S1_3
melden
VORGLUEHEN/KAT_HEIZEN_CAN
nicht_aktiv
DRL_DIMMUNG
wert_01
LADEZST_BATT
nicht_melden
OELST_SENS_DEF
nicht_melden
OELST_SENS_DEF_WARNUNG
nicht_aktiv
TANKDECKL_OFFEN
nicht_melden
ZUENDSCHLUESSEL_KBUS
aktiv
REIFENCONTR_INAKTIV
melden
BL_DIMMEN
wert_02
TAGFAHRLICHT
nicht_aktiv

Opublikowano

a czy w samym NCS, profile masz dobrze skonfigurowane?

 

jesli Ci nie zapisuje zmian tzn, że chyba tam leży problem...

Zajmujemy się diagnostyką, kodowaniem, programowaniem, naprawą sterowników, doposażenia w moduły BMW, konwersją BMW z importu USA. Obsługujemy samochody serii Exx/Fxx/Gxx


Naprawa Nawigacji CCC/CIC/NBT


Nasza firma posiada w BMW AG status AfterSales Online System Partner - www.serwisujemyBMW.pl

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

A czy możesz kolego powiedzieć co zmieniłeś w ustawieniach swojego FSW_PSW.TRC. Nie znalazłem w nim takich komend jak wtym poście piszą:

10. W katalogu ncsexpert/Work znajdziesz teraz plik FSW_PSW.TRC, skopiuj go gdzieś w inne miejsce na dysku, zmień nazwę na FSW_PSW.MAN, wyedytuj w notatniku i zmień:

 

FL_DIMMUNG_ALS_DRL

wert_01

GED_FL_ALS_DRL

nicht_aktiv

 

na:

 

FL_DIMMUNG_ALS_DRL

wert_02

GED_FL_ALS_DRL

aktiv

  • 2 lata później...
Opublikowano

witam potrzebuje wsparcia. kodowałem dwie e39 lcm 2 i ten nowszy, na lcm2 bez problemu zakodowały się DRL ale na tym nowszym święci mi się wszystko naraz, po przekręceniu kluczyka a na wyłączonych światłach po włączeniu pokrętła DRL wyłączają się.

Ktoś wie gdzie tkwi błąd? CZemu w pozycji kluczyka 1 palą mi się wszystkie światła a nie tylko długie na 18%?

 

No nic nie dało kodowanie na profilu standard, nic nie dało wgranie pustego man, aż w końcu rozbebeszyłem osłony i mam jednak LCM3

 

http://obrazki.elektroda.pl/7309022500_1418333035_thumb.jpg

 

Poza tym zauważyłem że jak przełączę na postojowe to się migacz zapala :(((((

 

MAM takie głupie pytanie mogę kopić lcm 4 i wsadzić go zamiast mojego? czy jak mam 3 to ma być 3

i jakbym kupował używany LCM to na jakie numery mam patrzyć czy to obojętnie co za numet oby tylko był LCM3

 

Znalazłem takie coś , prawie wszystko się zgadza:

http://allegro.pl/bmw-e38-e39-e46-x5-modul-swiatel-lcm-iii-8386208-i4874750152.html

  • 1 rok później...
Opublikowano

było , ale każdy z nas ma inny problem więc nie należy tego globalizować.

 

Ja mam coś takiego , że przy próbie zaprogramowania nic się nie zmienia brak zmian.

Postępuję książkowo,

Opublikowano
było , ale każdy z nas ma inny problem więc nie należy tego globalizować.

 

Ja mam coś takiego , że przy próbie zaprogramowania nic się nie zmienia brak zmian.

Postępuję książkowo,

Miałem taki przypadek. Za niskie napięcie aku nie pozwoło na zapis pliku w sterowniku. Zapal auto bądź podłącz prostownik.

Albo masz coś skopane w profilach.

  • 5 lat później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.