Skocz do zawartości

Nie wkreca na obroty - świece? przepływomierz?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ostatnio autko chodzilo mi tylko na gazie bo na dzynce cos tam... w innym temacie. Wymieniona byla kopulka z palcem, swiece BERU i kabelki na poczatku roku. Mialem problem ze strzalami na gazie i nie palil (jak sie okazalo u mechanika) na jeden gar. Skutki wystrzalow to prawdopodobnie zrabany przeplywomierz i rozerwany jeden rog obudowy filtra powietrza. Oddalem autko do mechanika. Okazalo sie ze byla walnieta cewka i jeden kabelk spalony na 5 garze. Odebralem i chodzil OK, rowniotko, zadnych wystrzalow. Wymienil tez swiece na uzywane inne. Tego samego dnia mialem problem z odpaleniem na gazie i tak zostalo do dzis. Jak juz odpali i jak go rozgrzeje to chodzi rowno ale jak dodaje gazu na luzie nawet na max. to idzie tylko do max. 2000 obrotow i ani kawalka dalej, przy czym przerywa przy dodawaniu gazu.

- Czy wymieniac swiece i przewody na nowe? Jak tak to jakie?

- Czy to wina przeplywomierza? Troche go zjechalem pilnikiem zeby klapka sie nie zacinala ale to jakis czas temu. Miale delikatne szczeliny.

Serwis BMW. Nie ma rzeczy niemowliwych. Zaraszam - Ireland.
Opublikowano

A więc tak :

- obowiązkowo wymiana kopułki - brak pracy 5 cylindra i także bywa że 2 jest powodem przeskoków iskry na kopułce do śrubki mocujacej ją. Czasem wymiana swiec na lepsze, czyli o mniejszych szelinach powoduje poprawę, ale przebicie to może się jeszcze zdarzyć.

- zalecam nowe świece i to bez kombinowania z jakimis ulepszonymi - standard

- na tej szlifowanej przepływce na benzynie nigdy nie będzie chodzić jak się nalezy, więc dla spokoju kup drugą.

- za strzały nie gwarantuję na gazie, a układ dolotowy powietrza musi być szczelny. Aby strzały zlikwidowac należy zmniejszyć dawkę gazu ale to się kończy właśnie ze spadkiem mocy i obrotów, bogata dawka powoduje strzały. Najlepszym rozwiązaniem jest umieścić mikser najbliżej przepustnicy , a jeszcze lepiej na niej samej.

- nie wiem dlaczego na paliwie ci nie pali, ale podejrzewam padniętą pomopę paliwa lub zapchane wtryski. Doradzam tę kwestię dopracować do porządku.

- regulacja luzów zaworowych w/g zaleceń fabryki, a nie eksperymentalnego gazownika. Choćby miał 30 dyplomów niech te zawory wyreguluje katalogowo do tego typu silnika.

Do jazdy na gazie przepływomierz nie jest wogóle potrzebny. Nawet bez niego na gazie silnik ma pracować dobrze.

Opublikowano

To od poczatku:

- przeplywomierz (klapka sie rusza)

- nikt w gazie nie krecil

- kopulka jak napisalem jest nowiutka razem z palcem

- zawory wyregulowane wg. katlogow tydzien temu

- powalcze

Serwis BMW. Nie ma rzeczy niemowliwych. Zaraszam - Ireland.
Opublikowano

To jeszcze raz dokladniej:

- czyl przy nowej kopulce i palcu tez moze iskra skakac do sroby? Nie powinna

- Kupie NGK, jaka powinna byc szczelina?

- przeplywomierz wymienie jak bedzie dzialac benzynka, jak napisal robertbmw na gazie moze jej wogole nie byc czyli narazie nie trzeba

- z wystrzalami na gazie nie mam prblemow

- ciezko odpala na gazie przy zimnym, a jak juz odpali to musze czekac w miejscu az rozgrzeje silnik, przy czym jak puszcze gaz to zgasnie ( dopiero rozgrzany trzyma obroty), buja nim na zimnym jakby nie palil na 1 czy 2 gary, na cieplym ok

- na rozgranym silniku na gazie odpala dopiero za drugim razem

Serwis BMW. Nie ma rzeczy niemowliwych. Zaraszam - Ireland.
Opublikowano
Dodam jeszcze ze przy ruszaniu strasznie przerywa, nie ma plynnosci dodawania gazu ( na gazie), lewe powietrze zlikwidowane, przeplywka nie ma nic do gazu.
Serwis BMW. Nie ma rzeczy niemowliwych. Zaraszam - Ireland.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.