Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, wczoraj wymieniałem klocki, tył profilaktycznie, przód ponieważ pojawił się komunikat o końcu klocków...

 

wymiana właścwie kilka km po komunikacie, zmierzyłem grubość kocka, miał 2,1mm, wg mnie to trochę mało jak na komunikat z czujnika, tym bardziej, że nowy klocek na przodzie ma ponad 20mm...

 

miałem klocki i czujnik ATE, czy wiecie może na jaką minimalna grubość klocków są wyskalowani inni producenci ??

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Niedawno w tygodniku "Motor" w artykule o klockach była taka informacja, że przyjmuje się 2 milimetry jak minimalną bezpieczną grubość warstwy ciernej klocka hamulcowego. Te podane 20 milimetrów to raczej grubość całkowita klocka - sama okładzina ma mniej.
Opublikowano
Witam, wczoraj wymieniałem klocki, tył profilaktycznie, przód ponieważ pojawił się komunikat o końcu klocków...

 

wymiana właścwie kilka km po komunikacie, zmierzyłem grubość kocka, miał 2,1mm, wg mnie to trochę mało jak na komunikat z czujnika, tym bardziej, że nowy klocek na przodzie ma ponad 20mm...

 

miałem klocki i czujnik ATE, czy wiecie może na jaką minimalna grubość klocków są wyskalowani inni producenci ??

 

ja jeżdżę na tym co montuje ASO i jest to samo jak komputer pokazuje że koniec to klocki mają 2 - 3 mm

  • 2 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.