Skocz do zawartości

Kupno Bmw X5 E53 - Prośba o rady, opinie, porównania


Hondelyk

Rekomendowane odpowiedzi

Wiekszosc handlarzy ktozy maja ladne furki i np. dobrej marki ulepy poskladane z kilku--to wlasnie robia takie zdjecia i najmuja profesjonaliste.

Nie twierdze ze to 100% handlaz ale wszyscy tak pisza bezwypadkowy orgi. przebieg nawet nie bity a zas sie okazuje co innego.

Auto moze miec super dokumety i historie do 74k ale moglo stac np. bo bylo mocno rozbite i czekalo na handlarza co to ogarnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Panowie , bardziej myslalem ze zwrócicie uwagę na cene......bo kto da za e53 ponad 100 000 zl ......???chyba idiota :mad2:

 

 

Jesli ktos sie decyduje na auto klasy premium jak X5 to musi miec kase a nie zyc od 10 do 10.

I na takie auto sie nie zaluje kasy(ale bez przesady),bo mozna kupic auto jak pisal kolega w wiadomosci za 50k i zaraz wlozyc w nie okolo 20k na servis i pierwsze wstepne naprawy a nie wiadomo a zawsze cos wyjdzie w praniu i moze nastepne 10 lub 15k.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A skąd wiesz, że płacąc 100000 nie będziesz musiał włożyć jeszcze? Za takie pieniądze szukałbym E70.Wolę kupić taniej i zaoszczędzić na serwis początkowy. Zrobić wszystko co wyjdzie ale po swojemu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem wlasnie w trakcie sprzedaży swojej x5 z 2004 roku ,ale nie ma się czym chwalić bo mam manualną skrzynie biegow ,a większość uzytkownikow forum ma automata.Sam poniekąd pluje sobie w brode ze kupiłem manuala , bo znudził mi się w pierwszym roku eksploatacji auta.Kazdy z nas wie ze do X5 nie powinno być wogole skrzyn manualnych bo to trochę profanacją smierdzi.A wracając do tematu to za 100 000 zl można znaleźć E70 ze stosunkowo malym przebiegiem i dosyć dobrym wyposażeniem na co wlasnie usilnie poluje.......
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jestem wlasnie w trakcie sprzedaży swojej x5 z 2004 roku ,ale nie ma się czym chwalić bo mam manualną skrzynie biegow ,a większość uzytkownikow forum ma automata.Sam poniekąd pluje sobie w brode ze kupiłem manuala , bo znudził mi się w pierwszym roku eksploatacji auta.Kazdy z nas wie ze do X5 nie powinno być wogole skrzyn manualnych bo to trochę profanacją smierdzi.A wracając do tematu to za 100 000 zl można znaleźć E70 ze stosunkowo malym przebiegiem i dosyć dobrym wyposażeniem na co wlasnie usilnie poluje.......

Wiesz, bardzo wiele osob uwaza e53 za samochod lepszy niz e70...w uk za dobry egzemplarz e53 trzeba zaplacic wiecej niz za e70...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, bardzo wiele osob uwaza e53 za samochod lepszy niz e70...w uk za dobry egzemplarz e53 trzeba zaplacic wiecej niz za e70...

 

:cool2:

 

Miałem brać X6, ale jak zobaczyłem jaki to badziew to zostałem przy swojej X5 E53! plastiki tandeta, skóra to tylko imitacja skóry, schowki małe (flaszka nie wejdzie, co najwyżej dwie "setki"), brak schowka na okulary, wszystko takie jakieś bez tego czegoś...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podzielam wypowiedz kolegi wyzej.

Mialem swoja E53 wzil kolega odemnie kupilem za ponad 35k X6 i teraz tego bardzo zaluje na miejsce nie nazekam bo zostal mi w domu tylko jeden syn.

Poprostu jakosc wykonania i wzyte do tego materialy nie sa juz tak trwale jak w E53,mysle ze materialy plastiki itp.

Smiejac sie z zona sa z butelek PET.

Jestem bardzo zniesmaczony tym modelem auta-za takie pieniadze.

Choc z zewnatrz nie ma co narzekac bo prezentuje sie i spasowanie z zewnatrz jak i wewnatrz to na Duzy +++..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Butelki PET sa z innego materiału niż plastiki w twoim aucie ;) Uwierz mi na słowo :)

 

Ale my kolego tak sie teraz smiejmy z zona bo gdyby nie obszyli raczek drzwi ponoc skora to chyba tylko by juz zostal pret wzmacniajacy i nadajacy ksztal tej ze raczce.

Uwiezcie na moje slowo nie warto tego auta kupowac .

Teraz jak zmienimy to na nowa seri 5 F10.

I tu sie postarali naprawde w detale i materialy jak i wykonanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko przesiadajac się do limuzyny po SUV-ach będziesz bardziej zniesmaczony :wink:

Znam to z autopsji :mrgreen:

 

Chcemy razem z zona sprobowac ale to nie szybciej niz w przyszlym roku marzec,a potrzebojemy troche silniejszego auta bo jezdzimy z caravanem.

X5 i X6 do ciagniecia caravanu sa super bo maja DTC stabilizator przyczepy i oczywiscie swoja mase i moc ktora jest potrzebna i trzymaja dobrze w torze jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
X6 jest trochę za male na moje potrzeby , wiec go nawet nie biore pod uwagę ,ale zmartwil mnie kolega kkx5 wypowiedzią o E70.Jakie ku temu ida przesłanki że e53 jest droższe na wyspach od E70???

Hmm, moje wypowiedzi opieram na doswiadczeniach uzytkownikow e70 z angielskiego forum oraz obserwacji cen e70. Sam rowniez ochoczo szukam, wlasciwie ostatnio odchodze od tego pomyslu, szczegolnie po wymianie zawieszenia w swojej e53 z sport paka na comfortowe, jezdzi mi sie tym autkiem rewelacyjnie. Wracajac do watku: anglik to czlowiek praktyczny, auto musi byc praktyczne. E53 jest bardziej uzytkowe, takie, ktorym i do miasta na zakupy pojedziesz, z rodzina w gorki, dluzszy wypad tez ok. Tutaj drogi sa bardziej waskie vs Polska, duzo wiecej aut zaparkowanych na poboczach itp. Uzytkownicy pisza, ze e53 bylo lepsze. Poza tym jesli chodzi o usterkowosc, no Panowie, czesto powtarzam, w e53 to klamki pekaja i zebatki transfera sie wycieraja :D . To tyle. Pisza tez o jakosci wykonczenia srodka w e70 i bardzo twardym zawieszeniu. Duzo osob nawet pisze, ze mysleli ze e70 to lift e53 :shock: . Sam nie wiem. Zewnetrznie i w srodku X5,X6 bardzo mi sie podoba, ale nie wiem czy az tak aby swoje e53 sprzedac, sczegolnie, ze to auto ma to cos, no nie wiem, taka duszke :D . chyba je zostawie, jak narazie, napewno zostaje. Z e53 w uk jest tak jak z e39. Trzymaja cene strasznie. Za dobra e39, na m-sporcie trzeba zaplacic wiecej niz e60. Dopisze jeszcze, ze np. 4.8is w kolorze czerwonym, jesli sie pojawia na sprzedaz, jest sprzedana w gora dwa dni....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w e53 to klamki pekaja

przerobiłem temat 2x

przyczyna:

- użytkownik auta ma za dużo siły

- ciężko pracujący zamek drzwi (ten mechanizm w drzwiach co zatrzaskuje się na tym drucie w słupku)

i pęka ten delikatny odlew niestety...

 

a jeśli bym spotkał E53 czerwoną i do tego 4.8 is to biorę w ciemno!!! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Witam serdecznie. Szukam auta dla rodziców. Wybór padł na poliftową e53, koniecznie w dieslu. Czy ktoś z Kolegów mógłby wypowiedzieć się o tej BMW: http://allegro.pl/show_item.php?item=3824160184. Byłbym wdzięczny za opinie, ewentualnie link do ciekawego x5 z 2005/2006r.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie. Szukam auta dla rodziców. Wybór padł na poliftową e53, koniecznie w dieslu. Czy ktoś z Kolegów mógłby wypowiedzieć się o tej BMW: http://allegro.pl/show_item.php?item=3824160184. Byłbym wdzięczny za opinie, ewentualnie link do ciekawego x5 z 2005/2006r.

 

Jedyny problem w tym aucie to zawieszenie NIVO-przyspaza duzo problemow jesli bylo cos nie fachowo przy nim robione.

Druga sprawa to ze w kazde auto trzeba na poczatku wlozyc i z tym musisz sie liczyc.

Cena troche duza bo jeszcze trzeba doliczyc do 66k+ VAT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie. Szukam auta dla rodziców. Wybór padł na poliftową e53, koniecznie w dieslu. Czy ktoś z Kolegów mógłby wypowiedzieć się o tej BMW: http://allegro.pl/show_item.php?item=3824160184. Byłbym wdzięczny za opinie, ewentualnie link do ciekawego x5 z 2005/2006r.

 

Jedyny problem w tym aucie to zawieszenie NIVO-przyspaza duzo problemow jesli bylo cos nie fachowo przy nim robione.

Druga sprawa to ze w kazde auto trzeba na poczatku wlozyc i z tym musisz sie liczyc.

Cena troche duza bo jeszcze trzeba doliczyc do 66k+ VAT.

 

Witam. A po czym poznać, że jest tam zawieszenie Nivo, bo nigdzie nie jest to napisane?. Napisane jest za to, że vat od faktury, a faktura nie musi być wystawiona na kwotę przekazaną przy kupnie-sprzedaży :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie. Szukam auta dla rodziców. Wybór padł na poliftową e53, koniecznie w dieslu. Czy ktoś z Kolegów mógłby wypowiedzieć się o tej BMW: http://allegro.pl/show_item.php?item=3824160184. Byłbym wdzięczny za opinie, ewentualnie link do ciekawego x5 z 2005/2006r.

 

Jedyny problem w tym aucie to zawieszenie NIVO-przyspaza duzo problemow jesli bylo cos nie fachowo przy nim robione.

Druga sprawa to ze w kazde auto trzeba na poczatku wlozyc i z tym musisz sie liczyc.

Cena troche duza bo jeszcze trzeba doliczyc do 66k+ VAT.

 

Witam. A po czym poznać, że jest tam zawieszenie Nivo, bo nigdzie nie jest to napisane?. Napisane jest za to, że vat od faktury, a faktura nie musi być wystawiona na kwotę przekazaną przy kupnie-sprzedaży :D

 

Kolo wlacznika swiatel masz 2 guziki podnoszenie i opuszczanie auta.

tak robia ludzie i nie pisza,bo duzo osob niechca tego zawieszenia w PL.

Bo na naszych drogach to jest bardzo wygodne,ale nasze drogi je bardzo szybko rujnuje a koszty sa :roll: ogromne i nie kazdy mechanik to ogarnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Sa dwa, wlasciwie trzy rodzaje zawieszenia w x5. 1: sprezyny tyl i przod. 2: sprezyny przod, poduszki tyl (nivo); 3: poduszki tyl i przod (nivo). Kolega wyzej pisal o tej ostatniej opcji, kosztownej w naprawie. Ja polecalbym wersje 2ga. Uwazam samopoziomujące sie nadwozie w x5 za super dodatek. Optycznie, na zdjeciach, dwoch pierwszych wersji nie odroznisz. 3cia ma obok kierownicy przelacznik zawieszenia. Jesli ogladasz auto to te z nivo pod kolem zapasowym maja czarna wielka puszke. Te z opcja 3cia maja z przodu zamiast sprezyn poduszki, latwo to zobaczyc. 4.6is oraz 4.8is mialy zawsze full nivo. Pozostale przewaznie opcja:2. W opisywanym aucie nie sadze aby byla opcja 3. One siedza troszke nizej. Na duzy plus to siedzenia komfortowe w opisywanym aucie. Na duzy minus to te 17" kola ( jak to x5 wyglada :shock: ). Jasny srodek rownie ladnie co szybko wyglada staro. Najfajnieszy to czarny z dodatkami jasnymi. Jak w kazdym xsie, historia, historia, historia, inaczej wydatki, wydatki, wydatki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem Cię. Piszesz jak odróżnić zawieszenie(przyciski regulujące przy włączniku świateł), gdy takowe są w danym aucie,Ty piszesz,że nie sądzisz żeby była ta opcja. :mad2:

tutomek: Koła, jedni chwalą drudzy ganią. Choć mam pakiet sport i na zimę zakładam 17, to wolę jeździć na 19ach gdyż na mniejszych układ kierowniczy jest ,,ciągliwy i gumowy" , traci urok. Co do rocznika- najważniejszy jest stan, a że praktycznie zawsze trzeba coś włożyć, to albo dobry targ, albo szukaj tańszego. Zawieszenie na poduszkach tragicznie drogie nie jest ale zawsze problematyczne. Poducha z amorem przód już widziałem za 1,6-1,7 tyś zł(nowe) Tapicerka? hm ładna ale gorsza w utrzymaniu i tak jak kolega napisał, szybciej się starzeje..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.