Skocz do zawartości

Kupno Bmw X5 E53 - Prośba o rady, opinie, porównania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cena niska jak za przedlifta z zachodu wiec i pewnie cos jest do zrobienia albo....... bylo juz zrobione ;) Moze dlatego nikt jej nie chce bo kolor chodliwy raczej.

 

Jutro podjadę obejrzeć tak blisko to szkoda nie sprawdzić. Co do tych cena za auta z zachodu to nie do końca tak jak piszesz. Z jakimi cenami porównujesz? Pewnie tymi z dwóch popularnych portali ogłoszeniowych. Problem w tym, że tam trafiają z reguły auta, które są już wystawiane przez pośrednika lub osoby, które mają zawyżone ceny i wiszą po kilka miesięcy aż się trafi jakiś klient. Większość prywatnych aut w Niemczech nawet nie trafia na te portale, a jeśli już to są wystawiane przez pośredników. Niemcy często oddają samochody w rozliczeniu bądź odsprzedają do pośredników nie przejmując się sprzedażą, gwarancją itp.. Przykład mój znajomy ma kontakt w jednym z salonów kupuje od nich około 5 sztuk tygodniowo. Zazwyczaj są to naprawdę dobre sztuki po okazyjnych cenach, znacznie niższych niż te na popularnych portalach z racji na to, że skupuje większość ich aut zostawianych w rozliczeniu. Wiadomo trafiają się też gorsze egzemplarze. Dlatego nie zawsze jeśli auto w PL jest tańsze od średniej z ogłoszeń niemieckich oznacza, że musi być złomem :) chociaż często się tak zdarza :).

  • Odpowiedzi 2,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
szanuje twoja opinie ale sam sprzedaje auta i troche mam pojecie jak to wyglada ..... chodzilo mi o cene od prywatnej osoby w DE albo dobry komis np. Koles wystawia za 30 wiec za ile on musial to kupic zeby sie oplacalo ? za 25000zl max ? to anglik polift kosztuje podobne pieniadze w UK spod domu wlasciciela . sorry ale naprawde dobre auta w DE sa drogie a jezeli tanie to zawsze cos jest z nimi nie tak , nie ma co porownywac cen z polskimi autami bo to kosmos. Nikt ci nie odda dobrego auta za male pieniadze a jezeli ktos w to wierzy to polecam czytac mniej science fiction ;) Trzeba brac pod uwage ze to benzyna 3.0 i to najmniej chodliwy temat ale w De zadbany samochod z przebiegiem 200-300 000km to mysle ze to minimum 8000/9000 euro teraz za takie e53 poliftowe. Wiem bo bylem kilka tygodni temu w DE po ,,towar'' i widzialem po 7000euro podobne na placach u turkow ale to byly zajechane padla tak naprawde. Koledzy kolegami , myslisz ze ja swoim znajomym mowie co naprawde musze robic zeby zarobic na danym samochodzie po sprowadzeniu ? :wink:
Opublikowano
Koledzy kolegami , myslisz ze ja swoim znajomym mowie co naprawde musze robic zeby zarobic na danym samochodzie po sprowadzeniu ? :wink:

 

Nie wiem co sprowadzasz i jakie masz praktyki, ze musisz to ukrywac :). Widzialem nie raz auta, ktore sprowadza jak zjezdzaly prosto z lawety i tak jak pisalem wiekszosc z nich wymagalo tylko aby je umyc i porzadnie posprzatac. Wiadomo, ze nie kupi sie takiego auta bezposrenio z prywatnego ogloszenia lub z dobrego komisu. Natomoast mozna trafic na takie auto, ktore bogaty lub dobrze ugadany niemiec zostawi w rozliczeniu. Dodatkowo jak od jednego sprzedaawcy bierzesz np 30 aut w miesiacu to ceny tez masz lepsze niz srednia krajowa. W mojej wypowiedzi chodzilo tylko o to, ze nie mozna generalizowac bo jak ktos ma dobre dojscia to i moze kupic dobre auta w dobrej cenie. Zgadzam sie tez tak jak napisalem w poprzednim poscie, ze wiekszosc aut jest kombinowana i nie wazne czy sa wystawiono jako najtansze czy najdrozsze na ogloszeniach.

Opublikowano

Panowie przywiozłem X5 E53 ze Szwajcarii i znalazłem w nim nadajnik GPS czy we wszystkich X5 to urządzenie jest montowane seryjnie?.........

 

Proszę o odpowiedz z góry dziękuje

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Koledze chyba chodzi o nadajnik gps jako "zabezpieczenie" pokradziezowe. Nie, e53 nigdy nie szly w serii z extra gps. Mialem u siebie takie cos, wymagania ubezpieczalni w uk. Strasznie rozladowywalo akumulator. Obecnie auto w pl, gps poszedl do smieci.
Opublikowano
Jakie macie doswiadczenia z nieoryginalnymi tarczami hamulcowymi w e53 ? Z tydzien temu kupilem tarcze i klocki przod Zimmermana i narazie ok ,ale z ciekawosci szukam na forach i ludzie pisza czesto ,ze tylko oryginaly daja rade w bmw . Ile km przejechaliscie na zamienikach ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
U mnie, nawiercane mtec przód /tyl klocki trw przód /tył (wcześniej klocki ebc, tragicznie było). Wszystko ok a pre tys już zrobiłem. Jedna uwaga, mam wymienione tarcze i zaciski od 4.8is, ori strasznie słabo hamowaly z 200-0.
Opublikowano
tez myslalem o nawiercanych ale odstrasza troche aspekty wizualny felg bo tam szybciej klocki ida i tez felgi z przodu momentalnie pewnie robia sie czarne od pylu.
Opublikowano
jezeli ktos jest ciekawy to u mnie oryginalne tarcze bmw wytrzymaly jakies 55000km ;) Zawsze lalem na nie wode na myjni , w kaluze pewnie tez nieraz wjechalem i nic sie nie pokrzywilo ;)
Opublikowano

Co to za plus ze tarcza nawiercana...wiekszosc to chinski chlam, iX 5 hamuje jak nalezy na fabrycznych zestawach i sprawnym ukladzie i akurat nikt mi nie powie ze jest inaczej, ja zakladalem tarcze i klocki boscha-made in germany i nie mialem zadnych problemow, chociaz tez balem sie bicia i wibracji, nie jezdze wolno a auto bylo na styling 162 20" i runflatach wiec lekkiego zycia nue mialo...

Przy wymianie wazne jest pozadne oczyszczenie piast i pierwsze km po wymianie z glowa zeby zestaw mial mozliwosc sie ulozyc a nie odrazu z podnosnika na tor albo autostrade i hamowanie do 0 z 250 na pale najlepiej w ulewe przy temp kolo 0"

Opublikowano
*boscha zmienisz po okolo 40/45,000 normalnego uzytkowania i uwazam ze przy tej masie i potencjale to bdb wynik na zamiennikach
Opublikowano
Jak dla mnie X5 nie jest autem do zapierdalania i przy każdym zakręcie i hamowaniu trzeba brać poprawkę na masę tego kloca. Przyspiesza dobrze, natomiast hamuje i skręca tak sobie, ale w końcu to ponad 2 tonowy kiosk :]
Opublikowano

Moge mowic tylko o polifcie, i autach bez pneumatyki.

X5 w sportpakiecie zapierdala otoz calkiem przyjemnie-mam porownanie do wielu modeli duuuzo nowczych i starszych, otoz moim zdaniem X5 e53 TYLKO NA SPORT PAKIETOWYM zawieszeniu i na niskim profilu opony jak najbardziej nadaje sie do zapierdalania mimo swojej masy i aerodynamiki ceglowki z odpowiednim silnikiem (osobiscie uwazam ze 3,0i nie powinno tam trafiac pod maske) mozna tym jezdzic naprawde dynamicznie a nawet bardzo szybko, auto nawet z 218-konnym dieslem zbiera sie naprawde dobrze i jak na swoje mozliwosci hamuje i skreca bdb, dla porownania powiem ze e39 poliftowe czy e60 przedliftowe miewa ze starym poczciwym iX-em spore problemy-mowa o 3,0-litrowym gnoju, natomiast jezeli chodzi o wersje 4,8is, koledzy z tych rocznikow czym to chcecie objechac?4,8is =gesia skorka, hamulce jak z auta sportowego itd, osobiscie uwazam ze mimo konstrukcji z minionej epoki to e53 poliftowe(z iX-drivem) to bardzo fajne auto ktore na codzien nadaje sue do dojazdow do pracy a po godzinach i naweekendy mozna tym sprzetem podniesc sobie adrenaline-swoim iX-em bylem na kilku torach zamknietych(auto troszke pogrzebane z wirusikiem) i nie jedno mlodsze auto z wprawnym kierowca(lzejsze i o sportowych aspiracjach) wymiekalo....

Prawdziwa frajda z BMW i jego mozliwosciami konczy sie na modelach E-niestety...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co to za plus ze tarcza nawiercana...wiekszosc to chinski chlam, iX 5 hamuje jak nalezy na fabrycznych zestawach i sprawnym ukladzie i akurat nikt mi nie powie ze jest inaczej, ja zakladalem tarcze i klocki boscha-made in germany i nie mialem zadnych problemow, chociaz tez balem sie bicia i wibracji, nie jezdze wolno a auto bylo na styling 162 20" i runflatach wiec lekkiego zycia nue mialo...

Przy wymianie wazne jest pozadne oczyszczenie piast i pierwsze km po wymianie z glowa zeby zestaw mial mozliwosc sie ulozyc a nie odrazu z podnosnika na tor albo autostrade i hamowanie do 0 z 250 na pale najlepiej w ulewe przy temp kolo 0"

Ja nie kupowałem chińskiego chlamu tylko tarcze produkowane w uk. Nie rozpedzaj się w swoich wywodach. Poza tym ori zestaw jaki idzie w polifcie jest do d... Może w twoim mulastym dieselku jest ok ale w mojej 325km byl do niczego. Dlatego też poszedł zestaw od is, dodatkowo nawiercany i od tego czasu jest ok.

Opublikowano
Nie wiem do czego przywykliscie ale moze lepiej z poczciwego iXa lepiej przesiasc sie do 335i/d lub cos w tym stylu?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dlaczego piszesz jedna odpowiedz w 4rech postach? :duh: Brakuje wiedzy i argumentow? Dajesz przyklady 335i, co to ma wspolnego z e53? A jezdziles F1? Tam sa dopiero hamulce...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.