Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Swap jest drogi i dość problematyczniejszy niż m50/m52 wiec jak już montować m54 to tylko 3,0. Inaczje gra nie warta świeczki Lepiej montować m52b28 lub m50b25. Moce te same, a koszt swapu o wiele mniejszy. No i m50 jest najbardziej odpornym z tego całego towarzystwa, żeliwny blok a najlepiej jak by by byłe bez vanosa....
Opublikowano (edytowane)

ok dzieki i wolałem sie z grubsza dowiedzec bo swapowałem juz np 2.5 ale z e30 a że mam dostęp do m54b25 za bardzo małe pieniądze z malutkim przebiegiem 112tyś z cała wiązka itp to myslałem że tez bedzie git ;)

to odradzacie?

i m50 lepszy z allegro? ;)

Edytowane przez maly110
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak masz za te pieniądze to SWAP-uj, ale nei bedzie tak prosto jak w m50. Jest mase roboty z elektroniką. Wejdź na główną stronę klubu, tam znajdziesz klubowicza co ma m54b30 i jak do niego napiszesz to pewnie podpowie co i jak. No chyba znasz się dobrze na elektronice i ogarnieszz ten cały CAN.
Opublikowano

niestety nie odpisuje a nie chce mu głowy zawracac skoro mi nie odpisuje ;)

moze wy orientujecie sie co z ta elektronika

w miare sie znam lecz zawsze każda podpowiedź jest przydatna ;)

  • 2 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

I jak siedzi już ten m54b25 w Twoim e30?

 

Ambitny projekt, ale jesli silnik jest 100% pewny i kupiony tanio to na pewno warto sie w to bawić.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
niestety zbyt długo siedze w warsztacie (praca) a nocami przy bmw różne pierdoły co moge robic to robie. Na razie tyram ten silnik który mam a potem zobaczymy moze naprawde wrzuce m50b25 ;)
Opublikowano

M50 dobre ale jak planujesz robić turbo, jak auto ma zapierdalać po drogach to bierz M52B28, jest duuużo szybsze niż M50 i do tego znacznie mniej pali

 

a co do trwałości to większość M50 ma już swoje lata i są dość mocno wyeksploatowane, a M52 można poszukać z jakiegoś e39 lub e38 w automacie i mamy zdrową motorownię która o ile będziesz się nią należycie opiekował sporo wytrzyma

Opublikowano
mogę powiedzieć że dużo czytałem i nasłuchałem się opinii, jednostka m52b28 jest chyba najlepszym rozwiązaniem do E30 jest oszczędna, przy 191 km posiada 275 nm, które ma już stosunkowo nisko bo przy niecałych 4 000 obrotach, myślę że jest dużo lepszym rozwiązaniem niż inne jednostki nawet na turbinie...

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Opublikowano
poprawcie jeśli się mylę że w m52TU były wolne od nikasilu? a swap m54 to dosyć skomplikowana sprawa mozna kombinować a mozna wrzucić swap box który wysyła wszystkie niedostępne dla e30 parametry po CANie.
Opublikowano
od 98 roku bodajże były wolne od nikasilu.

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Opublikowano
Akurat wiązki CAN nie musisz przekładać, z tego co się orientuję. Chyba że chcesz mieć np. gniazdo OBD2... Tyle co wyczytałem od gościa zajmującego się swapami :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
i m52b28 były bez vanosa? bo tak patrze i czytam tylko ze sa z vanosem ;)

 

tylko z vanosem, albo z podwójnym vanosem (w e46)

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
co to ten nikasil ? pierwsze słysze ? mam na magazynie taki m54b25 i wydawało mi się że swap bedzie odbywał się na tej samej zasadzie co m52 tylko potencjometr pod pedał trzeba założyć? generalnie motor to samo co m52 tyle że ma 4 sondy lambda, katy w kolektorach no i inne czujniki np położenia wału czy wałka rozrz ? hmmm.... chyba że nie do konca rozumiem ten Wasz techniczny język :)
Opublikowano
no i pompe oleju trzeba z m50 / m52 bo w m54 jest zupelnie inna :) nieomieszkałem zdjąc mu michy hehe
Opublikowano
co to ten nikasil ? pierwsze słysze ?

 

osłona powierzchni cylindra :D

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Opublikowano
dobry artykuł.

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.