Skocz do zawartości

[E32] Prawidłowy reset DME


Frank

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 102
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy
Robiłem ten reset, ale airbag sie dalej siwieci , więc albo coś jest uszkodzone albo reset nie kasuje takich błędów?

Reset nie kasuje takich błędów. Było o tym na forum nie raz!

W przyszłości, z łaski swojej, wysil się trochę i poszukaj... :evil:

Pozdrawiam

Admin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobilem reset w m20b20. Bez wyraznej róznicy. Poczatkowo słabsza , po godzinie w miescie powróciła do porzedniego stanu. Jezdzi ok.

 

Panowie- reset to nie chip-tuning silnika ani domowy komp diagnostyczny do usuwania błędów air-bagu :D

 

sprawnemu autu z DME bez błędów reset nie jest potrzebny :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
co jeśli mam instalację lpg-igs landirenzo....

więc jak reset robić na benzynie czy gazie,który ma"samodostrajanie"

instalacja ta ma swój komputer

 

IGS Landi Renzo posiada swój sterownik z pełną mapą i NIE KORZYSTA ze sterownika benzyny. Błędy oryginalnego kompa BMW nie mają wpływu na pracę IGS.

Grzesiek740 - (kiedyś było jeszcze 735 i 750)

http://img136.imageshack.us/img136/3693/mojeauta034podpisgo3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć

- czy mając lpg przy resecie mam resetować na gazie czy bęzynie ?

- po zainstalowaniu lpg padła mi sonda wymieniłem i pracowała niecały rok (padła) a teraz nowa miesiąc i padła od czego to może być?

- i jeszcze pytanie czy można jeżdzić bez sondy czy jest możliwość ustawienia gazu i benzyny tak żeby nie pływał na obrotach i miał normalne spalanie ale bez sondy bo nie mam zamiaru wymieniać jej co miesiąc ? POMOCY !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z TYM SAMODOSTRAJANIEM TO SIĘ CAŁKIEM NIE ZGODZĘ

kupiłem auto e32 735iA,z tym,że po czasie wyszło,że mam wstawioną główicę 3.0 :mad2: pewnie wstawili co mieli pod ręką :mad2:

wstawiłem gaz,okazało się,że mam wałek rozrządu zjechany :cry2:

na instalce jeżdziłem pół roku,wzięłem się za silnik

wyszedł mały remoncik :!:

wstawiłem głowicę 3.5 i zrobiłem wszystko co trzeba

pojechałem do gazowników z kumplem,aby ustalić cenę za zrobienie jego auta

powiedziałem o historii z silnikiem,facet z ciekawości sam chciał zobaczyć jak to przyjęła mapa igs landirenzo :!:

podpiął pod kompa,i POKAZAŁ MI ZMIANY jakie SAM zrobił KOMP.gazowy

 

POZMIENIAŁ WARTOŚCI SWYCH USTAWIEŃ,Z TYCH JAKIE BYŁY NA LIPNYM SILNIKU NA TE Z NOWĄ GŁOWICĄ I PO REMONCIE MOTORU

 

sam to widziałem na ekranie

 

ZAUWAŻ,JEŚLI MASZ TAKĄ SAMĄ INSTALKĘ TO,ŻE JAK ZMIENISZ NP.STACJĘ LPG,TRAFISZ NA GÓWNIANY GAZ TO

odpalisz auto,chwilkę ma muła lekkieko,a za chwilę jeci znów jak petarda

 

instalka dokonuje wtedy samokorekty ustawień pod lipne paliwo,,,

jakby tego nie było to byś musiał lecieć do gazowników na KOREKTĘ ustawień

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadzam się Adminie ale chcieliśmy wyjaśnić swe wątpliwości dotyczące prawidłowego resetu DME i jak on się odnosi do instalacjii gazowych,a konkretnie ich komputerów :!:

uważam,że lepiej zapytać wpierw niż coś nabroić i potem naprawiać :idea:

a niestety w dziale :spalanie ....... na ten temat nie znalazłem info o RESET DME A INSTALACJA LPG więc stąd ten przeskok międzydziałowy i podpinka pod reset

OBIECUJĘ POPRAWĘ :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

W jakich modelach mozna to zastosowac ?

Czy w e39 tez ?

 

 

8) teraz uruchamiamy ponownie i ruszamy - na najnizszym mozliwym biegu

( zaleznie od typu skrzyni ) przyspieszamy przez cały zakres obrotów( do przynajmniej 5000 rpm) i potem pozwalamy autu samodzielnie wytracic obroty az do obrotów biegu jalowego - i tak trzykrotnie

 

Czy na kazdym z biegow dojsc do 5000 rpm ( od 1 do 5 ) i na koncu pozwolic wytracic obroty, czy na jednym z biegow do 5000 rpm i dac zejsc z obrotow, i tak po koleii ?

 

Bardzo prosze o wyjasnienie ... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
A co akumulatorem z webasta też trzeba odłączyć i styknąć + z -

 

nie. Aku od webasta po prostu odłaczyc.

 

NIc nie kumam o tym dme czy w e30 m40 tez cos takiego trzeba robic czy nie. po co to komu ??

 

po co to komu juz pisałem wczesniej- reset ma usuwac zapisane wczesniej błedy z kompa silnika ( czesto nieaktualne bo np. niesprawny element -jak chocby sonda L czy przepływka zostały wymienione) ,zeby nie zakłocały one pracy silnika.

Jesli wszystko jest ok to nie trzeba robic resetu. Warto rowniez przypomniec, ze po resecie auto moze nawet poczatkowo gorzej jezdzic,poniewaz komputer potrzebuje czasu na dostrojenie do optymalnych ustawien.

 

czy tak samo sie resetuje w e36 ????

tak

 

W jakich modelach mozna to zastosowac ?

Czy w e39 tez ?

 

 

 

Czy na kazdym z biegow dojsc do 5000 rpm ( od 1 do 5 ) i na koncu pozwolic wytracic obroty, czy na jednym z biegow do 5000 rpm i dac zejsc z obrotow, i tak po koleii ?

 

Bardzo prosze o wyjasnienie ... :roll:

w E39 jak najbardziej .

Dostrajamy na jednym biegu i to mozliwie najnizszym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko ładnie pięknie zwieram dwie klemy i całkowicie rozładowuje sobie akumulatorki w desce do podtrzymania pamięci o inspekcji. To się chyba mija czasem z cele.

Czyż starsze modele nie miały czegoś takiego w desce???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko ładnie pięknie zwieram dwie klemy i całkowicie rozładowuje sobie akumulatorki w desce do podtrzymania pamięci o inspekcji.

 

 

Czy to prawda ? Ktoś może potwierdzić że taki reset skasuje oilservice i inspection ?

 

Pozdrawiam

kafel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis zrobiłem ten reset, wszystko dobrze autko chodzi jak burza i zrobiło sie troche cieplej a tu "ZONK" nie chce sie klima właczyc troche mnie to przeraziło, dobra ale próbuje otworzyc szyby tez nie działaja, lusterka tez nie, a po chwili zaczeło znów pracować wszystko idealnie i wszystko jest w porzadku. Ale oil service i inspection nie kasuje :mrgreen:

 

Czy to mozliwe ze przy tym resecie równiez sie klima rozkodowała itp.

Czyli E32 umie sie sam zakodować :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może zadam lamerskie pytanie ( mam e32 od kilku tyg ) ale PO CO tak naprawde restartować komuter ?

 

Czy ktoś ( tylko bez złośliwości ) mi w punktach to napisać ?

BMW E60 530d

Gdyby Bóg był za przednim napędem - wszyscy chodzilibyśmy na rękach ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

do autora

 

z tego co pamiętam to był temat

 

PRAWIDŁOWY RESET DME

 

i co ciebie zjeżyło :?: ,że zmieniasz temat :mad2: ,chcesz go usunąć :mad2:

 

czyżby z dniem 10.06.2006 reset przestał istnieć :mrgreen: /jest nie do zrobienia :mrgreen:

 

pewnie wielu pomógł,za twoją pomocą kasy trochę zaoszczędzili :cool2:

 

a ty takie numery odwalasz :nienie: :nienie: :nienie:

 

może wystarczy przeradagować posty,choć i tak uważam,że większość z nich wyjaśnia wątpliwości użytkowników być może dla ciebie bzdetne

---ale nikt nie jest doskonały :mrgreen:

 

ZRESZTĄ SAM DAŁEŚ TEN TEMAT,CO ZNACZY CHYBA,ŻE JESTEŚ GOTÓW DO POMOCY I O TO CHODZI W DZIALE ZRÓB TO SAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.