Skocz do zawartości

Bmw 525 TDS


Diabolum

Rekomendowane odpowiedzi

A jakie koszty zakupu i regeneracji?

 

Jak koszty regeneracji nie są jakieś kosmiczne to ja bym chyba regenerował, bo kupisz używkę i nie wiadomo ile pojeździsz, może się posypać za miesiąc dwa, a może jeździć 5 lat.

A na regenerowaną masz chyba 2lata gwarancji jeśli się nie mylę.

Bo życie zaczyna się od ośmiu cylindrów :) Moja 540iA

http://forum-lines.ru/rez/ab192360.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego Diabolum - zacznijmy od tego dlaczego chcesz regenerować pompę. Czy ona cieknie, auto jest słabe, czy dobrze odpala na zimnym a dłużej na ciepłym silniku ?

Bo jeśli w grę wchodzi samo odpaanie, a uważasz że auto ma ducha to niekoniecznie musi to być pompa do regeneracji.

Możliwe, że wtedy trzeba tylko dobrze ustawić zapłon, najepiej jest ktoś kto bobrze zna sie na BMW i ma sprzęt aby się tym zająć.

Konkretnie to trzeba podpiąć się pod kompa przez interfejs, odpalić auto i według wykresu na laptopie ustawiać zapłon przesuwając pompę.

Ja tak miałem u siebie, na rozgrzanym silniku zaczął mi dłużej kręcić, więc pojechałem do speca, zrobił mi ten zabieg za 50 zł i auto bez różnicy czy zimne czy ciepłe, pali tak samo.

BMW - Bardzo Mądry Wybór ;-)

http://forum-lines.ru/rez/ab278744.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego Diabolum - zacznijmy od tego dlaczego chcesz regenerować pompę. Czy ona cieknie, auto jest słabe, czy dobrze odpala na zimnym a dłużej na ciepłym silniku ?

Bo jeśli w grę wchodzi samo odpaanie, a uważasz że auto ma ducha to niekoniecznie musi to być pompa do regeneracji.

Możliwe, że wtedy trzeba tylko dobrze ustawić zapłon, najepiej jest ktoś kto bobrze zna sie na BMW i ma sprzęt aby się tym zająć.

Konkretnie to trzeba podpiąć się pod kompa przez interfejs, odpalić auto i według wykresu na laptopie ustawiać zapłon przesuwając pompę.

Ja tak miałem u siebie, na rozgrzanym silniku zaczął mi dłużej kręcić, więc pojechałem do speca, zrobił mi ten zabieg za 50 zł i auto bez różnicy czy zimne czy ciepłe, pali tak samo.

 

dzieki za szczegółową odpowiedz.... W nawiązaniu do twojego pytania, moje E39 odpala na ciepłym ciężko do tego jest zamulone na starcie i lekko cieknie z pompy... znaczy się dopiero teraz zaczeło ciec jakies 2 tyg temu... Mysle ze to przyczyna pompy a może i po troche zaplonu... Mysle ze najpierw było by najlepiej zregenerować pompe bo to raczej od niej jest taki zamulony na starcie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc nie pozostaje Ci nic innego jak dać ją do regeneracji, nie szukaj tylko najtańszego rzemieslnika, ale takiego z odpowiednią renomą, może będzie ciut drożej, jednak będziesz miał pewność że dobrze Ci zrobi. Moją też dałem do robienia, ale tylko z tego względu że ciekła, a wrecz się z niej lało. Jak się dowiedziałem pożniej do wymiany w niej były jeszcze panewki. Łacznie z demontarzem i montarzem wyszło mnie to 850 zł. Jednak kompleksowa regeneracja pompy na pewno wyjdzie ponad 1000, ale jak dobrze zrobią to nie będziesz narzekał i dopiero wtedy poczujesz różnicę.

Ps. jesli muli na starcie, a potem ciągnie to myślę że to też wina zapłonu, po regeneracji pompy musisz udać się na jego ustawienie i to najlepiej metodą tą co pisałem wcześniej.

BMW - Bardzo Mądry Wybór ;-)

http://forum-lines.ru/rez/ab278744.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie tak zrobie tylko zastanawiam się gdzie sie najlepiej udać na ustawienei zapłonu chyba tak jak kolego wyżej w innym poście pisał do serwisu BMW koło wrocławia. Z mojej też troszke leci mozna powiedzieć troche bardziej nie zadne Kap..........Kap............Kap. tylko Kap..Kap..Kap... . Teraz tydzien temu od tego odpalania musiałem wymienić rozrusznik, bo od tego kręcenia zaczynał coraz słabiej kręcić.... Niewiesz może przypadkiem ile zajmie regeneracja pompy mniewiecej?? Z góry dzieki za szybkie odpowiedzi i bardzo dobre rady :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Nie będzie pasować.Obudowa i bebechy są takie same,ale sterowanie inne.Nie będzie to na zasadzie plug & play,tylko musiałbyś z dwóch złożyć jedną.Jeżeli wszystko idzie bez większych problemów i do wymiany są standardowe części to 5-6 godzin powinno starczyc.Samo uszczelnienie kompletne pompy (bez regeneracji) ok. 400 zł z wyjęciem pompy,jeżeli leci z pod samego nastawnika to 60 z robocizną(nie wyjmuje się pompy).Nie baw się w stare pompy tylko regeneruj tą co masz,a będziesz zadowolony.Jeżeli zajdzie potrzeba wymiany nastawnika(bardzo prawdopodobne) to dolicz jeszcze do kosztów regeneracji ok. 1300 zł za nowy lub ok 500 zł za regenerację.Regeneracja nastawnika czasami sprawdza,czasami nie - bywa różnie.

do wymiany w niej były jeszcze panewki

Widziałeś kiedyś panewki w pompie :shock: :?:

A na regenerowaną masz chyba 2lata gwarancji jeśli się nie mylę.

Na regenerowaną pompę przeważnie rok.

ec2Wze6.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak kolego CICHY 525 - dokładnie to się tak nazywa, panewki. Znalazłem gwarancję na tą naprawę i jest wyraźnie napisane.

Być może panewki występują jeszcze pod inną nazwą.

BMW - Bardzo Mądry Wybór ;-)

http://forum-lines.ru/rez/ab278744.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.