Skocz do zawartości

520D touring - tylne amorki KAGER


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wymieniałem w marcu cztery amorki - założyłem nowe KAGERY

w tym tygodniu podbijałem dowód i na trzepakach przód wyszedł po 80% a tył do dupy trochę ponad 40%

 

amorki oczywiście mogę zareklamować tylko zastanawia mnie to że nie zauważyłem żadnej zmiany w prowadzeniu auta od czasu założenia nowych amorków więc podejrzewam że amorki albo od samego początku miały za niski tłumienie albo jest jakiś problem z tylnym zawieszeniem i stąd taka niska wartość tłumienia wychodzi na ścieżce - jak myślicie ?

 

badania powtarzałem na drugiej ścieżce i wyniki są zbliżone

http://img23.imageshack.us/img23/2096/7copytif.jpg
Opublikowano

Jezeli masz z tylu nivo to amory sa ustawione pod nietypowym katem i popularne trzepaki pokazuja glupoty. BMW zaleca wymontowanie amorow i sprawdzenie na maszynie. Sciezka diagnostyczna sie nie sugeruj, z reszta przy przegladzie diagnosta nie ma prawa odmowic przegladu z powodu slabego wyniku amorow na kompie.

 

Druga sprawa to marka Kager, z tego co slyszalem to ciezko o cos nizszej jakosci. Ja ostatnio rozgladam sie za kompletem i z tylu do nivo rozsadna jakosc oferuje Sachs, a ze chca 400zl za sztuke to juz inna sprawa. Piszesz ze nie czules roznicy po zmianie amorow. Czemu je zeminiales? Byly juz niesprawne czy tez diagnosta powiedzial? Pobujaj autem i zobacz jak sie zachowuje gdy puscisz, albo zwyczajnie popros kogos kto ma wiecej doswiadczenia zeby sie przejechal to Ci wszystko powie. Tuleje tylnej belki jak najbardziej moga byc winowajce, od razu przestrzegam przed kupnem czegos taniego- tylko lemforder.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.