Skocz do zawartości

Koszt przegladu serwisowego w ASO + wymiana oleju


mgamer

Rekomendowane odpowiedzi

Robił ktoś serwis olejowu na śląsku w Aso Gazda Gliwice, bądź u Sikory w Mikołowie ? Jakie ceny ? Można przyjechać z własnymi częściami ?

U Sikory mozna wlasne materialy dostarczyc cena 500zl z groszami.

 

Za samą wymiane oleju z filtrem oleju ?

Sprzedam:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 67
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

A jak wychodzi cenowo wymiana oleju w Niemczech ?

 

A to masz kolego szczęście, bo właśnie dzisiaj (8 lipiec 2013) pytałem o to w 2 renomowanych serwisach w Niemczech i w Katowicach Bawaria Motors.

 

Pytałem o:

 

Wymiana Oleju + filtr - oczywiście części ORI - ceny takie same w Polsce i Niemczech (różnice paru Euro)!

Wymiana oleju w automatycznej skrzyni + miska z filtrem i uszczelka - w Polsce DROŻEJ o ponad 600 zł!!!

Wymiana przednich klocków bez tarcz tylko części ORI i robocizna (w Polsce drożej kilka złotych)

Fahrzeugtest (test pojazdu, podłączenie do kompa i ogólny przegląd) - Niemcy 1 serwis 60, drugi 75 Euro, polski ok 62-3 Euro.

 

A co do Waszej wymiany poglądów, to jednak jesteście (niektórzy) mentalnie w Azji a na pewno w tyle za Murzynami. Tutaj w DE i w każdym normalnym kraju EU patrzy się na książkę serwisową, bo tu są normalne kraje. To znaczy: jak serwis czegoś nie wykryje a powinien a masz pieczątkę, to każdy adwokat wygra kasę dla Ciebie, bo to się należy - to dlatego tutaj w EU liczy się pieczątka, którą tak pogardzają niektórzy. LICZY SIĘ. Dlatego kupiłem auto od gościa, który miał oryginalne serwisy w tym samym serwisie przez cały przebieg. Tutaj nie opłaca się kantować.

 

Tutaj na Zachodzie obojętnie jaki kraj, ludzie na to patrzą, jaki serwis, że było to, czy tamto wymienione, a nie "pan Mieciu" w garażu wlał najlepszy olej. Co z tego? Od tego są przeznaczeni fachowcy, którzy pracują w PRZESZKOLONYCH serwisach, które owszem, kasują ciężkie pieniądze, ale za to masz pewność, że: będzie dobrze zrobione, a jak nie będzie, to po pierwsze oni maja problemy, a po drugie to się nie opłaca takim drogim markom na dłuższą metę.

 

Powiedzmy, że renomowany serwis Cię oszukał. Idziesz do gazety i dmuchasz sprawę, która nieprzyjemnie pachnie. PR i Marketing - to im się nie opłaca. Owszem, też kantują, próbują kombinatorstwa, bo pytałem Niemców i trzeba pilnować jak tylko można.

 

Relację co się wydarzyło w serwisie i ile mnie skasowali i za co przedstawię, jak wrócę, czyli przyszłym tygodniu lub dopiero jeszcze w następnym.

Pozdrawiam

 

p.s. jeśli już nie ASO, to przynajmniej inny, renomowany serwis, który się zna i jest z polecenia i zawsze u niego będziecie robić. Ale odrzućcie w sobie "Pana Miecia" z francuzem w ręku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak wychodzi cenowo wymiana oleju w Niemczech ?

 

A to masz kolego szczęście, bo właśnie dzisiaj (8 lipiec 2013) pytałem o to w 2 renomowanych serwisach w Niemczech i w Katowicach Bawaria Motors.

 

Pytałem o:

 

Wymiana Oleju + filtr - oczywiście części ORI - ceny takie same w Polsce i Niemczech (różnice paru Euro)!

Wymiana oleju w automatycznej skrzyni + miska z filtrem i uszczelka - w Polsce DROŻEJ o ponad 600 zł!!!

Wymiana przednich klocków bez tarcz tylko części ORI i robocizna (w Polsce drożej kilka złotych)

Fahrzeugtest (test pojazdu, podłączenie do kompa i ogólny przegląd) - Niemcy 1 serwis 60, drugi 75 Euro, polski ok 62-3 Euro.

 

A co do Waszej wymiany poglądów, to jednak jesteście (niektórzy) mentalnie w Azji a na pewno w tyle za Murzynami. Tutaj w DE i w każdym normalnym kraju EU patrzy się na książkę serwisową, bo tu są normalne kraje. To znaczy: jak serwis czegoś nie wykryje a powinien a masz pieczątkę, to każdy adwokat wygra kasę dla Ciebie, bo to się należy - to dlatego tutaj w EU liczy się pieczątka, którą tak pogardzają niektórzy. LICZY SIĘ. Dlatego kupiłem auto od gościa, który miał oryginalne serwisy w tym samym serwisie przez cały przebieg. Tutaj nie opłaca się kantować.

 

Tutaj na Zachodzie obojętnie jaki kraj, ludzie na to patrzą, jaki serwis, że było to, czy tamto wymienione, a nie "pan Mieciu" w garażu wlał najlepszy olej. Co z tego? Od tego są przeznaczeni fachowcy, którzy pracują w PRZESZKOLONYCH serwisach, które owszem, kasują ciężkie pieniądze, ale za to masz pewność, że: będzie dobrze zrobione, a jak nie będzie, to po pierwsze oni maja problemy, a po drugie to się nie opłaca takim drogim markom na dłuższą metę.

 

Powiedzmy, że renomowany serwis Cię oszukał. Idziesz do gazety i dmuchasz sprawę, która nieprzyjemnie pachnie. PR i Marketing - to im się nie opłaca. Owszem, też kantują, próbują kombinatorstwa, bo pytałem Niemców i trzeba pilnować jak tylko można.

 

Relację co się wydarzyło w serwisie i ile mnie skasowali i za co przedstawię, jak wrócę, czyli przyszłym tygodniu lub dopiero jeszcze w następnym.

Pozdrawiam

 

p.s. jeśli już nie ASO, to przynajmniej inny, renomowany serwis, który się zna i jest z polecenia i zawsze u niego będziecie robić. Ale odrzućcie w sobie "Pana Miecia" z francuzem w ręku.

 

No ale w PL nie jest tak rozowo jak w zachodniej UE. U nas takie pozwane ASO wynajmie dobra papuge to jeszcze ich przeprosisz i koszty procesowe zaplacisz :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czym się podniecacie. Zawsze w serwisie było drogo , tam się robi tylko auta na gwarancji . Ogólnie wiadomo, że serwis robi drogo i kiepsko.

NIe znosze jak zostawiam auto a oni z nim znikają i nie widać co robią. Oleju bym nigdy nie zlecił w serwisie bo na bank bym dostał ten sam co był wcześniej ( tzn nic by nie zrobili tylko skasowali za usługę)

Mi Smorawiński wymieniał sterownik od świec przez 8 godzin i 2 razy poprawiał bo coś stukało i wpadało w rezonans tak niedokładnie poskręcali.

Tanio też nie było. Za samo sprawdzenie przez kompa chcieli chyba 300 zł a za wymianę sterownika w ciemno bez sprawdzenia wzieli 550 zł więc wymieniłem. Niestety palił tak samo kiepsko jak wcześniej (świece też nowe).

 

Teraz mam kabel ,inpe i swojego mechanika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja proste roboty jak np wymiana oleju filtrow klockow robie sam, z bardziej skomplikowanymi naprawami jade do nieutoryzowanych mechanikow specjalizujacych sie w BMW.

 

Jadę w środę do renomowanego serwisu BMW w DE. Zobaczymy, czy tylko świecą oczami jak wszędzie, czy faktycznie się dołożą. Będą sprawdzać ogólnie wszystko i parę dupereli. Ceny wypiszę tutaj jak zapłacę :(

 

Klocki, chociaż zostało jeszcze sporo wymienię (serwis) pokazuje 1000 km do wymiany). Chcę zedrzeć tarcze do końca (mam nadzieję, że wytrzymają tak mniej więcej właśnie jak klocki) - ale to zrobię u nieautoryzowanego. Różnica 100 E.

Edytowane przez domenicus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Słowo się rzekło: byłem z wizytą w renomowanym serwisie BMW w DE.

Po otrzymaniu rabatu (jako pracownik) i na serwis i na części ceny wyglądają następująco

 

Co zrobili:

- regulacja hamulca ręcznego

- wymiana piór przednich wycieraczek

- dolanie płynu do spryskiwaczy (nie prosiłem się, sami dolali, wrrrr...)

- przegląd ogólny (fahrzeugcheck)

- serwis standardowy (światła kontrolne, pierdoły)

 

Cena: 100 Euro (w tym 25 E za wycieraczki przednie)

 

domenicus

 

 

 

Posty: 63

Dołączenie: 01 Kwi 2012 18:52

Miejscowość: DE

Moje BMW: jeszcze brak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Z tego co wiem można wymienić olej z własnymi filtrami itd. Więc po rabatach udalo mi się załatwić wszyskie filtry i olej za kwotę ok 600zł...

Zadzwoniłem do ASO BMW z pytaniem ile kosztuje usługa serwisowa wymiany w/w elementów.

Odpowiedź otrzymałem dośc szybko 860zł... :roll: Ja wiem, że BMW marka itd i jak stać Ciebie na BMW to i na serwis...

Wydaje mi się, że to trochę za dużo.. I teraz pytanie auto było serwisowane non stop w ASO przez poprzedniego właściciela ale jakies 400km ode mnie w Inchcape Wrocław... Jako, że kupiłem od nich auto to mam przyznany rabat na usługi serwisowe i serwis ale nie opłaca mi się gnać bo na to samo wyjdzie w moim mieście.

Pytanie czy podrzymywać pełną historię serwisową w ASO BMW czy robić u zaufanego mechanika bez autoryzacji BMW który będzie wystawiał mi F-Vat... ??

BMW - Radość z Jazdy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem można wymienić olej z własnymi filtrami itd. Więc po rabatach udalo mi się załatwić wszyskie filtry i olej za kwotę ok 600zł...

Zadzwoniłem do ASO BMW z pytaniem ile kosztuje usługa serwisowa wymiany w/w elementów.

Odpowiedź otrzymałem dośc szybko 860zł... :roll: Ja wiem, że BMW marka itd i jak stać Ciebie na BMW to i na serwis...

Wydaje mi się, że to trochę za dużo.. I teraz pytanie auto było serwisowane non stop w ASO przez poprzedniego właściciela ale jakies 400km ode mnie w Inchcape Wrocław... Jako, że kupiłem od nich auto to mam przyznany rabat na usługi serwisowe i serwis ale nie opłaca mi się gnać bo na to samo wyjdzie w moim mieście.

Pytanie czy podrzymywać pełną historię serwisową w ASO BMW czy robić u zaufanego mechanika bez autoryzacji BMW który będzie wystawiał mi F-Vat... ??

 

zrob u mechanika, wez fakture i kaz na niej odnotowac przebieg, 860 zyla za wymiane oleju... wolne zarty i jeszcze ci zaleja jakis olej drugiej kategori typu oem BMW albo Castrol.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ostatnio płaciłem w ASO 100 zł za usługę wymiany oleju i filtra oleju.

Tylko trzeba ustalić co dokładnie ma byc zrobione, bo raczej nie ma opcji żeby za to samo zapłacić 860 zł nawet w innym ASO.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

840 zł w Premium Arena Łódź

(olej, filtr oleju, filtr klimatyzacji z rabatem na czesci 11% i na usługę 16%. Rabat na usługe serwisową zalezy od wieku auta. Mój niebawem skonczy 4 lata i taki rabat zastosowano).

BTW Kiedy wg BMW jest wymieniany filtr powietrza? Do mojego nawet nie zajrzano :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info. Wymienie jednak chyba u swojego zaufanego mechanika. Bo 860zł za samą uslugę to sporo... :duh: a tak jak jeden z kolegów wcześniej w poście napisał nie wiadomo co wymienią i czy w ogóle wymienią... :8)
BMW - Radość z Jazdy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

porównam ceny tych samych częsci w sklepach internetowych miedzy polska a niemcami (fitry: powietrza, oleju, paliwa i kabinowy do N47N) firma knecht/mahle:

cena kompletu z wysyłką kurierem w polsce 330zł w niemczech 280zł czyli 50 zł, czyli prawie 18% od ceny niemieckiej!!!!

chyba bede juz wszystko kupował w niemczech, olej kupuje juz od dawna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...
A ktoś wie jak odnotować w elektronicznej książce serwisowej iDrive zmianę oleju itp. Mam F30 ASO na pewno bez problemu doda, mój mechanik nieautoryzowany BMW też, ale ktoś może wie w jaki sposób jakim softem, interface'm da się zrobić?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.