Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
MALE pytanko ,czy po wymianie tarczy i klockow tyl zawsze trzeba odpowierzyc uklad hamulcowy- dzieki za odpowiedz :mad2: Edytowane przez reise74
Opublikowano

kolego male pytanko- dlaczego mialbys odpowietrzac uklad po wymianie klockow i tarcz z tylu?

 

nie trzeba, o ile masz dosc pary w reku zeby tloczek wcisnac do takiego stopnia zeby wszedl nowy klocek i tarcza, nie bedziesz musial odkrecac przewodow hamulcowych i nie trzeba odpowietrzac :mad2: :mad2:

BMW E9 2800CS 1970. Coming Soon :p
Opublikowano

specjanlne narzedzia powiadasz :8) żaba duza do rur zgniatasz i jest odkrec sobie korek od zbiorniczka przy tej robocie

dodatkowo sprawdz czy pod gumą tłoczek nie jest zardzewiały jak jest mocno zardzewiały to mozesz miec problem z zapowietrzeniem ,wtedy nalezy wymienic tłoczek

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999784431_3.gif

Mechanik BMW w Dąbrowie Górniczej

Diagnostyka inpa pasoft carsoft

http://www.autocentrum.pl/awc/godzill1/bmw-seria-5-1997/

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja u siebie też chyba muszę zastanowić się nad klockami.Te co mam ubyło może z 1 mm,ale są jakieś dziwne takie twarde, nie kupię już więcej klocków TRW.Teraz założę Jurid-y ori zobaczymy jak będą się zachowywać.Zakładał ktoś ostatnio,jaka cena?
ec2Wze6.jpg
Opublikowano
specjanlne narzedzia powiadasz :8) żaba duza do rur zgniatasz i jest odkrec sobie korek od zbiorniczka przy tej robocie

dodatkowo sprawdz czy pod gumą tłoczek nie jest zardzewiały jak jest mocno zardzewiały to mozesz miec problem z zapowietrzeniem ,wtedy nalezy wymienic tłoczek

Ja mam takie fajnie wyciskarki :D kręcę kręcę i już cofnięty

Ja u siebie też chyba muszę zastanowić się nad klockami.Te co mam ubyło może z 1 mm,ale są jakieś dziwne takie twarde, nie kupię już więcej klocków TRW.Teraz założę Jurid-y ori zobaczymy jak będą się zachowywać.Zakładał ktoś ostatnio,jaka cena?

 

Cichy a może oryginał? Ja już 2 komplet mam i nie narzekam :) fakt troch pylą na felgi ale hamują idealnie :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To że pylą to akurat najmniejszy problem.Bo te co mam to zachowują się jak by były z drewna więcej ślizgają się niż hamują czasami wręcz mam uczucie takich mało skutecznych hebelków.Fakt że po mieście praktycznie nie jeżdżę,ale przez ok 1,5 roku ubyło ich może z 1 mm,wyglądają praktycznie jak nowe.

A co do oryginalnych to właśnie są Jurid-y,tak mi się wydaje(bo ori tarcze ham. to na pewną są Jurid).Jeżeli się mylę to proszę mnie poprawic.

ec2Wze6.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.