Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ostatnio odebrałem auto do lakiernika bo naprawaił mi otarcia parkingowe.Postanowiłem że zakomserwuje sobie podwozie ,i tu pojawia sie moje pytanie CZYM???? :D

Prosze o pomoc

Opublikowano

Witam,

 

Podwozie to pewnie Bitexem a profile drzwi, klapy, nadkola (wszystko oczywiście 'od wewnątrz') to np.: Fluidolem. Google powie jak się te środki stosuje.

 

Ja zabezpieczałem w 2005r E-36'94 sprowadzoną z Włoch i mimo iż miała różne przygody (przed konserwacją), to do wiosny 2011 zero rdzy w typowych punktach. Duża puszka Fluidolu w 2005 roku to było ok 50 pln, na e36 coupe poszły dwie puchy.

 

Pozdro,

Wilku

Opublikowano
Bitex to już raczej relikt przeszłości, na forach ludzie polecają środki Valvoline (Tectyl). Ja poprzednie auto konserwowałem środkami Dinitrolu i w e46 też właśnie nimi będę w najbliższym czasie robił.
Opublikowano
Bitex i fluidol to są preparaty pamiętające czasy PRL-u i szczerze nie polecam. Ja robie osobiście produktami Wurth .Ich baranek nie spływa z powierzchni pionowych do 6mm grubości .A wosk do profili zamkniętych przez kilka lat utrzymuje swoje właściwości
Opublikowano
witam jak konserwujecie podwozie to ogniska rdzy usuwacie i jakiś podkład dajecie :?: ,jesli tak to jaki ,czy idziecie na żywioł i bez ceregieli sikacie tak jak leci :?:
Opublikowano
witam jak konserwujecie podwozie to ogniska rdzy usuwacie i jakiś podkład dajecie :?: ,jesli tak to jaki ,czy idziecie na żywioł i bez ceregieli sikacie tak jak leci :?:

 

 

Też jestem ciekawy odpowiedzi :) :)

Myśle ze powinno sie wyczyścić z rdzy ale mogę się mylic :oops: :oops:

 

Jest na forum ktoś z Częstochowy lub okolic kto by zakonserwował mi auto??? Oczywiście zapłacę :) :)

Opublikowano
Oczywiście ze trzeba oczyścić ogniska korozji do zywego i pogruntować podkładem do gołej blachy. A tak pozatym niewidze sesu aby całe podwozie pokrywać warstwą baranka. Tylko te miejsca które są zaatakowane przez rdze ,i tam gdzie orginalna warstwa jest uszkodzona (przetarta)
Opublikowano
witam jak konserwujecie podwozie to ogniska rdzy usuwacie i jakiś podkład dajecie :?: ,jesli tak to jaki ,czy idziecie na żywioł i bez ceregieli sikacie tak jak leci :?:

 

1. Oczyścić z rdzy

2. Odtłuścić (zmywacz silikonowy)

3. Położyć podkład epoksydowy unieszkodliwiający rdzę, np. RC900, ostatecznie Brunox epoxy

3. Polożyć podkład akrylowy

4. Dodatkowo można pomalować lakierem chlorokauczukowym, aczkolwiek niekoniecznie

5. Zabezpieczyć konserwacją

Opublikowano

ja polecam zrobic tak:

 

umyc dokladnie auto z pod spodu karcherem, następnie podczyscie podczyszczone elementy potraktować cortaninem następnie prysnąć preparat wurta w spreu (podkład wiążący sie z rdzą) a na samym końcu położyć konserwacje wurta lub forcha (polecam to drugie)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.