Skocz do zawartości

328i problem z "burning fail"


manolo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Od jakiegoś czasu borykam się z małymi problemami. Niekiedy podczas jazdy samochodem zaczyna telepać i po zgaszeniu i odpaleniu na nowo wszystko znika. Po podłączeniu mam następujące błędy:

18 Signal Camshaft sensor outlet

240 burning fail Cylinder 3

239 burning fail Cylinder 2

228 lambda contol tolerance Bank 2 to big

215 Signal Lambda probe after-Kat Bank 1 not any Signal

202 lambda control Bank 1 control block

238 burning fail Cylinder 1

154 Signal Lambda probe before-Kat Bank 2 min value less then limit

 

Wiem, że mogę mieć problem z odmą i już zakupiłem nową i czekam na wymianę. Mam do was pytanie, czy niesprawny separator może powodować takie symptomy kiedy do paliwa dostaje się olej i sondy zaczynają wariować. Czy może jest to bardziej jakiś przedmuch na dolocie ewentualnie wylocie? Czy może to jakiś problem z cewkami, tylko czy cewki zawodzą raz a dobrze, czy mogą tak z przerwami nie dawać rady?

 

Bardzo proszę i z góry dziękuję za spostrzeżenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spotkałem się niedawno z opinią, że jeśli odma jest do d... to gdy na przykład delikatnie wyjmiesz bagnet oleju na pracującym silniku to nie powinno być słychać zmiany w pracy silnika. U mnie tak było i rzeczywiście po wymianie odmy wróciło do normy. Moze ktos potwierdzi....?

Pozdrawiam,

Piotrek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie za bardzo pamiętam jak doszło do tej odmy. Chyba miałem jakiś błąd z sondą lambda, ale nie pamiętam którą.... ale też miałem lekki wyciek oleju koło filtra i wyciągając bagnet na pracującym silniku wyszło że to może odma. Nie miałem na pewno jednak żadnego szarpania w czasie jazdy... chociaż może jakieś falowanie obrotów było ale tego nie pamiętam niestety.

Pozdrawiam,

Piotrek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 Signal Camshaft sensor outlet to błąd czujnika wałka rozrządu wydechu.

Duże prawdopodobieństwo że np przez niego może i sonde wyrzucać.

Możesz spróbować odpiąć pierwsze sondy (wtyczki pod deklem górnym silnika) komputer wejdzie w tryb awaryjny tak jakby ich nie było i zobacz jak będzie chodził.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli to ten element? http://allegro.pl/czujnik-polozenia-walka-rozrzadu-bmw-e81-e46-e90-i1660729760.html . Dokładne dane tego błędu:

18 Signal Camshaft sensor outlet

Error frequency : 185

Logistic counter: 40

Engine speed 1120.00 1/min

engine condition = idle 4.00 --

oel temperature 62.66 Grad C

Battery Voltage 11.42 V

appear before (rel.) 79.70 h

kein Signal

CARB-Fehler

Fehler nach Entprellung gespeichert

Fehler momentan nicht vorhanden

sporadischer Fehler

Errorcode: 12 B4 B9 28 23 04 8B 70 6F 0D

 

Czyli jest to błąd sporadyczny. Czy czujnik też może padać "stopniowo" czy może jest jakiś problem z jego połączeniem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
U mnie problem z czujnikiem nie powodował żadnych innych, wymieniałem go jakiś czas temu, teraz mam problem z tym po drugiej stronie i też nie ma innych błędów. Wszędzie spotykam się z opiniami, że zamienniki działają wadliwie więc weź to pod uwagę przy zakupie, oryginał kosztuje 360~400zł ale na 100% będzie działał.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.