Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

mam problem z moim autem, a mianowicie jadąc po równej drodze przy redukcji biegu z 1 na 2 nagle zaczęło coś walić z tyłu auta. Wiem że poprzedni właściciel robił wał, ale to chyba było robione tylko na handel. Maksymalna prędkość auta to było 30km/h przy zwiększaniu prędkości waliło coraz bardziej, nie mam pojęcia co to może być czy wał czy może most. Przy tym głośnym stukaniu słychać jeszcze zgrzyty jakieś. Prośba o pomoc w tym temacie, ponieważ autko mam od 2 tygodni i za dużo pojęcia nie mam o mechanice.

Opublikowano
Jak ruszanie było dynamiczne to mogło wyrwać mocowanie dyfra do karoserii. Problem nagminny w mocniejszych E36, aczkolwiek w 320 też możliwe.

Nie sądzę bu to mogło pójść - objawy stukania są wtedy przy ruszaniu i cofaniu na prostej drodze nie tłucze.

tel. 514.99.46.99
Opublikowano
Od razu przy ruszaniu zaczyna tłuc przy lekkim skręcie w prawo trochę się wycisza i jak tylko wyprostuje to zaczyna od nowa, dźwięk jest taki jakby było koło niedokręcone...
Opublikowano
Od razu przy ruszaniu zaczyna tłuc przy lekkim skręcie w prawo trochę się wycisza i jak tylko wyprostuje to zaczyna od nowa, dźwięk jest taki jakby było koło niedokręcone...

Więc może jest niedokręcone ?

tel. 514.99.46.99
Opublikowano

Ja proponuję sprawdzić tuleje wahacza dolnego tylnego (tą która wchodzi w podłogę) możliwe że wahacz ją wyrwał i wtedy może walić o karoserie.

Najczęstszymi objawami (poza stukami dość mocnymi) będzie pływanie auta po drodze oraz wzmocnienie stuków przy ostrym skręcaniu.

Opublikowano
wracając do tematu na warsztat muszę czekać do Wtorku, ale mam jedno spostrzeżenie ponieważ jak auto jest podniesione na lewarku odpalam wrzucam bieg i dalej wali może to skrzynia winna jest??
Opublikowano
Miałem coś podobnego . Przy każdorazowej zmianie biegu na wyższy lub redukcji czy też gwałtowniejszemu dodaniu gazu był głośny stuk. Okazało się że dyfer się obluzował , wystarczyło go dokręcić i po sprawie.
Opublikowano
tak jak kolega dwa posty wyzej, uwazam ze wystarczy dokrecic jedna srube, sam mialem ostatnio to samo, problem okazal sie banalnie prosty, pozdrawiam :wink:
Opublikowano
takie moje spostrzeżenie przy jeździe do przodu wali w okolicach mosty a przy jeździe do tyłu nic , nawet pchając auto do przody wali miał ktoś taki problem??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.