Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam wszystkich. mam pytanie dotyczące dyfra, które spowodowane jest moją dzisiejszą przejażdżką.

mam 525i w automacie. od kiedy ją kupiłem wydawało mi się, że nie zbiera się tak jak należy, za to ma stosunkowo wysokie prędkośći przy małych obrotach przy prędkości 170 km/h obroty niewiele ponad 3500.

w dniu dzisiejszym ustawiłem drążek w pozycji 2 w trybie E i piec. paliwo odcieło w momencie gdzy na liczniku miałem już ponad 125 km/h. zaznaczam, że wcześniej miałem taką samą betkę w manualu i na dwójce nie chciał zamknąć 100km/h ale kopa to miał.

po przejciu na pozycję trzy osiągnąłem 160 km/h ale już nie czekałem na odcięcie bo szkoda wozu.

w związku z tym rodzi się pytanie czy nie mam przypadkiem dyfra od jakiegoś innego modelu. mój VIN GK 63158. jeśli możecie to powiedzcie jaki powinienem mieć nr na dyfrze i gdzie go szukać :?: :?:

Opublikowano
na moscie powinna byc tabliczka przykrecona po prawej stronie wraz z jedna sruba mocujaca dekiel - bedzie tam wybita wartosc przelozenia mostu.

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano

własnie z enie - 730v8 w autoamcie ma vmax 234 a w manualu 227 ( mimo ze w manualu jest dłuzszy dyfer)

 

przełozenie dyfra moze tez byc wybite po stronie prawej polosi - na takim kołnieżu z boku - jak poszukasz to powinienes znalesc

 

'Ab 9/90 wurde in Schalter und Automatik ein 3.23:1 eingesetzt, ebenfalls im Touring mit Schaltgetriebe. Der Touring Automatik hatte ein 3:46:1. Jedoch wurde für den 525i Touring Automatik ab 9/92 dann ein 3.38:1 verbaut ' - jesli masz sedana to powinienes miec 3.23 a jesli kombi to 3.38.

 

jesli bedzie sz chciał to mam do sprzedania dyfer 3.23 ze szpera w idealnym stanie ( z mojego samochodu - do zmienilem skrzynie na manuala i musiałem wymienic dyfer )

Opublikowano

xsilver - nie zgodze się z Toba - po pierwsze - vmax dla 730 V8 manual / automat jest identyczna 233 km/h - w testach obydwa modele uzyskały rowno 234 km/h

 

po drugie - touring w manualu tez miał 3.23 - zresztą tak jest w cytacie , który przytoczyłes. przed zmianami touring w automacie miał 3.46 , sedan 4.10 , a manuale ( sedan i touring) - 3,73

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano (edytowane)

odświeże ten stary temat gdyż miałem okazję sprawdzić jak idzie maszynka na wyższych biegach na A4. gdy jechałem na 5 biegu przy prędkości 180obrotomierz wskazywał 3500obr przy 200 -4000orb. na 4 biegu przy prędkości 210 nie osiągnąłem obrotów max.

http://img125.imageshack.us/my.php?image=0602181101229rb.jpg

wyniki co najmniej dziwne biorąc pod uwagę fakt, że instrukcja przewidujw V max 225 dla automatu.a tak przy okazji xsilver nawiązując do naszej wsześniejszej rozmowy o atuomatach czy mógłbyś mi powiedzieć czy w skrzyni 5FP18 jest jakaś miarka poziomu oleju, a jeśli tak to gdzie go znajdę. wózzek '95r.

Edytowane przez promarco
Opublikowano
odświeże ten stary temat gdyż miałem okazję sprawdzić jak idzie maszynka na wyższych biegach na A4. gdy jechałem na 5 biegu przy prędkości 180obrotomierz wskazywał 3500obr przy 200 -4000orb. na 4 biegu przy prędkości 210 nie osiągnąłem obrotów max.

wyniki co najmniej dziwne biorąc pod uwagę fakt, że instrukcja przewidujw V max 225 dla automatu.

a tak przy okazji xsilver nawiązując do naszej wsześniejszej rozmowy o atuomatach czy mógłbyś mi powiedzieć czy w skrzyni 5FP18 jest jakaś miarka poziomu oleju, a jeśli tak to gdzie go znajdę. wózzek '95r.

 

vmax - 225 ale rzeczywiste - a ty jechales 2xx ale licznikowe .....

 

nie ma miarki - jak pisal kolega sprawdza sie poziom przez korek wlewowy - odpalasz samochod i odkrecasz duzy spust ( na srobe chyba 17 - tzn na dozego imbusa ) - powinien wtedy przelewac sie olej - jezeli jest stan :mrgreen:

 

radze tego sobie pilnowac !!!! to bardzo wazna sprawa - te skrzynie sa bardzo wrazliwe na poziom oleju ....

 

jak masz jeszcze jakies pytania to dawaj - mam w tym temacie doswiadczenie ... :cool2:

Opublikowano

a gdzie tą śrubę znajdę. jedyna którą znalazłem to imbus ale 6mm na tylnej ścianie skrzyni.

naczytałem się na forum na temat poziomu oleju i ewentualnych nastepstw niskiego stanu więc dla świętego spokoju chciałbym to sprawdzić.

jescze jedno pytanko czy skrzynia ma chłodzony olej? zauważyłem dwa przewody które z niej wychodzą i giną pod chłodnicą płynu chłodzącego.

drugie - gdzie jest umiejscowiony filtr ?

trzecie jak wlać olej w wypadku niskiego stanu?

wiem, że take rzeczy to w serwisie ale chciałbym mieć jakąś wiedzę na ten temat

Opublikowano

to co znalazles na imbus 6mm to jest korek spustowy - do spuszczania oleju ... a korek wlewowy/sprawdzania stanu jest obok tego - z tyłu miski wpuszczony do goru ( w takim wglebieniu ) - napewno znajdziesz ....

 

2-filtr jest w szkrzyni - zeby go wymienic trzeba sciagnac miske ....

 

3- chlodnic oleju skrzyni jest zintegrowana z chlodnica silnika

 

4-olej dolewasz tak - jak nie ma stanu - kupujesz odpowiedni olej , pod butelke podlanczasz wezyk , wezyk wkladasz do wleu ( tej sroby na imbus 17) i cisniesz butelke - i tak wlewasz ..... mozna sie tez bawic duza szczykawka :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.