Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Zwracam sie z nietypowa prosba. Ponizej zamieszczem wydruk z geometrii. Prosba jest taka zeby zinterpretowac te wyniki, na co moga wskazywac:wahacz, amortyzator. oczywiscie nalezy dodac, iz Zonce nie poszlo i miala stluczke, gdzie drugie auto uderzylo wlasnie w lewy przedni bok, a co za tym idzie cos sie przestawilo w lewym przednim kole....prosba ogromna, wiadomo, ze nikt nie jest jasnowidzem, ale moze macie jakies sugestie, na jakie uszkodzenia moga wskazywac te wyniki, czy jest w ogole szansa, ze mozna to skorygowac bez wymiany ,np wahacza czy amora.

 

http://imageshack.us/photo/my-images/856/geometria.jpg

 

Za wszystkie rady wielkie dzieki.

 

Pozdrawiam

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano
Skoro ktoś ci dał ten wydruk to powinien ci wyjaśnić oco tam chodzi. Jeżeli chodzi o przód w e46 konty pochylenia kół są nie regulowane tak jak kąty wyprzedzenia, reguluje się tyko zbieżność.jeżeli są różnice w koncie pochylenia koła i wyprzedzenia pomiędzy lewym aprawym a mieści się to w tolerancji to jest ok a jeśli nie to masz problem.powinno się zaczac od pomiaru punktów stałych karoserii jeżeli punkty stałe są ok przechodzi się do wymiany poszczególnych punktów zawieszena ale więcej ci nie pomogę bo nie mogę tego ocenić na odległopść
Darmowe Holowanie i samochód zastępczy garatis dla poszkodowanych w kolizji drogowej (Bezgotówkowo)
Opublikowano
Czyli wychodzi na to, z nie da sie tego wyregulowac i bedzie trzeba na pewno cos wymienic, np. wahacz albo przednie amory...??!!

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano
Skoro ktoś ci dał ten wydruk to powinien ci wyjaśnić oco tam chodzi. Jeżeli chodzi o przód w e46 konty pochylenia kół są nie regulowane tak jak kąty wyprzedzenia, reguluje się tyko zbieżność.

 

 

nie pisz głupot, że przód jest nieregulowany. Kąty są regulowane, ale nie mają wielkiej regulacji.

Generalnie masz kolego nie tak źle, różnice w minutach, więc w odniesieniu kilka milimetrów. Gdybyś miał różnice w stopniach to już duży problem. Na pewno jest do ustawienia.

poczytaj

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=69&t=155430&hilit=+geometria

sprzedam kierunkowskaz nr oem 63138370720 , przewód gumowy nr oem 11532247725 - dział giełda
Opublikowano

Czyli wychodziloby na to, ze moze sie okazac, ze ani wahach ani amor nie sa do wymiany tylko rozjechaly sie katy po uderzeniu i wszystko jest do wyregulowania.

 

Tak czy siak chcialem tylko wiedziec, bo glowna kwestia byla w tym, ze zastanawialem sie czy dac na naprawe bezgotowkowa czy wziac kase i robic na wlasna reke...

 

Reasumujac moze i by sie oplacalo wziac kase, ale jak sie pomysli ile trzeba sie nabiegac i co gorsze jak sie okaze, ze moze to nie tylko kwestia regulacji tylko cos do wymiany i na koncu wyjde na zero albo doloze:/

 

Daje na bezgotowke i niech robia na stan przed wypadkiem i nic mnie nie interesuje....

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano
ja bym brał kasę !!!! nie masz dużych szkód .... a to czego nie widać i tak Ci nie zrobią i będziesz latał na poprawki w końcu machniesz ręką i zrobisz za własną kasę ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Tomek, ja za to moge dostac max 2tys. Zeby zrobic wszystko bez szpachli i tak jak byc powinno to na pewno nie wyjdzie mniej jak 1000zl za blacherke i lakierowanie...jesli okaze sie ze wystarczy tylko wyregulowac geometrie to luz moze zostaloby z 800zl, ale jak sie okaze, ze jednak jest krzywy amor lub wahacz wtedy dochodzi kolejne 500zl. Jesli mam na tym wyjsc 300zl do przodu to nie wiem czy jest sens, chyba, ze moje wyliczenie jest troche za duze??

 

Tak na marginesie to jesli chodzi o uszkodzenia ( nie liczac mechaniki):

 

- przedni lewy blotnik do wymiany lub to dobrej naprawy ( jednak nie wierze w takie czary) plus lakierowanie, biorac pod uwage kupno orginalnego uzywanego blotnika, nie zamiennika - koszt ok. 500zl

 

- zderzak, moze nie duzo ale jest zarysowany i lekko zdeformowany - na upartego do podmalowania i nie wiem czy do wyprowadzenia - powiedzmy jakies 150zl - zakladajac, ze nie kupuje innego zderzaka

 

- kierunek potluczony,- zmienione na biale, wiec kupno dwoch - 70zł

 

- lampa przednia lewa, na pierwszy rzut oka niby ok, ale moze sie okazac, ze tez do wymiany, bo moze zle swiecic - powiedzmy jakies 200zl

 

- nadkole do wymiany - nie wiem ile kosztuje, liczmy za 100zl

 

Tak czy siak wychodzi juz ok 1000zl za sama blacharke i lakier nie mowiac o naprawie zawieszenia...

 

Tez myslalem, ze wezme kase, bo nie ukrywam, ze mialem nadzieje, ze cos zostanie, ale teraz coraz mniej jestem do tego przekonany, tym bardziej, ze nie jest to samochod do wyklepania mlotkiem i ma byc zrobiony jak nalezy...

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
jak nie chcesz zarobic to jedz do serwisu z zastrezeniem ze na org maja robic i bezgotowkowo, ubezpieczyciel bedzie to musial uwzglednic a jak cie aso bedzie wkurzac to im krwi napsujesz, i wczesniej powymyslasz i pouczepiasz sie tej geometri i ze na org czesci ma byc, niewazne wtedy z czyjego ubezpieczenia, tak mi sie wydaje - posrednie rozwiazanie, na ubezpieczeniu tez mozesz fure zastepcza dostac, w serwise maja napewno, a jak nie to mozna z wypozyczalni i fv za to

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.