Skocz do zawartości

WYCIERACZKI,SZYBY,LICZNIK NIVO GŁUPIEJE-POMOCY


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam nowych kolegów (jestem nowy na forum no i od dwóch miesięcy właścicielem BMW e39-1999r-2,8 benz-gaz). Witam wszystkich

 

Prośba o pomoc , może ktoś się już spotkał z moim problemem i może pomóc

Do czasu było wszystko w porządku i nie wiem czy wymiana elektromagnesu rozrusznika miała jakiś wpływ, jednak właśnie po tej wymianie przez elektryka-od razu kiedy wyjechałem z warsztatu przestały działać :wycieraczki, podnoszenie szyb, prędkościomierz, ekonomizer i zaczęło cały czas podczas jazdy włączać się nivo.

Być może to zbieg okoliczności. Wróciłem do elektryka który sprawdził wszystko przy rozruszniku i stwierdził że wszystkie podłączenia wokół są jak były i niczego nie mógł rozczepić Pojechałem na komputer i żadnych błędów nie ma. Wykazało jedynie usterkę złącza-z tego co dobrze pamiętam to nr 145, jednak ten co robił badanie komp. nie wiedział gdzie ono jest.

Dodam, że licznik i ekonomizer nie działają cały czas w czasie jazdy

otwieranie szyb i wycieraczki działają dopiero po ok 1min po włączeniu silnika

Nivo załancza się najczęściej na nierównościach

Wiem że już były podobne posty dotyczące prędkościomierza i ekonomizera jednak u mnie jeszcze parę rzeczy głupieje

Proszę więc o pomoc i z góry dzięki

Opublikowano
pewne na stówę elektryk nie odłączył klemy z akumulatora a niestety elektronika jest b. delikatna ,mógł jeszcze zakładać klemę przy przekręconej stacyjce ,to kolejny przykład żeby nie naprawiać samochodu u "kowala"oszczędzamy złotówki a wydajemy tysiące za błędy nieodpowiedzialnych fachowców
Opublikowano

Sprobuj odlaczyc akumulator na kilka godzin, moze pomoze, na pewno nie bedzie gorzej... :D

[...]mógł jeszcze zakładać klemę przy przekręconej stacyjce[...]

Pewno muzyki sluchal, dran... , akumulatora w ogole nie odlaczal... :duh:

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Opublikowano

Na komputerze nic nie wyszło

Dzwoniłem do serwisu, jednak wiadomo jaka odpowiedź: trzeba przyjechać i wymienimy co się zepsuło-zero sięgania pamięcią do podobnych przypadków

Że dociekliwy jestem znalazłem na forum warsztat zajmujący się BMW w Wejherowie który cieszy się bdb znajomością tej marki. Opisałem elektromechanikowi problem a on zapytał:"czy elektromagnes który został wymieniony był dopasowany po modelu do Pana samochodu?"

No jak bym w ryja dostał, bo elektromagnes elektryk założył boscha, jednak uniwersalny od VW (mówił że będzie grało-taki tylko dostępny był od ręki)

Gość z warsztatu w Wejherowie powiedział, że na 100 procent wina to nie taki elektromagnes.

Mam zamówiony już taki jaki powinien być od mojego modelu i w środę idzie do wymiany-zobaczymy czy wszystko dojdzie do normy. Wierzyć mi się nie chce , ale sprawdzić muszę-fortuny nie kosztuje. O efektach napiszę. Jeżeli będzie to, to znowu będziemy wiedzieć coś więcej o naszych maszynkach

Opublikowano
A co ma piernik do wiatraka (oprócz 7 liter) :?: Ja obstawiam że jakiś moduł dostał po dupie ale warto zacząć od sprawdzenia bezpieczników oraz przewodów, mam na myśli masy do silnika (nie wiadomo co on tam odkręcał-może silnik wyjmował do rozrusznika :D) i przewody do rozrusznika. Daj znać co i jak :)
"Jeżeli nie potrafisz czegoś prosto wyjaśnić - to znaczy, że niewystarczająco to rozumiesz"
Opublikowano

elektromagnes ma prąd tylko w chwili kręcęnia rozrusznika więc też jestem ciekaw co będzie po wymianie na ori

może nawet lakier będzie się lepiej błyszczał ...

Opublikowano
elektromagnes ma prąd tylko w chwili kręcęnia rozrusznika więc też jestem ciekaw co będzie po wymianie na ori

może nawet lakier będzie się lepiej błyszczał ...

Stopień sprężania także może ulec zwiększeniu :P

"Jeżeli nie potrafisz czegoś prosto wyjaśnić - to znaczy, że niewystarczająco to rozumiesz"
Opublikowano

A więc koledzy i ci którzy próbowali szydzić :evil: -żarcik, wiem że każdy się tu uczy. i chce dowiedzieć więcej na temat naszych zabawek

Właśnie przyczyną był elektromagnes- brawo dla mechanika P. Tomka z WFK w Wejherowie który mi pomógł

Po wymianie elektromagnesu rozrusznika na taki jaki powinien być wszystko wróciło-wszystko działa :shock: Też się zdziwiłem

Kiedy oglądaliśmy z elektrykiem ten oryginalny w porównaniu z tym który był założony tj. uniwersalny od VW to od BMW ma zmostkowane dwa wyjścia (masa) które nawet

po odpaleniu samochodu mają przejście. W tym VW nie było mostka -no i oto przyczyna

Opublikowano

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

 

człowiek się uczy całe życie :)

"Jeżeli nie potrafisz czegoś prosto wyjaśnić - to znaczy, że niewystarczająco to rozumiesz"
Opublikowano
A więc koledzy i ci którzy próbowali szydzić :evil: -żarcik, wiem że każdy się tu uczy. i chce dowiedzieć więcej na temat naszych zabawek

Właśnie przyczyną był elektromagnes- brawo dla mechanika P. Tomka z WFK w Wejherowie który mi pomógł

Po wymianie elektromagnesu rozrusznika na taki jaki powinien być wszystko wróciło-wszystko działa :shock: Też się zdziwiłem

Kiedy oglądaliśmy z elektrykiem ten oryginalny w porównaniu z tym który był założony tj. uniwersalny od VW to od BMW ma zmostkowane dwa wyjścia (masa) które nawet

po odpaleniu samochodu mają przejście. W tym VW nie było mostka -no i oto przyczyna

czyli jak by był uniwersalny ale odpowiedni do modelu to też by było OK

no to super że zadziałało

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.