Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam pytanie jak wyciągnąć coś z tego silnika 2.0 turbo diesel żeby szybciej reagował na gaz bo z miejśca pużno reaguje a gdy juz się rozpędzie to dostaje niezłego kopa wiem ze 2.0 to nie odrzutowiec ale coś może da rade ?

 

możę erg zapchane ? albo cos zepsute ?

 

turbo po regeneracji w warsztacie "niby dodali koni" 4 konie na turbo

 

czyli aktualnie ma 140

 

dodam że to touring ale powiem szczeże to passat 1,9 tdi może lepij by poszedł z miejsca o tej bemki

Pozdrawiam adadus


Przepraszam za błędy w szczególności Admina

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zrób moda i dojdzie kilka koni oraz troche momentu . Ja zrobilem i naprawde czuć różnicę zwlaszcza moment podskoczyl do 350nm. A z tym passatem to pewnie masz racje , tylnionapendowce maja spore straty mocy :(
Opublikowano
Na bmw-sport i bmw-diesel jest user roger-nysa. Pocztaj jego posty. Zacznij od podpiecia pod kompa i live data. Ja bym zasugerowal czyszczenie przeplywomierza, egr i wyciagniecie klapek w kolektorze o ile w Twoim modelu takowe wystepuja. W te +4 konie to bym nie wierzyl. Dobry chip zalatwi sprawe ,ale pamietaj ze pompa w tym silniku nie nalezy do zbyt trwalych- wiec nie przesadzalbym z przyrostem.
Opublikowano
wiesz o tym czy silnik trzyma wartości zadane przez ECU?? To jest najważniejsze! Jeśli jednostka jest sprawna to jedynym sposobem jest "zmodzenie" softu... tylko u kogoś kto się na tym zna, a nie jakieś tanie g ó w n i a n e wsady z niepewnego źródła.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A z tym passatem to pewnie masz racje , tylnionapendowce maja spore straty mocy :(

 

Genialna teoria. Możesz ją rozszerzyć? :)

Opublikowano
A z tym passatem to pewnie masz racje , tylnionapendowce maja spore straty mocy :(

Z tymi stratami to Cię chyba deczko poniosło bo nawet jeśli brać bezwładność wału napędowego to nie są to wartości, któe by aż tak odczuwalnie spowalniały auto. W ramach kontry - tylny napęd lepiej przenosi moc na asfalt niż przedni.

Żeby nie zbaczać z tematu i dywagować co jest lepsze to napiszę, że tu nie chodzi o stratę a głównie o to, że silniki ze skrzyniami biegów w VAGowskich dieslach są zupełnie inaczej zestrojone. Brat miał 2 Paski 1.9TDI - pierwszy 110KM, drugi 130KM. One lepiej zbierają się od dołu ale potem mocno brakuje im mocy. Jedynka w tych Passatach to była masakra - tam się tylko lekko ruszyło i zaraz trzeba było wbijać już 2-kę. Jak patrzę u siebie (fakt, że może nie do końca idealne porównanie bo u mnie silnik 2.5D) to jedynka jest znacznie dłuższa i - jak na diesla - można na niej trochę pociągnąć od startu.

Pzdr.

Opublikowano

Po pierwsze to powinieneś sprawdzić auto na komputerze.

Po drugie czy jesteś pewny że dobrze zregenerowali ci turbo i ustawili sztangę ?

Po trzecie jaką masz przeływkę starą (314) czy nową (527), wymiana na nową i adaptacja daje bardzo odczuwalne wrażenie na plus.

Po czwarte czy twoje auto trzyma serię ? Czy rzeczywiście masz moc z która auto wyjechało z fabryki.

 

Co do porównywania z pasatem to przede wszystkim masa się liczy a po drugie to skrzynie biegów są inne. Odczuwanie przyspieszenia jest bardzo subiektywne. Posprawdzaj sobie cyferki a wszystko będzie jasne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.