Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
To zależy czego oczekujesz od urządzenia?

Jeśli chcesz kupować to polecam wersję z androidem na pokładzie.

Ja mam wersje v5 z win ce6.

a Co daje mi ten "android" ? szczerze mówiąc nie znam się na tym :roll:

Czego oczekuję hm.... żeby odświeżyć wnętrze. Czy w każdym tym urządzeniu jest możliwość ustawienia tego napisu bmw przy włączeniu zapłonu jak się radio uruchamia?

Opublikowano
Czy w każdym tym urządzeniu jest możliwość ustawienia tego napisu bmw przy włączeniu zapłonu jak się radio uruchamia?

tego napisu sie nie ustawia on jest już wgrany w nowych modelach

Opublikowano
mam takie samo radyjko 3 miesięczne chce 2100zł , sprzedałem auto i radio zostało i jeszcze koła 19 za kola 2700zł

A jak ogólnie spisywał Ci się ten sprzęt kolego? navi , filmy , sterowanie z kierownicy chodziło?

Opublikowano
jeszcze go mam jak byś chciał kupić ,ogólnie radyjko jest fajne masz wszystko w jednym nawigacja ,filmy, nawet mozesz zdjecia oglądać nie ma co pisać wypas, sterowanie z kierownicy też działa.
Opublikowano
Szkoda, że na raty bo na E-bayu można kupić z Anglii prawie 1000 zł taniej niż na Alledrogo. Jeśli ktoś ma dobrego znajomego na wyspach to i za przesyłkę może być dużo taniej :D. Może firma inna niż Dynavin, ale bez większej różnicy ( też chińskie :P).
Opublikowano
Opublikowano
szkoda że to też WinCE... ten Dynavin z androidem wygląda ciekawie... IMO dużo lepszy jakościowo system i soft. no i Dynavin wygląda bardziej "oemowo".
Opublikowano
Mi się też najbardziej z tego podoba Dynavin ( i też z tych samych względów) ale załozyciel postu przede wszystkim swoje otoczenie chce "tuningować" :D. Niestety Dynavin jest droższy ...
Opublikowano
Nie chce tuningować! po prostu che navi zbliżoną do oryginału kolego. A DYNAVIN wygląda zdecydowanie najlepiej;)
Opublikowano
dynavin kiedyś był tańszy, a przy cenie prawie 3000zł to już można myśleć o dokładce oryginalnej navi...
Opublikowano