Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Was.

Możecie mi doradzić zauważyłem że moje wisko chodzi prawie cały czas. Temperatura silnika jest w porządku (wskazówka w pionie). Jednak martwi mnie to że pracujące wisko nie zależnie czy to jest jazda w mieście czy też poza.

Słyszę że czasami chodzi wolniej (mniejszy hałas ) a przy szybszej jeździe poza miastem potrafi się wyłączyć. Jednak tylko po przejechaniu dłuższego odcinka.

Zastanawiam się czy może któryś z wentylatorów nie chodzi. Czy też nadszedł moment na wymianę wiska.

Poradźcie.

Maciej

Opublikowano
z tego co mowisz wisko dobrze dziala.Wentylator ten ktory masz za chlodnica to chodzi caly czas zalezy od temperatury silnika raz mocniej raz wolniej, a ten co jest przed chlodnica jest od klimy i czasami wspomaga uklad chlodzenia.
Opublikowano
Jeżeli chodzi o jazdę w mieście to wydaje mi się że wszystko jest w porządku. Ale czemu poza miastem potrafi się włączyć np jak przejżdżam wolniej jakieś miasto. Nie chcę grzebać jak nie muszę. Wolę się dopytać.
Opublikowano
No spoko temp. w normie czyli układ chłodzenia działa w normie :) i jak należy. Wisko będzie się zawsze troszkę kręciło, na trasie pęd powietrza jest wystarczający i dlatego nie chodzi - popatrz auta z elektrycznymi wentylatorami te załączają się co jakiś czas więc dlaczego wisko miałoby ryczeć non-stop. Wentylator od klimy wspomaga układ szczególnie w upały i przy wolnej jeżdzie kiedy wisco nie mając odpowiedniej prędkości nie jest w stanie schłodzić silnika. Mi w mieście załącza przy jeżdzie przez jakieś korki dziwne w konkretne upały. Może dlatego e39 jest bodajże ostatnim modelem w wiskozą niech mnie ktoś poprawi ale już e46 ma tylko elektryczny chyba wentylator.
Opublikowano
Ja mam to samo w swojej 530iA i strasznie mnie to wnerwia, te wisko to jednak kiepski wynalazek bo zabiera dużo mocy silnikowi. A co u Ciebie siedzi pod maską?
"Jeżeli nie potrafisz czegoś prosto wyjaśnić - to znaczy, że niewystarczająco to rozumiesz"
Opublikowano
Moim zdaniem wisko masz wporządku na 99% obstawiam wina leży po stronie chłodnicy morze być zabita ( chodzi w optymalnej temp jeszcze nie na tyle aby sę przegrzewał ale to ostatni dzwonek) ja w moiej e39 wymieniłem chłodnice wisko załancza sie żadko o ile jeżdże normalnie bo jak przełoje furke to chuczy ja ci tu dam
Darmowe Holowanie i samochód zastępczy garatis dla poszkodowanych w kolizji drogowej (Bezgotówkowo)
  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.