Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, koledzy mam mały problem, co prawda auto odpala za każdym razem ale jak dla mnie za długo trzeba kręcić, czasami odpali momentalnie czasami trzeba pokręcić z 5,10 sekund a czasami dopiero za 2,3 podejściem zapali :? co to może być?/ pompa paliwa, regulator ciśnienia nie trzyma?? Dodam ze jak odpali to chodzi normalnie, nie faluje, nie prycha, ciągnie bez problemu... I nie mam LPG... Z góry dziękuje za wszelkie odp.
Opublikowano
sprawdzałeś... świece, kable, kopułkę, palec...?

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Opublikowano
Z racji tego ze od niedawna ma takie dolegliwośći to jedyne co zrobiłem póki co to zmieniłem filtr paliwa, co moim zdaniem poprawiło pracę silnika.. Co do reszty nie dotykałem bo szczerze mówiąc nie wiedziałem od czego zacząć...możesz kolego napisać jak sprawdzić te elementy które wymieniłeś?? świece to wiem ale reszta??
Opublikowano
no trza rozkręcić :) sprawdzić czy kopułka nie jest przysmolona zbytnio i czy palec działa jak należy :)

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Opublikowano
Z rozkręceniem nie będzie problemu tylko właśnie chodziło mi o to jak sprawdzić czy to jest dobre czy już nie :D bo to tak wygląda jak by paliwa nie było kreci, kręci i nic :cry: możliwe by ten regulator ciśnienia paliwa był walnięty??ewentualnie jakiś wężyk od niego i paliwo się cofa po zgaszeniu auta??
Opublikowano
jak już to regulator napięcia w alternatorze o ile jest bosch :) może powodować jeszcze zgryz.

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Opublikowano
Hmm... jak z roboty wyjdę dziś to zaczynam działać, i w weekend może coś wymyśle bo głupio tak przy ludziach jak BMW nie chce odpalić :mad2:
Opublikowano
miałem podobny przypadek u siebie, wstyd na całego :D

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Opublikowano
regulator ciśnienia paliwa łatwo sprawdzić, zapalasz silnik, gasisz, czekasz jakieś 10-15 min i zdejmujesz przewód idący do listwy z wtryskiwaczami, jak nie ma ciśnienia w przewodzie to regulator do wymiany
Opublikowano
regulator ciśnienia paliwa łatwo sprawdzić, zapalasz silnik, gasisz, czekasz jakieś 10-15 min i zdejmujesz przewód idący do listwy z wtryskiwaczami, jak nie ma ciśnienia w przewodzie to regulator do wymiany

 

Bardzo łatwy i prosty sposób sprawdzania regulatora. Dzięki!!

Uzależniony od 325iC

Zakochany w żonie

.....ja też jeżdżę E30 z wyboru!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.