Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzisiaj sobie zrobiłem dobrze. :(

 

Wziąłem akumulator do ładowania (wcześniej zamknąłem centralnym zamkiem drzwi). Zatrzasnąłem prawe tylne drzwi i...

 

Chciałem otowrzyć autko i kiszka. Nie da się.

 

Znalazłem na forum metodę na "podniesioną" klamkę w drzwiach

ale to u mnie nie działa... Będę musiał podłączyć fazę do autka.

 

Jak ktoś zna sposób na otwarcie maski w E32 nich podeśle mi na

priva. Jak maska pójdzie w górę to sobie poradzę.

pozdrawiam

Marek

E32 750 V12 r. 91

Opel Senator B 3.0 24V

Omega 3000

Jeep Cherokee 4.0

Jeep ZJ 5.2

http://img129.imageshack.us/img129/2398/bmwe327501uv3.th.jpg

Opublikowano

Hi hi hi .......skąd ja to znam :D

 

Otwórz kluczykiem bagażnik i na lampkę oświetlającą bagażnik pod podszybiem na biało-czerwony przewód podaj plus z drugiego akumulatora, a minus przytknij gdzieś do masy i w tym momencie możesz otworzyć centralnym zamkiem.

Tylko pamiętaj otworzyć i nic więcej :D - jak będziesz chciał załączyć zapłon to na włożonym już akumulatorze w swoje miejsce. :D

Opublikowano
metoda na podniesiaona kalmke działa w kazdym bmw - ale od strony pasażera :!: sproboj jeszcze raz - powinno sie udac - tez miałem ten problem kiedys :mad2:

 

 

prawa wkładka też ucierpiała (jakiś złodziej kręcił śrubokrętem)

rozwalił mi prawą stronę i bagażnik

pozdrawiam

Marek

E32 750 V12 r. 91

Opel Senator B 3.0 24V

Omega 3000

Jeep Cherokee 4.0

Jeep ZJ 5.2

http://img129.imageshack.us/img129/2398/bmwe327501uv3.th.jpg

Opublikowano
Napisałem Ci na priv, bo tu gdybym umieścił ta poradę, to mogłaby sie zacząc fala znikających częsci pod maską, a może i całych silników :norty:

 

Dzięki, będę próbował w następną sobotę. Stoję pod gołym niebem i

już ciemno się robi. W tygodniu tez z pracy wracam późno.

Dam cynę czy pójdzie.

 

Problem w tym, że stoję przodem auta blisko ściany. Tak na styk

i nie mam spokojnego dojścia do maski. Auto na "P"

przepchać się nie da...

 

Ale fajnie się zrobiło. :)

pozdrawiam

Marek

E32 750 V12 r. 91

Opel Senator B 3.0 24V

Omega 3000

Jeep Cherokee 4.0

Jeep ZJ 5.2

http://img129.imageshack.us/img129/2398/bmwe327501uv3.th.jpg

Opublikowano
To dźwignij na żabce tył auta, dźwigając pod dyfrem i przepchnij do tyłu :D

 

Będzie trzeba tak zrobić...

Niby banalny problem a jest przy tym grzebania.

Planuję jeszcze looknąć, czy się nie da od dołu do rozrusznika

podpiąć +

Jak to nie pójdzie to autko do tyłu i walka z maską.

pozdrawiam

Marek

E32 750 V12 r. 91

Opel Senator B 3.0 24V

Omega 3000

Jeep Cherokee 4.0

Jeep ZJ 5.2

http://img129.imageshack.us/img129/2398/bmwe327501uv3.th.jpg

Opublikowano

Problem byl jak w temacie ... padl akumulator.

 

aczkolwiek jak sie nie czyta i robi, a potem mysli...

 

No coz wstyd sie przyznac, ale po otwarciu bagaznika i podlaczenia sie do kostki od silownika zamykania klapki paliwa plusiekiem z drugiego akumulatora byl dym z kabli.

Dalej bylo podlaczenie sie do czerwonego kaba w kostce od silownika zamka klapy zapalilo sie swiatlo pyknely silowniki i op probie przekrecenia kluczyka zgaslo wszystko ...

 

po malym wlamaniu przez otwor na narty silnik i swiatlo w srodku dziala, ale zamki sa zblokowane totalnie.

 

bezpieczniki wszystkie cale- i pod maska i pod kanapa.

 

Pytanie moje brzmi co popsulem i jak to sprawdzic?? przekaznik czy sterownik i ktory to jest bo mam pod kanapą z tyłu dwa duze czarne sterowniki i 3 albo cztery przekazniki??

 

Pomocy!!

 

pzdr

Opublikowano

Dlatego dobrze jest puscic gdzies w znanym sobie miejscu zaizolowany kabel (+) tak aby w przypadku gdy nie majac sprawnych zamkow moc podladowac akumulator i otworzyc drzwi.

W swoim aucie mam tylko dwoje drzwi, brak zamka od strony pasazera, od strony kierowcy mam zaslepiony aby zaden zlodziej sie juz wiecej do niego nie dobral, klapa bagaznika jest elektrycznie otwierana. Dlatego w przodnim blotniku w miejscu gdzie jest latwowyjmowalny "sidemarker" mam dolaczony zaizolowany kabel do ktorego w przypadku gdy akumulator rozladuje sie bede mogl podlaczyc prostownik aby podladowac akumulator. Oczywiscie kabel jest odpowiednio gruby (12 gauges, dlugosc 40cm) podlaczony do terminala wewnatrz komory silnika.

Opublikowano
Dlatego dobrze jest puscic gdzies w znanym sobie miejscu zaizolowany kabel (+) tak aby w przypadku gdy nie majac sprawnych zamkow moc podladowac akumulator

 

To bedzie następna rzecz jaką zrobię w aucie... na bank.

Prosto szybko i na temat.

pozdrawiam

Marek

E32 750 V12 r. 91

Opel Senator B 3.0 24V

Omega 3000

Jeep Cherokee 4.0

Jeep ZJ 5.2

http://img129.imageshack.us/img129/2398/bmwe327501uv3.th.jpg

Opublikowano

No rady sa dobre, taki przwod to zlota sprawa :] daje slowo ze go gdzies wyprowadze ...

 

tylko jak ozywic teraz zamki? Ktory to jest sterownik?

czy ktos zna magika na terenie warszawy ktory potrafilby to ruszyc?

 

pzdr

Opublikowano

Dzisiaj zabrałem się do otwierania auta.

 

1.

metoda na otwarcie maski nie poszła... trzeba chociaż raz widzieć

przy otwartej masce jak działa zamek... + trzeba troszeczkę

osłony reflektora przygotować (więcej nie będę zdradzał na forum)

 

2.

Zostało mi dostarczenie napięcia do autka (niemożliwość otwarcia bagarznika).

 

Bierzemy lewarek, podnosimy prawy przód do góry by móc wejść

pod auto od przodu (na leżąco). Przygotować akumulator z 2 długimi przewodami.

Jeden na masę, drugi + do przedłużki (około 30 cm) owinąć plastrem na końcu. Stworzyć punkt, za pomocą którego da się przytknąć fazę.

Wkłądamy przedłużkę iędzy wydech a podłużnicę,

dotykamy przewodem + do złącza + na przedniej grodzi.

Potrzbna lampka by dostrzec i dotknąć to miejsce.

 

Druga osob w tym czasie otwiera drzwi.

 

ps. + na rozruszniku nie udało się dojść, osłona aluminiowo-azbestowa

uniemożliwiła zrobienie tego na rozruszniku.

 

I to tyle...

pozdrawiam

Marek

E32 750 V12 r. 91

Opel Senator B 3.0 24V

Omega 3000

Jeep Cherokee 4.0

Jeep ZJ 5.2

http://img129.imageshack.us/img129/2398/bmwe327501uv3.th.jpg

Opublikowano
to Wy nie macie takiego metalowego kluczyka :?: :worried: , ja mam i kiedys jak mialem wlasnie problem z rozladowanym aku to otworzylem nim bez problemu :wink: tak jak normalnym kluczykiem
BMW nie dla idiotów :naughty: :diabel_smiech: , LPG :naughty:
Opublikowano

no i wyszlo ...

 

polecam sposob z wyciagnieciem sobie plusika w sobie znanym miejscu .... lub inne mechaniczne :)

 

kombinowanie z podlaczaniem pradu do wtyczek w bagazniku zakoniczyl sie ..... spalonymi wszystkimi silownikami :( i pruciem drzwi z tapicerki.

 

silowniki stoja jak zamurowane i wymagaja wymiany

 

pzdr

Opublikowano

ROzmontowalem teoretycznie spalony silownik, i ku mojemu zaskoczeniu ...

ramie przytrzymywal rygiel sterowny drugim malym silniczkiem na krzywce ...

 

po cofnieciu blokadki silownik dziala ?!?!?!?!

 

czy ktos wie jak i czy wogule sie da, rozryglowac pozostale zdjete juz z samochodu bez ciecia obudowy????

 

 

pzdr

Opublikowano
Można próbować postukać lekko siłownikiem kilka razy sprawdzając czy już się ruszył, ale poprzez otwarcie drzwi centralnym również powinno się rozryglować

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.