Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam problem z odczytem temperatury silnika ,mianowicie czasami jest tak ,że cały dzień jest ok, a czasem pokazuje temperaturę na czerwonym polu,jednak auto się nie przegrzewa,po zgaszeniu i ponownym włączeniu zapłonu wskazówka temp. zachowuje sie prawidłowo.
Opublikowano

Pytanie, czy tak się dzieje podczas szybkiej jazdy czy bez znaczenia? No i czy chłodnica drożna, czy powrót w zbiorniczku jest. Jeśli nie ma to związku z jazdą czy faktycznym przegrzewaniem silnika, zapewne problem w zegarach lub czujniku temperatury. Podpinałeś pod diagnostykę? Manualnie najłatwiej sprawdzić odpinając termostat - silnika bez termostatu nie zagrzejesz (przy drożnym układzie chłodzenia oczywiście), jeśli wskazówka będzie się wychylać bardziej niż ok. 1/3 znaczy się że raczej coś jest nie tak z zegarami lub czujnikiem, a nie z silnikiem. Sprawdź też, czy izolacja na przewodach czujnika nie jest uszkodzona, wtedy też wskazania głupieją.

 

Pozdrawiam.

siudek siudkowski


Było Mercedresa Wziąć... ;]

http://bmw-diesel.pl

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam, mam ten sam problem ,na pewno nie jest to problem tempertury silnika,wskazówka przesówa sie na czerwone tylko podczas pracy ,wystarczy zgasić silnik na sekundę i jest ok,oczywiście na samym zapłonie nic złego się nie dzieje.Możliwe że coś jest nie tak z elektryką. Jutro podmienię cały licznik.Jak rozwiążesz problem to daj znać.
Opublikowano

...kolego, masz ten sam problem bo to TWÓJ post jest u góry, a ja Tobie odpowiadałem. :D Oj długi weekend działa pozytywnie. Myślę, że warto skorzystać z informacji, które napisałem, gdyż już takie sytuacje były przerabiane.

 

Pozdrawiam.

siudek siudkowski


Było Mercedresa Wziąć... ;]

http://bmw-diesel.pl

Opublikowano
no tak, w lato silnik sie grzeje, w zime nie dziala ogrzewanie. wystarczy czasami sprawdzic poziom plynu, a nie zakladac milion tematow...
Opublikowano

Kolego, tu poziom płynu akurat nie ma nic do rzeczy - przeczytaj jaki problem miał autor (ani ogrzewanie ani grzanie silnika - wskazania zegarów, przypadek znany, usterka elektryczna). Gdyby płynu było za mało, silnik by się zwyczajnie gotował i po wyłączeniu i włączeniu zapłonu sytuacja by się nie zmieniała, co jest oczywiste. Poza tym nie było mowy o żadnych problemach z ogrzewaniem w zimę. Wystarczy czasami też przeczytać, a nie odpowiadać z pamięci. ;]

 

Pozdrawiam.

siudek siudkowski


Było Mercedresa Wziąć... ;]

http://bmw-diesel.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.