Skocz do zawartości

E46 Porada - Uszkodzony błotnik


Rekomendowane odpowiedzi

Niestety kilka dni temu moje Malenstwo doznalo uszkodzenia błotnika przedniego, zderzaka i swiatła, jako że to moje ukochane wozidełko i jeszcze nigdy nie było naprawian lakierniczo i blacharsko potrzebuje porady co było by dla niego najlepsze ??

 

 

Co jest najważniejsze:

 

ŻEBY WYGLĄDAŁO I BYŁO ZROBIONE W JAKOŚCI FABRYCZNEJ TAK ABY NIE MOZNA BYŁO SPRAWDZIC ŻE BYŁ WYMIENIANY BŁOTNIK. GRUBOSC LAKIERU I JAKOSC MALOWANIA FABRYCZNA.

 

 

Opcje:

 

1. Robie wycene w domu i sam kupuje błotnik uzywany ale w kolorze auta zeby odrazu mozna było założyć, i wymieniam uszkodzone elementy na własna reke.

 

2. Ide do serwisu BMW mojego znajomego ktory obiecuje ze wstawi nowy błotnik i pomaluje go "pod czujnik" lakieru ze wlasciwie grubosc lakieru bedzie fabryczna. Mam fakture na naprawe z BMW. ale sam nie wiem czy to mozliwe z tym robieniem pod czujnik :( ??

 

3. Ide do Obcego serwisu BMW

 

 

Auto mam w pelni ubezpieczone

 

I BADZ TU CZLOWIEKU MADRY I SIE ZDECYDUJ.

 

 

Moze ktos sie znam i by mi cos doradził.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla mnie opcja 2. zrób zdjecia przed i po zeby później pokazać dla kupującego ze była to niegroźna stłuczka - zawsze zapunktujesz za uczciwość :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ŻEBY WYGLĄDAŁO I BYŁO ZROBIONE W JAKOŚCI FABRYCZNEJ TAK ABY NIE MOZNA BYŁO SPRAWDZIC ŻE BYŁ WYMIENIANY BŁOTNIK. GRUBOSC LAKIERU I JAKOSC MALOWANIA FABRYCZNA.

 

ja proponuję przestać się spinać i błotnik albo wymienić i pomalować, albo wyklepać i pomalować (zalezy jak bardzo wgnieciony). i tak już nie będzie tak jak fabryka i tak, cokolwiek byś nie zrobił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Firmy handlujące częściami z rozbitków na allegro.Wg mnie tylko przy wyjątkowym szczęściu znajdziesz błotnik gotowy do założenia. Zazwyczaj są jakieś rysy, obtarcia powstałe przy demontaż u i składowaniu etc. Trzeba będzie też spolerować błotnik oraz elementy przylegające.

 

Łatwiej będzie uzyskać poradę zakładając tylko jeden temat. Bo potem nie wiadomo, gdzie pisać i robi się śmietnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prościej, lepiej będzie kupić zdrowy błotnik i polakierować. "Ori" lakier w tym roczniku u nikogo nie będzie wzbudzał ekscytacji, ważne żeby było dobrze polakierowane. Zrób zdjęcia uszkodzeń dla ewentualnego w przyszłości kupca i tyle.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.