Skocz do zawartości

[INPA] 530d Ub operating hours


Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie mam programu do podpięcia.Ale analizując twoje wyniki i biorąc pod uwagę jak ja jeżdżę do pracy i z wychodzi mi średnio ok 60-70 km/h(polskie warunki),wychodzi na to,że przebieg powinien wahać się w granicach 294-343 tk(nie biorąc pod uwagę pracy silnika na postoju,korki itd).Myślę, że twój przebieg może byc jak najbardziej poprawny/prawdziwy.
ec2Wze6.jpg
Opublikowano

Jak ostatnio - jakieś 2 tygodnie temu podpiąłem pod INPĘ to u mnie przy przebiegu 250 tys km miałem coś około 4100 godzin. Nie wiem jakie jest RZECZYWISTE odniesienie do tego bo niby na forum się pisuje, że przelicznik jest 1 godzina to 100km. Czyli licząc w tak dużym uproszczeniu u mnie zamiast przebiegu 250 tys jest 410 tys. Ciekaw jestem tylko jakie to ma odniesienie skoro ja dość często potrafię w korkach utknąć we Wrocławiu i powrót do domu zajmuje mi około godzinę a jest to całe 5,8 km - przez te prawie 3 lata jak już jeżdżę swoją Betą to przekłamanie jest już spore. W związku z tym założenie, że w ciągu godziny robi się 100km leci na pysk. Dlatego ja w ogóle nie przeliczam tych godzin przepracowanych na km bo w naszych warunkach to się mija totalnie z celem. Owszem - gdyby to auto jeździło cały czas po autostradach gdzie wyjeżdżam i w ciągu tej godziny jestem w stanie bez żadnych przeszkód przejechać te 100km to może i jakieś bardzo ogólne przybliżenie przebiegu by z tego wychodziło. A tak to sobie można to włożyć między wróżby...

 

U Ciebie ar_w uśredniony przelicznik według przebiegu i stanu wychodzi 1 godzina to 61,83 km.

U mnie przy takim obliczeniu wychodzi to 60,97 km czyli można powiedzieć, że dość zbliżone wartości.

 

Sądzę, że jeśli już ktoś chce to przeliczać to dla Polski raczej powinno się brać coś właśnie bliższego 60km na jedną godzinę przepracowaną. Dla lepszego obrazu trzeba by dotrzeć do kogoś, kto ma auto kupione w salonie w Polsce, pewny przebieg i wtedy poprzez INPĘ sprawdzić jak to wygląda - byłby to wynik bardzo miarodajny dla polskich warunków użytkowania auta. Podejrzewam, że my - posiadając auta ściągnięte z Niemiec (więcej przelotów po autostradach) - mamy te wskaźniki około 61 km/1h i tak jeszcze zawyżone trochę względem polski.

Pzdr.

Opublikowano
W mojej bu-bu 2 tyg temu miałem 2655 godz. i przebieg 178000km.Więc dzieląc te wartosci wyszło 67.06km/h.Także ja też obstawiem ze macie wartosci orginalne.Moja bunia wcześniej smigała wiecej po szybkich trasach,ale od 2 lat widzi powolniejsze,krete i postojowe(korki) drogi.Ja mam 100% ori przebieg,biorąc pod uwage że moja wartość jest tylko troszke wyższa od waszej(powód- pewnie drogi śmielsze)to macie nie kręcone nic.Manolito77 dobrze podwazył to przeliczenie 1h./100km jaden bzdet(w eksploatacji przeciętnych kierowców),argumentuje to w taki sposób--miałem dwie pełne trasy do/z polski 3300km i czas poświęcony na jazde autostradami ES,francuskimi mieszanymi drogami,niemeckimi autobanami,polska A4(tylko) waha się w granicach 36-39godz.Także 3300/38h==85km/h-- zobaczcie,PL tylko A4,Niemcy tylko A4,A?, Francja mieszanka dróg(na A nie pogonisz) i ES 700km autostrada+lokalne.Całość zero PIESZCZENIA jazda na ile przepisy pozwalają+troche od siebie :twisted: ,tylko D ostro, a wynik sredniej nie powala.85-87km/h.POzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.