Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam,po niedawnej wymianie pompy,wszystko było ok ale jakiś czas temu zaczęła strasznie wyć (jakby ktoś z tyłu odkurzaczem samochodowym odkurzał) no i dzisiaj pompka zdechła pojechałem kupiłem drugą i ok wiec zacieszam :D a tu nagle zgasła i nie mogłem już odpalić,wyciągnąłem pompke a tam w zbiorniku sucho :roll: zgłupiałem odkręciłem z drugiej strony gdzie jest przelewowa a tam paliwa full po kombinacjach z przelaniem paliwa wstawiłem pompkę odpaliłem,znowu ok, zrobiłem rundkę przez miasto i zaczęło wyć i szarpać jakby paliwa nie dostawała.Dojeżdzam do świateł wyje ruszam ,poszarpie trochę i przestaje wyć,co to może być ?moim zdaniem ten przelew coś szwankuje,podpowiedzcie jestem na właściwym tropie ?
Opublikowano
nie wiem jak jest u ciebie ale ja mam chyba jedną pompkę z prawej strony i to ona przelewa paliwo między zbiornikiem prawym a lewym i podaje póżniej do przodu
Opublikowano
no i masz dzisiaj znowu mnie ściągali bo becia zgasła :( i trafił się gościu w e36 podciągnął mnie kawałek pod cpn i po wymianie zdań stwierdził,że ma w 7ce to samo poniżej 20 litrów gaśnie powiedział,że wina leży w zawieszających się pływakach,nie przelewa z komory do komory :shock: co wy na to ? jest jakieś rozwiązanie,czy zakup nowych mechanizmów z pływakami ?
Opublikowano

Z reguły kiedy auto gaśnie przy stanie 15-20 litrów paliwa w baku to na bank jest to wina padającej pompki w baku właśnie.

Pzdr.

Opublikowano
Kolego Manolito77 sprawa ma się tak ze dwa miesiące temu zdechła mi pompka paliwa w zbiorniku,kupiłem nową,co prawda nie Pierburga ale kosztowała mnie coś koło 300 pln,zrobiłem na niej trasę Gdańsk-Kraków-Gdańsk,trochę po Trójmieście wszystkiego jakieś 2500 km,w czwartek zdechła,(przypuszczam,że to przez te pływaki)wstawiłem następną 320 pln i znowu wyje !!!!!!! lewa komora zbiornika po odkręceniu tej klapki pod kanapą pełna pod korek a prawa tam gdzie pompa wyssana do dna,i obawiam się ,że ta pompka też zdechnie za chwilę i taki będzie finał :( :cry: nie przelewa mi z komory do komory i pompka wyje bo na sucho pracuje.
Opublikowano
witam,podzielę się z wami bo to co zobaczyłem dzisiaj,chyba rozwiąże problem przelewania paliwa z komory do komory,wyjącej pompki(bo już nie wyje) i słabej mocy .Filtr paliwa MIAŁ 14 LAT !!!!!!! Mam auto z lipca 97 i taka data była na filtrze wraz z znaczkiem bmw i numerem seryjnym :shock: !!!! nie mogłem uwierzyć !!! Autko zrobiło się żwawsze,pompa przestała wyć i zobaczymy co z przelewaniem z komór.
Opublikowano
witam ,miałem dać znać jak będzie więc nie czekając na nic wyjeździłem dzisiaj paliwo do rezerwy i wszystko ok,obym nie zapeszył,na moje oko to chyba ten przelew z komory do komory musi mieć też jakieś podciśnienie i wtedy dobrze przelewa ,a jak był taki zasyfiony filtr to nie było ciśnienia więc nie przelewało tak jak powinno. :duh: może ktoś potwierdzić czy dobrze rozumuje?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.