Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej koledzy....no i mnie sie przytrafiło tym razem. Podejrzewam że uszczelka poszła. Niestety temp wskoczyła mi na czerwone pole. Na autostradzie,zaraz się zatrzymałem. Woda się zleksza gotowała. Odkręciłem odpowietrznik i po kilku minutach uszło ciśnienie. Miałem wodę więc po jakimś czasie zaczołem uzupełniać wode w chłodnicy. Po odpowietrzeniu wsiadłem i pojechem.Myślałem że poprostu układ się zapowietrzył. Dziś pojechałem i znów podeszła mi wskazówka pod czerwone pole. Znów twarde węże i zaczęło wywalać wodę korkiem . Wróciłem do domu.Na szczęście miałem dużo wody w zapasie. Rozebrałem termostat,pomyślałem że może się zepsuł,ale okazał sie dobry po zalaniu go w gorącej wodzie. Założyłem wszystko bez termostatu. Zalałem wodę i się kawałek przewiozłem. I wężę twarde,odkręcam odpowietrznik i znów wywala powietrze. :( ,uzupełniłem więc wodę i obserwowałem odpowietrznik. Cały czas lecą bąbelki. Autko nie kopci nic a nic. Co o tym sądzicie.Nie odpowietrzam 1 raz więc raczej układ jest ok.Czy to wina uszczelki? Jeśli tak to jak to możliwe że nie kopci na biało,nie ma żadnej pary?

 

 

Znalazłem taki preparat:

 

http://cgi.ebay.co.uk/K-SEAL-CYLINDER-HEAD-GASKET-REPAIR-518-520-523-525-528-/280503848723?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item414f550f13

 

Może by uratowało sytuacje

http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano

Masło pod korkiem jest?

może w innym miejscu jest nieszczelność... przez chłodnice np.sprawdź olej kolor, podwójny stan na bagnecie oleju, czyli bagnet jest mokry od oleju i powyżej od płynu, gorzej pali albo mniej mocyy????

Opublikowano
Nic totalnie żadnej zmiany w pracy silnika ,olej czysty
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
To nie możliwe jakby szło do komory sapalania wsio to by nie odpalił... a jeśli w olej to byłby jak kawa cappucino taki brazowa mętny albo by sie nie wymieszało wgl. zalezy jaki płyn. Szukaj gdzie indziej oblukaj chłodnice i nagrzewnice wewnatrz, pod wykładzina czy nie jest mokro...po wezach w komorze silnika od tak by nie wyparowało... i lepiej nie jeźdzji jak sie grzeje szkoda silnika, musisz przejrzeć dokładnie, bankowo to nie uszczelka... a gaz masz ? moze gdzie koło parownika...
Opublikowano
No to jak wyjaśnisz zwiększające się ciśnienie w wężach? Jak obserwowałem odpowietrznik to po zalaniu do pełna wodą w odpowietrznika wydobywało się powietrze. Delikatnie ale ciągle
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
Jeśli mówisz o dużej ilości wody... to byś widział że kopci na biało, daje pare... duże ciśnienie? moze u źródła coś z pompa... w jakim czasie sie to działo? jesli idzie woda do silnika w dużych ilościach to nie ma mowy żeby tego nie było widać
Opublikowano
No właśnie.Jak odpowietrze. Zakręcam korek. Przejadę ok 1km i już pojawia się ciśnienie w układzie. Odpale ją na zimnym i zobacze czy pojawi się para .Nagram film
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
Przylukaj jeszcze bo to głupie ale realne moze korek byc zatkany bo powinien mieć odpowietrzenie i może sie ciśnienie robić i wypychac płyn pod opaskami węży...
Opublikowano
No to licho... można jednoznacznie stwierdzić, że to uszczelka, ale dla pewności neich sie ktoś jeszcze wypowie, sam bedziesz robił czy oddajesz auto? jak to tam z takimi uslugami jest drogo ściagaja?
Opublikowano
Sam będę robić bo sam z zamiłowania mechanikiem jestem ,więc spoko.
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano

Mam ochote na wykorzystanie tego preparatu co w pierwszym poście napisałem. Widać że wyciek jest niewielki,bo nie dymi jak szalony. Możliwe że by zatamowało przeciek :roll:

 

Chyba spróbuje. Będę pierwszym takim polakiem co tego dokonał mimo naszej natury niedowierzania :)

http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
Ostro kombinujesz ;D jak zadziała to sie pilnuj żeby nagłego przecieku nie było ;p bo naprawde szkoda silnika by było :)
Opublikowano
Ponoć jak zadziała to raz a porządnie. Niedawno ,w innej bmce miałem wyciek w chłodnicy przy termostacie.Plastik pękł co się zdzrza nachalnie w M52.Nie wierzyłem,ale wsypałem 2 saszetki i pomogło....juz nie cieknie,więc czemu miałbym nie spróbować i tym razem? To co tracę to ok 10 funtów :cool2: A nie mam zamiaru nigdzie jechać daleko dopuki nie zadziała :D.Jeżeli to pomoże to odrazu będzie widać bo węże nie będą puchły więc wystarczy że na postoju zaleje i silnik pochodzi do godziny wg instrukcji
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
oczywiście zrobisz jak chcesz, ale ja bym odradzał takie wynalazki, dawno dawno temu wlałem coś takiego do swojego auta, jak miałem drobny wyciek z chłodnicy, i po całej operacji chłodnicę miałem do wymiany, bo się zamuliła
Opublikowano
Czasem warto ryzykować,a jak mówie stać mnie na to ...hehe. Już gorzej być nie może :cool2:
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
tam musztarda to działa ale do pierwszej wiekszej temperatury :D są takie proszki i one naprawde działaja tato jak miał w posiadaniu wschodnia myśl techniczna- Tavria to zasypał czegoś takiego tylko to w takim kubeczku było jak kieliszek 70-ka proszek miał wyglad jakby miał odrobinki metalu w sobie... i to trzeba było na właczonym silniku wsypywać i działało, ale wyciek był z chłodnicy przez żeberka przeciekało, ale dało rade wszystkiego w życiu spróbować trzeba ;D jest ryzyko, ale jak stać to stać ;]
Opublikowano
Miałem podobne objawy jak wiskoza była już u mnie do luftu. Wymieniłem i śmiga jak ta lala, nie grzeje się, nie zapowietrza układ.
Opublikowano
Spróbuje jeszcze zobaczyc pompe wodną bo mam na zapasie nówke i obejrze chłodnice ale wątpię w to wszystko .Dla mnie uszczelka poszła bo jak wyjąłem termostat to nawet na zimnym jak zapaliłem to węże puchną :(
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
Głowica zdjęta. Diagnoza? Na 5 cyl puściła uszczelka. 3 gwinty przez poprzednich fachowców popłynęły.Nie miała szans utrzymać się długo. Zastosuje Helicoil na wszystkie gwinty...problem z głowy. Zastanawiam się czy muszę planować głowice???
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.