Skocz do zawartości

Miszaj

Zarejestrowani
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 316i 1993

Osiągnięcia Miszaj

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Miszaj

    316 wybór sondy

    Chyba też musze wymienic w swojej bo mi obroty skacza i muli na ciepłym. Bierz tylko ori to za poważna sprawa jest :) Mam zapytanie czy jak sie trzyma w reku sprawna sonde i przy potrząsnieciu nią lataja tam jakies biale granulki ;pp?
  2. Witam, mój problem dotyczy silnika m40b16, gdy temperatura zaczyna osiagac 1/4 skali auto przestaje własciwie pracować, podczas jazdy na równym gazie ze stala predkoscią szarpie, przy ruszaniu potrafi bardzo zmulić ale nie zawsze zdarza w 90%... podczas przyspieszania jest w miare ok ciagnie równo oprócz ruszenia z miejsca... na biegu jałowym takze obroty falują ale tylko na cieplym silniku, miał ktoś taki przypadek lub spotkal sie u znajomych? od czego zaczac? jest to 93r. nie chciałbym ładować kasy i w ślepo wymieniać, czy inwestycja w interfejs taki wiadomo;] cos pomoże? one są w stanie odnaleźć faktyczne błedy? dzieki za zainteresowanie w razie czego :))
  3. może nie wina silnika... a opory toczenia? łożysko, klocki, szczęki nie blokuja? jakie lacie?
  4. Sprawdzałeś spalanie tak przy dystrybutorze czy tylko na ekonomizer lukasz? Kurcze ja mam 316 i też mi do końca idzie zawsze tylko jak już ze stała jade to koło 10 myślalem, że ten typ tak ma... dałeś mi do myślenia ;] kurczaki no, myśle że pod kompem dałoby rade go sprawdzić.
  5. tak nie można... wolnymi obrotami steruje silnik krokowy zarówno na benzynie jak i na gazie są oddzielne silniki(choć nie zawsze zalezy jaki gaz), tylko Ty masz I gen czyli u Cb silnik krokowy jest zwykła srubka, którą ustawia sie w jednym położeniu tak żeby mieszanka w całym zakresie obrotów byla w miare optymalna, sprawdź filtry, a na samej benzynie też faluje?
  6. Jeżeli skrecasz w lewo i to 'wycie' ustaje tak bym to nazwał (od 2 dni jeżdże z rozwalonym i dla mnie jest to wycie ;p) , a więc jesli ustaje po skręcie na łuku w lewo to może to być lewe łożysko, ponieważ masa auta przenosi sie na prawa strone i na lewe łożysko jest mniejszy nacisk temu go nie słychać, 100% diagnozy na forum niestety nie dostaniesz... jesli nie był to zaufany człowiek to być może wymienił łożysko na jakis fake i tyle teraz szuka na siłe gdzie indziej(są takie przypadki to co na niektórych warsztatach sie dzieje przechodzi pojecie ludzkie)... może coś jeszcze masz z klockami zaciskiem, przy takim wyciu to jednak powinno być odczuwalne po kreceniu kołem ;/ wsłuchaj sie dokładniej!! porównaj sobie strony... piasta troche kosztuje wiec... może koła przerzuć z tyłu na przód.
  7. sam sobie podnieś koło zakręc i posłuchaj... powinno być je słychać jeżeli to lewe i przy lewoskrecie zmniejsza to jest to bardzo realne... To zaufany mechanik, u niego wczesniej łożysko wymieniałes?? dopisz w temacie 318 bo zaraz bd jazdy i Ci wkleja link do regulaminu forum ;)
  8. Prądu na świecach nie ma... i tyle, jak nie pali ani na benzynie ani na gazie... spróbuj z tym samostartem dla pewności.
  9. sprawdź jeszcze ciśnienie na tłokach ;/ Oprogramowanie z opcja live data czyli bieżące dane z pracy silnika ;) m.in sklad spalin i napiecia sondy... długo ją masz ?
  10. Nie rozumie CIe teraz wogóle czytałeś te linki??? "Takie zmiany powinny występować cyklicznie przy czym zakłada się że powinno wystąpić ok 1 zmiana na 2 sek. Jeśli jest inaczej lub pomiar jest stały - możemy podejrzewać uszkodzenie ( zabrudzenie ) czujnika i brak reakcji na zmiany stężenia tlenu. Objawia się to najczęściej podwyższonym spalaniem paliwa. Może wskazywać również na niesprawności w ukladzie paliwowym np. nieprawidlowo działający wtryskiwacz, zanieczyszczenia w filtrze paliwa itp" to z tego drugiego... '1 zmiana na 2 sek' yy raz, dwa coś sie pokazuje, raz dwa coś sie zmienia... Co z kolei nie zmienia faktu, że najlepiej testować kompem z Live Data kolejno oscyloskopem, a ostatecznie miernikiem jeśli nie ma innej możliwości ;)
  11. nie wogole...hehe ;) da rade czemu niby nie? rozwiń wypowiedź przytocz argumenty.
  12. sory, ale tryb awaryjny jest bardziej ekonomiczny niż 5l na 10km... wiec coś jednak musi być na rzecz... możesz jeszcze wziąść zwykly miernik wbić sie w przewody lambdy i tak sprawdzić lamde jak nie ma jak na kompa. Ehh... Aquaz mówiłem o zabójczej mieszance nie, że sonda zabjia :) czyli mówiłem o spalaniu 50l na 100km ;) Jak to paliwo faktycznie dostaje sie do silnika to różnosci cuda wianki ;)
  13. Heh ta marka ma to do siebie ;-) Czasami samo sie cos psuje i naprawia...jak to z kobieta chwilowy foch, pewnie cos w pogodzie sie nie spodobało jej-życie, jeśli sie to nie powtórzy to Bunia jest zdrowa.
  14. Miszaj

    318 IS jaka sonda?

    to zależy jaki masz komputer, takiej samej firmy musi byc sonda, poniewaz różnych firm pracuja na różnych napieciach 1V lub 5V zaleznie od kompa...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.